Or isn't it....;)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:02 schreef Kogando het volgende:
Een wetboek en een ontploffende granaat is het.
Niks gezeik. Ik wil u alleen even duidelijk maken dat logo's op zichzelf geen enkele duistere betekenis hebben en dat pas als die symbolen door mensen met een 'conspiracy beliefsystem' worden bekeken ineens worden geinterpreteerd als vingerafdrukken van het kwaad zelve.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:00 schreef wimmul het volgende:
Nee daar ben jij niet cool genoeg voor.
Houdt je gezeik voor je, dank U
Je hebt zojuist mijn dag gemaaktquote:
Haha, ik heb nog naar Bavaria gekenen (Bavariaanse Illuminati) En nu lees ik dit....het is slootwater maar ik stap over op Amstel !!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef SuperbDeLux het volgende:
[afbeelding]
Zoals u ziet vallen meteen de kleuren rood en wit op: natuurlijk een duidelijke verwijzing naar het door de Tempeliers gevoerde rood-witte Maltezer Kruis. Ook zijn in het wapen de 2 Rothschild eenhoorns zichtbaar. De A in het rood-wit in het wapen staat voor Azazael, 1 van de grote 6 demonische entiteiten die de illuminati aanbidden. Bovenop het wapen zitten 2 duiven, die in combinatie met de olijftakken aan de beide zijkanten van het wapen de inluiding van een Nieuwe Tijd symboliseren.
En als u nog steeds niet overtuigd bent:
[afbeelding]
De waarheid is dat amstel-brouwerij oprichters De Pester en Van Marwijk Kooy frevent biljarters waren. Op een oud portret waar zij Amstel drinken tijdens het biljarten zijn een rode en een witte biljartbal duidelijk zichtbaar. Plus rood is de kleur van Amsterdam. De 'eenhoorns' zijn gewoon paarden en symboliseren niet meer dan loyaliteit aan volk en vaderland ("ons bier"). De A staat natuurlijk voor Amstel danwel Amsterdam, de twee duiven staan zoals gebruikelijk voor trouw en vrede. De 'olijftakken' zijn natuurlijk gerst, één van de belangrijke grondstoffen van bier.
Hahaha kicke! Maar dat je het woord 'mason' uit een pentagram haalt vind ik dan wel weer bizar, maar dan nog hou ik het toeval. Je kunt overal wel symbolen in zien maar wat draagt het bij aan iemands kennis, mensen moeten zich niet zo druk maken over dat soort dingen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef SuperbDeLux het volgende:
[afbeelding]
Zoals u ziet vallen meteen de kleuren rood en wit op: natuurlijk een duidelijke verwijzing naar het door de Tempeliers gevoerde rood-witte Maltezer Kruis. Ook zijn in het wapen de 2 Rothschild eenhoorns zichtbaar. De A in het rood-wit in het wapen staat voor Azazael, 1 van de grote 6 demonische entiteiten die de illuminati aanbidden. Bovenop het wapen zitten 2 duiven, die in combinatie met de olijftakken aan de beide zijkanten van het wapen de inluiding van een Nieuwe Tijd symboliseren.
[afbeelding]
De waarheid is dat amstel-brouwerij oprichters De Pester en Van Marwijk Kooy frevent biljarters waren. Op een oud portret waar zij Amstel drinken tijdens het biljarten zijn een rode en een witte biljartbal duidelijk zichtbaar. Plus rood is de kleur van Amsterdam. De 'eenhoorns' zijn gewoon paarden en symboliseren niet meer dan loyaliteit aan volk en vaderland ("ons bier"). De A staat natuurlijk voor Amstel danwel Amsterdam, de twee duiven staan zoals gebruikelijk voor trouw en vrede. De 'olijftakken' zijn natuurlijk gerst, één van de belangrijke grondstoffen van bier.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Hahaha kicke! Maar dat je het woord 'mason' uit een pentagram haalt vind ik dan wel weer bizar, maar dan nog hou ik het toeval. Je kunt overal wel symbolen in zien maar wat draagt het bij aan iemands kennis, mensen moeten zich niet zo druk maken over dat soort dingen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 01:14 schreef SuperbDeLux het volgende:
[..]In het Nederlandse Amstel logo kon ik geen MASON krijgen dus ben ik gaan zoeken en kwam de franse variant tegen. Die voldeed behalve dan dat ik linksboven even van een E een O moest maken (Biere is nu Biore), maar dat valt natuurlijk geen mens op omdat iedereen alleen naar de felgroene omcrikelingen in het superscheve pentagram kijkt.
Ja, en wat betekend dat dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 03:56 schreef NorthernStar het volgende:
Regiopolitie. Het nieuwe symbool (logo) van de politie. Het bestaat uit een cirkel aan de onderkant met daarboven een wetboek en een ontploffende granaat. Onder in de cirkel vinden we weer de maretak terug. Helemaal onder in de cirkel staat de naam van de regio. bron
Geen idee. Het wetboek kan ik volgen, dat is wel met de politie te associeren, maar van een granaat begrijp ik niks. En dan al helemaal niet met zo'n enorme vlam.quote:Op zondag 25 juni 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, en wat betekend dat dan?
Vrede in een circel anders ontploft het wetboek? Sorry, ik snap niks van dat symbool![]()
Misschien dat het wetboek een tijdbom is omdat de mens zich er niet aan houdt? En wie is de mens uberhaupt om regels op te leggen. Just my thoughts....quote:Op zondag 25 juni 2006 05:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geen idee. Het wetboek kan ik volgen, dat is wel met de politie te associeren, maar van een granaat begrijp ik niks. En dan al helemaal niet met zo'n enorme vlam.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef SuperbDeLux het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |