Jullie slepen iets wat hier op fok afspeelt naar buiten fok. Hier als een stel apen gedragen en als je repliek krijgt het afreageren op een heel andere plek. Dat is julie keus. Nou prima, je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:22 schreef TMan het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont, ik weet waar je bed slaapt, blablabla.
Zeg nou gewoon sorry en kus bambi's voeten, dan kunnen we allemaal weer lief zijn voor elkaar![]()
Jij sleept wat zich op internet afspeelt naar the real world door te gaan dreigen dat ik m'n woonplaats in m'n profiel heb gezet?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jullie slepen iets wat hier op fok afspeelt naar buiten fok. Hier als een stel apen gedragen en als je repliek krijgt het afreageren op een heel andere plek. Dat is julie keus. Nou prima, je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt.
Ja dat hebben jullie wel gedaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:38 schreef FIawless het volgende:
Nee hoor, dat doen we niet.
Je kan maximaal 25.000 wedden.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoelang duurt het nog? Ik heb nog 1,2 mil op de bank en nog een paar 100k's elders.
Als het toch op moet
Ik ga nog even kijken hoe ik het ga verdelen. Dat op de bank staat nog vast. De rest heb ik in goederen omgezet voordat 'de twee helden' het muggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Je kan maximaal 25.000 wedden.
Maar als je van je geld af wilt mag het natuurlijk altijd nog naar [214307]
Stuur ik je nog wel wat meds als je weer in het ziekenhuis terechtkomt
Jammer hoor dat het op deze manier moet lopen...
Het zijn mijn faction genoten, maar dit vind ik toch echt te ver gaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik ga nog even kijken hoe ik het ga verdelen. Dat op de bank staat nog vast. De rest heb ik in goederen omgezet voordat 'de twee helden' het muggen.
Nee ze hebben me niet gemugged. Voor het geval dat, bedoel ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Het zijn mijn faction genoten, maar dit vind ik toch echt te ver gaan.
Ff dollen enzo, dat hoort bij het spel.
Maar dat je het spelen onmogelijk gaat maken voor je landgenoten en je mede-fokkers
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar goed erg slim zijn ze sowieso niet want dan zet je je naam en woonplaats niet in je profiel als je zulke geintjes gaat uithalen.
http://www.torncity.com/register.php?XID=214307quote:Op zondag 25 juni 2006 21:41 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga me nu ook reggen, de eerste die zijn promo code post heeft geluk. (tenminste als dat is wat ik denk dat het is)
Defence zou ik niet trainen, daar krijg je minder stats voor. Defence alleen trainen in jail, dan krijg je er normale stats voor. Ga voor speed en dexterity op de tweed plaats strenght.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:27 schreef Sitethief het volgende:
Is het een strategy om te busten met volledige energy en dan 20 keer defence te trainen?
quote:
Dat bedoelde ik ook? als ik dan toch defense ga trainen dan doe ik het wel in jail, mijn happiness speelt nu toch geen rol.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Defence zou ik niet trainen, daar krijg je minder stats voor. Defence alleen trainen in jail, dan krijg je er normale stats voor. Ga voor speed en dexterity op de tweed plaats strenght.
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef FIawless het volgende:
1. You buy the recordable CDs needed to record the reggae music on to and hop on to your PC.
2. You begin recording the reggae CDs you are going to sell at the local market.
3. You set up the stall and wait for customers.
Result: You manage to sell 5 reggae CDs earning you $10![]()
ja hequote:
nog maar 4 uurquote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef PPL het volgende:
Eens zien wat er gaat gebeuren...
Ik verwacht er nioet teveel van, maar het is weer eens wat anders
Lovely1 (Wins: 0) Versus UNLOCKED_AND_EVIL_DOGGY (Wins: 0)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |