Geloofde je dat echt?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
Nu lees ik net in de krant dat de olijke filiaalmanager die in alle reclamespotje van Albert Heijn speelt, helemaal géén filiaalmanager is, maar een ordinaire acteur.Stelletje nepperds.
Ik had er nooit zo stil bij gestaan, maar ik zou dat ethisch gezien wel zo logisch vinden. In ieder geval eerlijker naar de klant toe. Maar goed, het is en blijft de albert heijn he.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:12 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Haha wat dacht jij dan dombo dat het een filiaal manager was![]()
In Nederland zijn ze wel opquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:19 schreef detulp050 het volgende:
Hier in de AH te Groningen waren er nog honderden wuppie's, dus op zijn ze nog lang niet
Aan iedere reclame/commercial gaat een screentest vooraf. Eerst wordt een reclame bedacht daarna, worden er zorgvuldig acteurs gescreened en kijken ze wie het beste de rol van, in dit geval filiaalmanager, kan vervullen. Het is allemaal doorgestoken kaart.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Ik had er nooit zo stil bij gestaan, maar ik zou dat ethisch gezien wel zo logisch vinden. In ieder geval eerlijker naar de klant toe. Maar goed, het is en blijft de albert heijn he.
Jij denkt zeker dat die dwerg ook met Tele2 belt en de medewerkers van KPN ook echt hand in hand in een rijtje staan om je zo aan te sluiten ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef I_will_be_heard het volgende:
Ik had er nooit zo stil bij gestaan, maar ik zou dat ethisch gezien wel zo logisch vinden. In ieder geval eerlijker naar de klant toe. Maar goed, het is en blijft de albert heijn he.
Zou die slager van de C1000 ook een acteur zijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:40 schreef PekingDuck het volgende:
Wat zeik je nou. Heb je liever zo'n achterlijke C1000-reclame?
Dat is een van de duidelijkste zaken van misleiding, net als de 'never ending story'!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
Nu lees ik net in de krant dat de olijke filiaalmanager die in alle reclamespotje van Albert Heijn speelt, helemaal géén filiaalmanager is, maar een ordinaire acteur.Stelletje nepperds.
plusmarktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:40 schreef PekingDuck het volgende:
Wat zeik je nou. Heb je liever zo'n achterlijke C1000-reclame?
Dit is Rob, hij kent al zijn klanten... blablaquote:Hi ik ben rob en dit is mijn supermarkt,
Dat vind ik dus écht pure misleiding. Er worden gewoon onwaarheden vertelt, waarmee een bepaald beeld van een bedrijf geschept wordt. schandalig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:59 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik heb nog gefigureert in die commercials van de plusmarkt, die met Rob:
[..]
Dit is Rob, hij kent al zijn klanten... blabla
Je ziet dan later in dat filmpje die politieagente die hem masts. In een het vervolg op die commercial zie je Rob alleen in zijn bedje liggen. Er was aan een figurant gevraagd of ze naast hem wou liggen in bed maar had ze niet zo'n trek in, hehe
Al met al ook deze Rob is een acteur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |