Mja als je een auto zoekt met een berg pech is zo'n de tomaso pantera de ideale autoquote:
Wauwquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:30 schreef Alfisti het volgende:
Kerel waar ik de Q-ensteijn gekocht heb was bezig met restauratie van zo'n apparaat, nieuw blok
erin met 760pk![]()
[afbeelding]
das een halvequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:30 schreef Alfisti het volgende:
Kerel waar ik de Q-ensteijn gekocht heb was bezig met restauratie van zo'n apparaat, nieuw blok
erin met 760pk![]()
[afbeelding]
pyromaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb net half Benschop afgefakkeld![]()
[afbeelding]
Oiquote:
best geluk dat je niet dicht in de buurt stond, dan stond je zelf ook in de fikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oi
Ja, ik ging ff wat overbodige planten affakkelen met wat benzine.... dat doe ik al jaren, gaat al jaren goed, maar vandaag vloog de vlam in de jerry-can, dus HOP KLABAM enzo
Het witte grindpad is nu ook deels zwart
Maja, ik ga douchen en leuke dingen doen![]()
![]()
[afbeelding]
duur, of niet dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:55 schreef BoJo het volgende:
geniale site, klik maar eens op katalysatoren en dan rechts bovenin op "prijzen"![]()
http://www.goedkoopkatalysator.nl/
en dan scrollen naar beneden![]()
quote:PRIJZEN EXCL. BTW / EXCL TRANSPORT KOSTEN
Ook dat jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee die plaatjes van die dames ernaast kan ik niet echt linken met katalysatoren![]()
posten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:44 schreef ook_gek het volgende:
zo ben ik net effe stukje fietsen rijd er een Ferrari F430 voorbij VOL gas. Ik hoorde hem optrekken bij het stoplicht. In z'n 2 klapte hij tegen zijn begrenser aan en dan vlot optrekken. Ding flitste me echt voor bij gek![]()
* ook_gek heeft hem wel op de foto
Zo van "kopen, dan krijg je een beurtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee die plaatjes van die dames ernaast kan ik niet echt linken met katalysatoren![]()
Waar is je honda nou?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo van "kopen, dan krijg je een beurt"
Ik tuf nog rond in mijn Honda die hier in de straat ergens staatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar is je honda nou?ik snap het niet meer
je hebt elke dag een andere auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |