Nee hoor, ik hoef ze niet goedkoper, maar ik ga geen 85 euro betalen voor een kaartje vanaf 3e rang. Gewoon voor kostprijs, de goedkoopste kaarten waren 58 euro.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar dan wil je ze dus nog goedkoper dan waarvoor ze oorspronkelijk verkocht werden? Ik meen dat derderangs kaartjes al iets van 64 euro kosten.
Yep, ben ook in 013 geweest. En zelfs nog in de Melkweg in '97quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:53 schreef Mapani het volgende:
Ach, we zijn er toch in elk geval bij geweest weer. Zijn er hier eigenlijk ook mensen die Robbie nog hebben gezien in 013 in Tilburg. Das al heel wat jaartjes geleden. Ik was daar toen ook. Toch wel maf. Eerst 013, en nu steeds in de ArenA. Da's toch wel even een verschilletje.
Vraag me nu al af wanneer ie weer komt.
Maar wat ik me van 013 ook nog kan herinneren, is dat het buiten bloed- en bloedheet was en binnen nog veel erger. Ik kon m'n kleren echt uitwringen daarnaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef jack4ya het volgende:
[..]
We waren wegens omstandigheden wat later en stonden zeker niet vooraan. Sterker nog we konden nauwelijks de zaal binnen! Ik ben heus wel mensenmassa's gewend maar dit was echt het meest benauwde wat ik meegemaakt heb.
Ben jij er ook in de Melkweg bij geweest?
Daarvoor heeft ie (in '98) ook nog in Paradiso opgetreden. Ook geweestquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:19 schreef Mapani het volgende:
Nee, wist ook helemaal niet dat ie voor 013 in de Melkweg is geweest eigenlijk. Dacht dat 013 de eerste was vanaf dat ie solo is gegaan. En ik vind m ook pas leuk vanaf dat ie solo ging, Take That heb ik nooit een moer om gegeven. Mijn klasgenoten van de middelbare school wel, ik hoorde er dan ook niet helemaal bij, haha.
Oh eh, reacties van het 3e concert. Die was ik ff vergeten: ik ben alweer een half uurtje thuis en vond het wederom te gek! Zat vanavond in vak 119 en dat was toch eigenlijk ook wel relaxed. Heb nu meer gezien dan afgelopen donderdag in het voorste vak.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:06 schreef Hare het volgende:
Nog even wat reacties van het 3e concert afwachten en dan vlug me bedje in voor een geweldige dag morgen
Oh verrek dat is waar ook daar heb ik Robbie ook nog live gezien en daarvoor heeft hij ook nog een keer een show in Paradiso gedaan dat was ook geweldig en Ahoy ofcourse. Ik ben al Robbie fan sinds hij in Take That zat. Toen hij uit TT was vond ik heel TT ook gelijk niet zo boeiend meer!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:53 schreef Mapani het volgende:
Ach, we zijn er toch in elk geval bij geweest weer. Zijn er hier eigenlijk ook mensen die Robbie nog hebben gezien in 013 in Tilburg. Das al heel wat jaartjes geleden. Ik was daar toen ook. Toch wel maf. Eerst 013, en nu steeds in de ArenA. Da's toch wel even een verschilletje.
Vraag me nu al af wanneer ie weer komt.
Dat zei hij toch ook: "Don't do mushrooms on your day off".quote:Op zondag 25 juni 2006 04:27 schreef ROG het volgende:
Ons viel het hier op dat Robbie wel erg drugged up was? Of in ieder geval aan iets anders had gezeten..
Ontzettende wallen, minder gekletst en show dan donderdag.. Meer meningen?
En is ze meegegaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:12 schreef Vicky het volgende:
Vriendinnetje stond wederom vooraan en is nog gevraagd of ze mee wilde naar zijn hotel
nee het was meer een geintje volgens mij...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
En is ze meegegaan?
Balen Vicky.
Ik verheug me echt zooooo enorm op vanavond, eindelijk is het zover! Nu moet het noodweer nog een beetje meewerken.
Hier ook eentje! Ik weet nog dat dat concert een week voor aanvang was verzet naar een half jaar later, en toen het uiteindelijk werd gehouden, was hij een heel stuk populairder en was de 013 eigenlijk al te klein voor 'm.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:53 schreef Mapani het volgende:
Was het zo erg!? Kon ik natuurlijk niet zien vanaf vak 426...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Super gisteravond, toegift was subliem... Let me entertain you, met dat vuurwerk enzo. M'n tas is trouwens niet eens gecontroleerd, kon zo doorlopen. Vrij vooraan gestaan, direct tegen dat hek voor dat security-paadje. Al die mensen die al voordat Robbie opkwam afgevoerd werden
. Heb me goed vermaakt
.
Hoe laat was je ongeveer bij de rij van de Arena? En stond je dan in het voorvak?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Super gisteravond, toegift was subliem... Let me entertain you, met dat vuurwerk enzo. M'n tas is trouwens niet eens gecontroleerd, kon zo doorlopen. Vrij vooraan gestaan, direct tegen dat hek voor dat security-paadje. Al die mensen die al voordat Robbie opkwam afgevoerd werden
. Heb me goed vermaakt
.
Ik heb er ook op gelet, maar niets gezien.....quote:Op zondag 25 juni 2006 10:48 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Was het zo erg!? Kon ik natuurlijk niet zien vanaf vak 426...
Neem aan dat ze niet tegen de hitte konden!? Bedoel......zo lekker vind ik Robbie ook weer niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |