quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:12 schreef Ibanez het volgende over guitarist.nl:
[..]
Wat een gelul.... Er bestaan wel meerdere instrumenten dan een gitaar alleen. Daarbij is jouw reply afhankelijk van de soort muziek die je maakt. Van die das-dragende *ik sta in een 3 delig pak op het podium* brit-rock figuren, jah, die spelen met 1 geluid: ware het niet: een crap geluid met crap gitaren en crap versterkers.... Maar ook dat is een mening... laat dat even duidelijk zijn....
Ik heb nog een mooie Thinline Tele voor je...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:50 schreef Even het volgende:
Ik wil een nieuwe gitaar....
Allemaal nieuwe elementenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:48 schreef sXe het volgende:
Zojuist in de brievenbus vanuit de VS:
[afbeelding]
Weet ik ook meteen wat ik vanavond ga doen(mijn gitaar vernielen waarschijnlijk)
wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef sanderp het volgende:
vandaag ongelukje gehad --> pink in het verband, weekje niet gitaarspelen![]()
Experimenteel... die distortion klinkt in mijn optiek wat te iel...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
25 april dit jaar heb ik dit gemaakt: Ode Aan Deze Mooie Dag
Kan je niet ff zonder je pink een weekje?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef sanderp het volgende:
Dat is zondequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef sanderp het volgende:
Nee ik wil denk een Stratquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie Thinline Tele voor je...![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:32 schreef Even het volgende:
[..]
Nee ik wil denk een Strat![]()
Wat moet ie kosten btw ?!
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat Feedback vraagt voor een nieuwe, enig idee?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:57 schreef Svyatagor het volgende:
Ik was vandaag nog even in Feedback waar ze een hele mooie Thinline '72 hebben staan.Ik heb er alleen niet op gespeeld, want ik vond het iets te druk. En er zaten al tien andere mensen door elkaar te jammeren.
Wat, zo spreekt voor zich, niet om aan te horen was
![]()
Ik geloof 899, en het is een Mexicaan, net als die van jou, toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat Feedback vraagt voor een nieuwe, enig idee?
De mijne staat op een vraagprijs van 600. Krijg wel hele leuke reacties, zoals jullie in voorgaande topic hebben kunnen lezen. Zo heb ik ook een bod ontvangen van 200 euro omdat volgens de bieder ze nieuw 275 zijn... Zo'n vaart is het toch niet gelopen mag ik hopen, het ding kostte nieuw ¤ 1050,- !!!![]()
Of koop ook een ebow. Lekker sliden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Gitarist het volgende:
Kan je niet ff zonder je pink een weekje?
Ik heb m'n gitaar rechtsstreeks in de geluidskaart gedaan en bij dat ding het ingangvolume en de gain helemaal open gezet. Volgens mij heb ik ook de distortion en EQ van Cool Edit erbij gebruikt. Met 2 computerspeakertjes die op het bureau recht voor de gitaar lagen voor wat feedback van tijd tot tijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Experimenteel... die distortion klinkt in mijn optiek wat te iel...
Wel apart dat sommige stukjes ruis mij een beetje doen denken aan het geruis van de zee ;-)
Hoi Fquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[..]
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat Feedback vraagt voor een nieuwe, enig idee?
De mijne staat op een vraagprijs van 600. Krijg wel hele leuke reacties, zoals jullie in voorgaande topic hebben kunnen lezen. Zo heb ik ook een bod ontvangen van 200 euro omdat volgens de bieder ze nieuw 275 zijn... Zo'n vaart is het toch niet gelopen mag ik hopen, het ding kostte nieuw ¤ 1050,- !!!![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
25 april dit jaar heb ik dit gemaakt: Ode Aan Deze Mooie Dag
Gelukkig!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik geloof 899, en het is een Mexicaan, net als die van jou, toch?275 is in ieder geval een fabeltje
![]()
Hoi Bquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hoi F
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=63196
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |