Voeckler for presidentquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Joene het volgende:
Als de tour zonder ullrich en basso moet vertrekken , dan is het wel een walgelijk lelijke tour.
Wel vreemd dat werkelijk geen enkele Euskaltel renner genoemd wordt, terwijl dat toch de ploeg is waar de meeste twijfels omheen zitten. Op een vreemde manier is dit dus wel heel oneerlijk. Het is niet zo dat de renners die straks in de Tour starten cleaner zijn dan diegene die uitgesloten worden, ze hebben gewoon een andere dokter dan die waar een onderzoek naar gedaan is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als ik één renner op de lijst zou verwachten dan is het wel Mayo![]()
Inderdaad. Euska-fucking-tel, for fuck's sake.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:44 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik één renner op de lijst zou verwachten dan is het wel Mayo![]()
Euskaltel ontspringt de dans omdat hun wonderdokter tijdje terug al is ontslagen. Ik zou wel eens willen weten of die ook banden had met Eufemiano Fuentesquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad. Euska-fucking-tel, for fuck's sake.
Ik wil die videobeelden wel zien. Ik geloof echt niet dat het zo lomp gedaan is dat ze betaalden met hun eigen bankrekeningquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:05 schreef Ereinion het volgende:
Harde bewijzen krijgen wij toch nooit te zien. Of denk je dat de spaanse justitie al die bankafschrijften, document, videobeelden en bloedzakken allemaal op tv laat zien?
Boogerd koopt nietsquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef Ericr het volgende:
Ik kan in ieder geval niet wachten op de rit naar Alpe d'Huez die Boogerd koopt van Moncoutie.
Het wordt een mooie Tour.
Michael aan David: "breukink vraagt of het goed zit"quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef Ericr het volgende:
Ik kan in ieder geval niet wachten op de rit naar Alpe d'Huez die Boogerd koopt van Moncoutie.
Het wordt een mooie Tour.
Moet dat dan? Dit is het algemene Tour-topic, dan ontkom je de dagen vooraf niet aan de vraag wie er überhaupt mee mogen doen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:27 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Misschien een idee inderdaad om dit topic dicht te timmeren. Het gaat alleen nog maar om het dopingschandaal en zeker niet specifiek over Ulie.
Jep.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:36 schreef Ambrosius het volgende:
Om 22.25 een Sportjournaal, vast ook nieuws rondom de Tour.
De vorige keer was hij 5e.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef 4-elements het volgende:
Tour de Dopage II, vanaf nu in de cinema's bij u in de buurt!
Wordt hier zo ziek van. Renners veroordelen voordat het echt bewezen is dat ze schuldig zijn. Overal zijn mensen onschuldig totdat het tegendeel bewezen is, alleen in het wielrennen is het andersom.
Positief: Boogerd gaat bij gebrek aan favorieten de Tour winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |