quote:Op zondag 25 juni 2006 16:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar goed erg slim zijn ze sowieso niet want dan zet je je naam en woonplaats niet in je profiel als je zulke geintjes gaat uithalen.
http://www.torncity.com/register.php?XID=214307quote:Op zondag 25 juni 2006 21:41 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga me nu ook reggen, de eerste die zijn promo code post heeft geluk. (tenminste als dat is wat ik denk dat het is)
Defence zou ik niet trainen, daar krijg je minder stats voor. Defence alleen trainen in jail, dan krijg je er normale stats voor. Ga voor speed en dexterity op de tweed plaats strenght.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:27 schreef Sitethief het volgende:
Is het een strategy om te busten met volledige energy en dan 20 keer defence te trainen?
quote:
Dat bedoelde ik ook? als ik dan toch defense ga trainen dan doe ik het wel in jail, mijn happiness speelt nu toch geen rol.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Defence zou ik niet trainen, daar krijg je minder stats voor. Defence alleen trainen in jail, dan krijg je er normale stats voor. Ga voor speed en dexterity op de tweed plaats strenght.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef FIawless het volgende:
1. You buy the recordable CDs needed to record the reggae music on to and hop on to your PC.
2. You begin recording the reggae CDs you are going to sell at the local market.
3. You set up the stall and wait for customers.
Result: You manage to sell 5 reggae CDs earning you $10![]()
ja hequote:
nog maar 4 uurquote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef PPL het volgende:
Eens zien wat er gaat gebeuren...
Ik verwacht er nioet teveel van, maar het is weer eens wat anders
Lovely1 (Wins: 0) Versus UNLOCKED_AND_EVIL_DOGGY (Wins: 0)
...dan heb ik een dooie hond!quote:
ik hoop het voor je!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:27 schreef PPL het volgende:
[..]
...dan heb ik een dooie hond!
![]()
Of een hond die in één klap een hoop meer geld waard is geworden, maar die mazzel zal ik wel niet hebben.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:27 schreef PPL het volgende:
[..]
...dan heb ik een dooie hond!
![]()
Of een hond die in één klap een hoop meer geld waard is geworden, maar die mazzel zal ik wel niet hebben.
quote:Place a bet on PPLs dog Lovely1?
It will cost you $25,000.
Go lovelyquote:You paid $25,000 to place a bet on PPLs dog Lovely1.
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:07 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
[..]
[..]
Go lovelyGo Lovely
We hebben een L
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:51 schreef PPL het volgende:
Voor de zekerheid heb ik op die andere hond gewed
Dus ik schiet er altijd wat mee op.
Oftewel een hond die meer waard is geworden, ofwel een gewonnen weddenschap.
Een aangezien jullie zo te zien allemaal op mij gewed hebben, hoef ik de winst maar met weinigen te delen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:51 schreef PPL het volgende:
Voor de zekerheid heb ik op die andere hond gewed
Dus ik schiet er altijd wat mee op.
Oftewel een hond die meer waard is geworden, ofwel een gewonnen weddenschap.
Een aangezien jullie zo te zien allemaal op mij gewed hebben, hoef ik de winst maar met weinigen te delen.
Dan gaan wij de opbrengst dus delen met de eigenaar van de hond.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik had al op die andere hond gewed, veel meer cash bij winst en maar 25K verlies als het fout gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |