Geloofde je dat echt?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
Nu lees ik net in de krant dat de olijke filiaalmanager die in alle reclamespotje van Albert Heijn speelt, helemaal géén filiaalmanager is, maar een ordinaire acteur.Stelletje nepperds.
Ik had er nooit zo stil bij gestaan, maar ik zou dat ethisch gezien wel zo logisch vinden. In ieder geval eerlijker naar de klant toe. Maar goed, het is en blijft de albert heijn he.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:12 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Haha wat dacht jij dan dombo dat het een filiaal manager was![]()
In Nederland zijn ze wel opquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:19 schreef detulp050 het volgende:
Hier in de AH te Groningen waren er nog honderden wuppie's, dus op zijn ze nog lang niet
Aan iedere reclame/commercial gaat een screentest vooraf. Eerst wordt een reclame bedacht daarna, worden er zorgvuldig acteurs gescreened en kijken ze wie het beste de rol van, in dit geval filiaalmanager, kan vervullen. Het is allemaal doorgestoken kaart.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Ik had er nooit zo stil bij gestaan, maar ik zou dat ethisch gezien wel zo logisch vinden. In ieder geval eerlijker naar de klant toe. Maar goed, het is en blijft de albert heijn he.
Jij denkt zeker dat die dwerg ook met Tele2 belt en de medewerkers van KPN ook echt hand in hand in een rijtje staan om je zo aan te sluiten ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef I_will_be_heard het volgende:
Ik had er nooit zo stil bij gestaan, maar ik zou dat ethisch gezien wel zo logisch vinden. In ieder geval eerlijker naar de klant toe. Maar goed, het is en blijft de albert heijn he.
Zou die slager van de C1000 ook een acteur zijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:40 schreef PekingDuck het volgende:
Wat zeik je nou. Heb je liever zo'n achterlijke C1000-reclame?
Dat is een van de duidelijkste zaken van misleiding, net als de 'never ending story'!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
Nu lees ik net in de krant dat de olijke filiaalmanager die in alle reclamespotje van Albert Heijn speelt, helemaal géén filiaalmanager is, maar een ordinaire acteur.Stelletje nepperds.
plusmarktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:40 schreef PekingDuck het volgende:
Wat zeik je nou. Heb je liever zo'n achterlijke C1000-reclame?
Dit is Rob, hij kent al zijn klanten... blablaquote:Hi ik ben rob en dit is mijn supermarkt,
Dat vind ik dus écht pure misleiding. Er worden gewoon onwaarheden vertelt, waarmee een bepaald beeld van een bedrijf geschept wordt. schandalig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:59 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik heb nog gefigureert in die commercials van de plusmarkt, die met Rob:
[..]
Dit is Rob, hij kent al zijn klanten... blabla
Je ziet dan later in dat filmpje die politieagente die hem masts. In een het vervolg op die commercial zie je Rob alleen in zijn bedje liggen. Er was aan een figurant gevraagd of ze naast hem wou liggen in bed maar had ze niet zo'n trek in, hehe
Al met al ook deze Rob is een acteur
wat een vreemde gedachte om te denken dat het geen acteur zou zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind die wuppies sowieso te triest voor worden, maar blijkbaar is er wel degelijk een markt voor. Maar ik vind het erg irritant dat die reclame gewoon uitgezonden blijft worden terwijl de wuppies reeds op zouden zijn... Haast misleiding.
Maar goed dat is allemaal tot daar aan toe.
Nu lees ik net in de krant [b]dat de olijke filiaalmanager die in alle reclamespotje van Albert Heijn speelt, helemaal géén filiaalmanager is, maar een ordinaire acteur.Stelletje nepperds.[/b]
Albert Heijn![]()
Wuppies![]()
Talpa![]()
hmm.. hier lijk je een beetje op een KONMAR medewerker...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
ja, indd... ze proberen een beeld te creëren van een bepaald product bedrijf... evenals elk willekeurig product..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:04 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dat vind ik dus écht pure misleiding. Er worden gewoon onwaarheden vertelt, waarmee een bepaald beeld van een bedrijf geschept wordt. schandalig.
Nee acteur... duhhquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:20 schreef Adelante het volgende:
Die Marokkaan is zeker ook geen vakkenvuller maar filiaalleider
En ik dacht dat jij echt I_will_be_heard heette.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
...
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:32 schreef cheukert het volgende:
Een groter compliment kan een reclame bureau niet bedenken! Dat jij denkt dat het een echte filiaal manager is
Hoewel deze man dus zo filiaal manager kan worden en Rashid (turk van de AH) ook echt vakkenvuller kan worden bij de appie
Het is Rachid en Rachid is een Marokkaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:32 schreef cheukert het volgende:
Een groter compliment kan een reclame bureau niet bedenken! Dat jij denkt dat het een echte filiaal manager is
Hoewel deze man dus zo filiaal manager kan worden en Rashid (turk van de AH) ook echt vakkenvuller kan worden bij de appie
lekker boeiend, het gaat om t ideequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is Rachid en Rachid is een Marokkaan.
welk idee ?quote:
Nu zeker Huisje, boompje, wuppiequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja duh, natuurlijk is dat een acteur. Hij presenteerde vroeger ook Huisje, boompje, beestje
Probeer jij in de grote steden is een blanke te vinden dan in een winkelquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:23 schreef PDOA het volgende:
Sowieso al onlogisch die reclame: een Marokkaan die werkt.![]()
Bij de Appie Heijn in Rotjeknor heb ik anders nog geen een Maroc gezien. Wel buiten, met hun kekke scootah's.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Probeer jij in de grote steden is een blanke te vinden dan in een winkel
Dat heb je ook net op die hyves site van em gelezen zeker. Huisje boompje beestje ken ik wel maar ik heb echt niet op hem gelet vroeger.. toen was ik ook nog maar 7 ofzo..quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja duh, natuurlijk is dat een acteur. Hij presenteerde vroeger ook Huisje, boompje, beestje
en wij moeten allemaal weten welk filiaal 1529 isquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:49 schreef TheShadow het volgende:
In filliaal 1529 werkt iemand die op hem lijkt.
Dus als je die kan spotten verzacht het de pijn en teleurstelling mischien enigsinds!
Nee, in het AD stond een artikel over deze man waar dat stond, en toen herrinnerde ik me hem inderdaad wel van dat programmaquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:40 schreef Staaf het volgende:
[..]
Dat heb je ook net op die hyves site van em gelezen zeker. Huisje boompje beestje ken ik wel maar ik heb echt niet op hem gelet vroeger.. toen was ik ook nog maar 7 ofzo..
Met of zonder lonsdale outfit?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Probeer jij in de grote steden is een blanke te vinden dan in een winkel
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:23 schreef PDOA het volgende:
Sowieso al onlogisch die reclame: een Marokkaan die werkt.![]()
Heb vroeger als kind ook wel eens in een supermarkt gewerkt, steeds uit die drop bakken kanen waar je uit kon scheppen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:48 schreef daniman het volgende:
als ik die foto zo eens bekijk dan is ie in die spotjes best veel dikker geworden!
Volgens mij heeft die Piekema teveel lopen snoepen in zijn Albert Heyn
Die neus van die marokkaan in die reclame is zo groot dat je er met gemak 2, nee zelfs 4 wuppen in zou kunnen verbergen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:41 schreef daniman het volgende:
dat zal die acteur dan ook wel gedaan hebben... of hij heeft veel wuppies onder zijn shirtHmm nee dan zou je bobbels moeten zien. Maar ja bepaalde bobbels bij hem WIL ik niet zien
![]()
Is voor de insiders!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wij moeten allemaal weten welk filiaal 1529 is![]()
Ik 1399quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |