abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39191453
Ja, het dak zit dicht.
Gutopboale
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:39:27 #52
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_39193918
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:14 schreef MaLo het volgende:

[..]

Maar dan wil je ze dus nog goedkoper dan waarvoor ze oorspronkelijk verkocht werden? Ik meen dat derderangs kaartjes al iets van 64 euro kosten.
Nee hoor, ik hoef ze niet goedkoper, maar ik ga geen 85 euro betalen voor een kaartje vanaf 3e rang. Gewoon voor kostprijs, de goedkoopste kaarten waren 58 euro.
Ik heb 80 euro betaalt voor een kaartje halverwege vak 401 en die prijs zal ik dus echt nooit meer willen neerleggen voor een plek in dat vak (of een soortgelijke plaats). Was een 5e rangs plaats geloof ik.

Maar goed, ik heb me er bij neergelegd dat ik hem hier in Nederland niet meer zal zien.
Vanavond genoten van de uitzending op Veronica.

Oja, ik hoorde trouwens dat ze maandag een special uitzenden bij Hart van Nederland op SBS6, van 19.30 tot 20.30 uur, over het concert in de Arena.
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_39194388
Donderdag geweest, stond zo'n 6 meter van robbie af toen ie opkwam wel gaaf hoor als ie vlak voor je neus zijn entree maakt. Echt fokkin veel foto's gemaakt ook, heb er iets van 200 ofzo.

Robbie was weer goed maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij 3 jaar geleden toch een completere show neerzette.

Ook basemant Jaxx vond ik helemaal super. Al met al weer een top concert
  zondag 25 juni 2006 @ 00:06:53 #54
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39194773
Nog even wat reacties van het 3e concert afwachten en dan vlug me bedje in voor een geweldige dag morgen
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_39195284
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 21:53 schreef Mapani het volgende:
Ach, we zijn er toch in elk geval bij geweest weer. Zijn er hier eigenlijk ook mensen die Robbie nog hebben gezien in 013 in Tilburg. Das al heel wat jaartjes geleden. Ik was daar toen ook. Toch wel maf. Eerst 013, en nu steeds in de ArenA. Da's toch wel even een verschilletje.
Vraag me nu al af wanneer ie weer komt.
Yep, ben ook in 013 geweest. En zelfs nog in de Melkweg in '97
pi_39195357
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef jack4ya het volgende:

[..]

We waren wegens omstandigheden wat later en stonden zeker niet vooraan. Sterker nog we konden nauwelijks de zaal binnen! Ik ben heus wel mensenmassa's gewend maar dit was echt het meest benauwde wat ik meegemaakt heb.

Ben jij er ook in de Melkweg bij geweest?
Maar wat ik me van 013 ook nog kan herinneren, is dat het buiten bloed- en bloedheet was en binnen nog veel erger. Ik kon m'n kleren echt uitwringen daarna

Melkweg, Paradiso, Westergasfabriek, 013, you name it, I've been there
pi_39195384
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:19 schreef Mapani het volgende:
Nee, wist ook helemaal niet dat ie voor 013 in de Melkweg is geweest eigenlijk. Dacht dat 013 de eerste was vanaf dat ie solo is gegaan. En ik vind m ook pas leuk vanaf dat ie solo ging, Take That heb ik nooit een moer om gegeven. Mijn klasgenoten van de middelbare school wel, ik hoorde er dan ook niet helemaal bij, haha.
Daarvoor heeft ie (in '98) ook nog in Paradiso opgetreden. Ook geweest
pi_39195454
quote:
Op zondag 25 juni 2006 00:06 schreef Hare het volgende:
Nog even wat reacties van het 3e concert afwachten en dan vlug me bedje in voor een geweldige dag morgen
Oh eh, reacties van het 3e concert. Die was ik ff vergeten: ik ben alweer een half uurtje thuis en vond het wederom te gek! Zat vanavond in vak 119 en dat was toch eigenlijk ook wel relaxed. Heb nu meer gezien dan afgelopen donderdag in het voorste vak.
pi_39196550
quote:
Ach, we zijn er toch in elk geval bij geweest weer. Zijn er hier eigenlijk ook mensen die Robbie nog hebben gezien in 013 in Tilburg. Das al heel wat jaartjes geleden. Ik was daar toen ook. Toch wel maf. Eerst 013, en nu steeds in de ArenA. Da's toch wel even een verschilletje.
Vraag me nu al af wanneer ie weer komt.
Oh verrek dat is waar ook daar heb ik Robbie ook nog live gezien en daarvoor heeft hij ook nog een keer een show in Paradiso gedaan dat was ook geweldig en Ahoy ofcourse. Ik ben al Robbie fan sinds hij in Take That zat. Toen hij uit TT was vond ik heel TT ook gelijk niet zo boeiend meer!
  zondag 25 juni 2006 @ 02:47:57 #60
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_39198320
Ook ik ben geweest en vond het super!! Af en toe kreeg ik alleen het idee dat hij er redelijk door heen zat...maar voor de rest
  zondag 25 juni 2006 @ 04:27:05 #61
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39199073
Ons viel het hier op dat Robbie wel erg drugged up was? Of in ieder geval aan iets anders had gezeten..
Ontzettende wallen, minder gekletst en show dan donderdag.. Meer meningen?
pi_39199461
Zo, ik ben gisteravond geweest naar het concert geweest. Ik zat in vak 426. Prima zicht en ik vond het een geweldig concert. Tja, het geluid was bagger daar achterin, maar ja, dat wist ik van tevoren al....
Ik heb me prima vermaakt!

Heb nu alleen geen stem meer over!! Haha...
  zondag 25 juni 2006 @ 09:06:58 #63
4180 Hare
Come fly with me!
pi_39199534
Yessssssssssssssssssssssss

Today is the day!!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_39199857
quote:
Op zondag 25 juni 2006 04:27 schreef ROG het volgende:
Ons viel het hier op dat Robbie wel erg drugged up was? Of in ieder geval aan iets anders had gezeten..
Ontzettende wallen, minder gekletst en show dan donderdag.. Meer meningen?
Dat zei hij toch ook: "Don't do mushrooms on your day off".

Verder: GAAAAAAAAAAAAFF!!

Het begin was matig, maar het werd als maar beter, de toegift was echt super

Wij zaten erg hoog, rij 22. Op zich wel goed zicht Maar het was er erg warm en benauwd.
pi_39199965
Vriendinnetje stond wederom vooraan en is nog gevraagd of ze mee wilde naar zijn hotel

Ander vriendinnetje vond dat Rob er idd een beetje drugged up bij liep... Ze maakte zich een beetje zorgen of het wel goed met hem ging...

erikh, ben benieuwd naar je foto's!

Ik heb het echt opgegeven. Ik ga niet meer Dan maar weer over een paar jaar, maar dan koop ik voor elke avond een kaart
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 juni 2006 @ 10:17:17 #66
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_39200015
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:12 schreef Vicky het volgende:
Vriendinnetje stond wederom vooraan en is nog gevraagd of ze mee wilde naar zijn hotel
En is ze meegegaan?

Balen Vicky .

Ik verheug me echt zooooo enorm op vanavond, eindelijk is het zover! Nu moet het noodweer nog een beetje meewerken .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_39200050
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:17 schreef MaLo het volgende:

[..]

En is ze meegegaan?

Balen Vicky .

Ik verheug me echt zooooo enorm op vanavond, eindelijk is het zover! Nu moet het noodweer nog een beetje meewerken .
nee het was meer een geintje volgens mij...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_39200054
Super gisteravond, toegift was subliem... Let me entertain you, met dat vuurwerk enzo . M'n tas is trouwens niet eens gecontroleerd, kon zo doorlopen. Vrij vooraan gestaan, direct tegen dat hek voor dat security-paadje. Al die mensen die al voordat Robbie opkwam afgevoerd werden . Heb me goed vermaakt .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  ESF Reporter zondag 25 juni 2006 @ 10:31:18 #69
87554 Cee
Welluk?
pi_39200166
quote:
Hier ook eentje! Ik weet nog dat dat concert een week voor aanvang was verzet naar een half jaar later, en toen het uiteindelijk werd gehouden, was hij een heel stuk populairder en was de 013 eigenlijk al te klein voor 'm.
Had hem ook in Brussel gezien toen driekwart van het publiek uit dronken lorren van engelsen bestond die met busreizen waren gekomen, in een smal steegje voor de ingang massaal 'Delilah' gezongen om de tijd te doden. En tijdens het voorprogramma kwam Robbie het podium oprennen, zong een paar regeltjes mee, sprong wat en tiefde daarna weer vrolijk op totdat het echt zijn beurt was.

Wel supertof om hem na al die jaren reizen naar Rotterdam, Amsterdam, Brussel, eens een keer een kwartiertje rijden vanaf m'n huis te hebben gezien. Ik zei woensdag nog tegen een vriendin, toen we die massa's mensen aan het bekijken waren vanaf de tribune: "Zouden de 013-dagen ooit terug komen?"

Nou, kom eens op, we wachten op verhalen van zaterdag!
pi_39200279
Daarom vond ik het toen zo heerlijk, toen ik met de vorige tour via het Inner Sanctum kaarten voor de warm up-gig in Parijs had gewonnen. Zaaltje a la Paradiso...brought back memories of the old days.
pi_39200375
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Super gisteravond, toegift was subliem... Let me entertain you, met dat vuurwerk enzo . M'n tas is trouwens niet eens gecontroleerd, kon zo doorlopen. Vrij vooraan gestaan, direct tegen dat hek voor dat security-paadje. Al die mensen die al voordat Robbie opkwam afgevoerd werden . Heb me goed vermaakt .
Was het zo erg!? Kon ik natuurlijk niet zien vanaf vak 426...
Neem aan dat ze niet tegen de hitte konden!? Bedoel......zo lekker vind ik Robbie ook weer niet!
  zondag 25 juni 2006 @ 10:59:26 #72
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_39200559
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Hoe laat was je ongeveer bij de rij van de Arena? En stond je dan in het voorvak?
pi_39200753
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:48 schreef Typmuts het volgende:

[..]

Was het zo erg!? Kon ik natuurlijk niet zien vanaf vak 426...
Neem aan dat ze niet tegen de hitte konden!? Bedoel......zo lekker vind ik Robbie ook weer niet!
Ik heb er ook op gelet, maar niets gezien.....
  zondag 25 juni 2006 @ 11:25:59 #74
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_39201044
Mijn vrouw staat met een vriendin al vanaf 08:30 in de rij Ze willen graag vooraan staan. Ik ga straks uurtje of 3 weg uit Rotterdam met een andere vriendin, vroeg zat
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_39201091
Met een zitplaats kun je ook gewoon lekker relaxed een tijd later die kant op gaan

Stel dat ik tegen half 6 er ben, hoe lang duurt het om en nabij voordat ik binnen ben? Het schijnt namelijk te gaan regenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')