beetje tegenstrijdig....!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Robocock het volgende:
Btw maat 39wat ben jij voor enorme midget
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:28 schreef veldmuis het volgende:
Ik koop altijd extra kleine schoenen om de desbetreffende dames niet teveel te laten schrikken. Daarnaast is het natuurlijk 's avonds een leuke verrassing voor de schoenenverkoopster.
Ik herken het dus wel, maar dan andersom.
Een ontzettend kleine midget heeft waarschijnlijk maat 23quote:
Koop een stel leuke pumpsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef Megumi het volgende:
Laatst schoenen wezen kopen en het vervelende was dat maat 39 niet meer gemaakt wordt.![]()
Sneu is dat. Wezen moeten ook gewoon schoenen hebben. Is voor allemaal beter. Voor hen is het prettiger, voor ons is het niet zo onsmakelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef Megumi het volgende:
Laatst schoenen wezen kopen en het vervelende was dat maat 39 niet meer gemaakt wordt.![]()
'Een reusachtig klein mannetje'quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Robocock het volgende:
Btw maat 39wat ben jij voor enorme midget
![]()
het gaat er ook niet om of JIJ wat te klagen hebt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Lo-gisch het volgende:
Mijn eigenlijke schoenmaat is 39, best klein dus, en hoewel ik op andere plekken qua grootte niet mag klagen,
We hebben over schoenen hequote:
scherpquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:38 schreef Argento het volgende:
[..]
het gaat er ook niet om of JIJ wat te klagen hebt.
Net zoals er mensen zijn die een baggertopic niet kunnen onderscheiden van een serieus topic, zul je dat soort mensen altijd wel blijven houden ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:38 schreef Leandra het volgende:
Jezus, zijn er nou nog steeds mensen die denken dat er een overeenkomst voetmaat en geslachtsformaat is???
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:42 schreef Tarabass het volgende:
En als je dan afrekent en ze ziet je duim is alles weer duidelijk en valt alles weer op z'n plaats, en denkt: Weer zo'n stakker
Dat is maar net afhankelijk van wat jij van de verkoopster denkt....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:46 schreef MaVeJuH het volgende:
*heeft 40 of 41* nou boeie wat de verkoopster ervan denkt.
die is gemeenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:47 schreef achlicia het volgende:
[..]
Dat is maar net afhankelijk van wat jij van de verkoopster denkt....![]()
Dat weet jij, dat weet ik, maar weet de schoenenverkoopster het ook?!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:10 schreef dennisdotcom het volgende:
De grootte van je voeten zegt _niets_ over je plassertje.
jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:12 schreef Lo-gisch het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar weet de schoenenverkoopster het ook?!![]()
goh, net als veldmuis...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:16 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik koop mijn schoenen altijd een maatje kleiner, om de verkoopsters niet af te schrikken
HAHAHAHHADIEREPLYHAHAHAHAHPRNWNDROFOLZORSBOBBIEROFLLACHEDIKLACHEHAHAHAHAquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik snap de TS na 3 minuten hardop denken.
Want dan komt die mevrouw met schoenmaat 42 (3 maten te groot), en doet ze die bij de TS aan. En dan zegt ze zo van "Zozo, die glijd er makkelijk in!". En dan denkt ze "Zijn piemels gaat dan waarschijnlijk ook heel makkelijk in mijn vagina".
Toch?
Jij ook alquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:31 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik drie maten moest liegen kwam ik op 52 uit
Ik las 'tomaat'.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn vriend heeft maat 47.5 als schoenmaat.. dat zou dus echt schrikken zijnals ik zo zou denken als de TS...
Maar ehm.. klagen doe ik niet over zijn formaat![]()
Als je dit serieus meent OMFGquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Lo-gisch het volgende:
Zijn er hier ook mannen die wel eens, wanneer bediend door een schone dame in een schoenenzaak, hun schoenen een maatje of drie ofzo te groot kopen om zo de indruk bij betreffende dame te wekken ook op andere plaatsen bovengemiddeld bedeeld te zijn?
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik mij hier geregeld schuldig aan maak. Mijn eigenlijke schoenmaat is 39, best klein dus, en hoewel ik op andere plekken qua grootte niet mag klagen, kan je toch het verkeerde signaal sturen naar zo'n meid wanneer je schoenen met zo'n kleine maat koopt, als je begrijpt wat ik bedoel... Herkenbaar??
We weten allemaal dat mannen met grote schoenen vaak denken dat dat grotere schoenen staat voor een grote pik, maar het omgekeerde is eerder het geval. Toch koop ik weleens een maat te groot, maar dat is omdat ik hoop dat men denkt dat ie kleiner is. Kleiner is fijner.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Lo-gisch het volgende:
Zijn er hier ook mannen die wel eens, wanneer bediend door een schone dame in een schoenenzaak, hun schoenen een maatje of drie ofzo te groot kopen om zo de indruk bij betreffende dame te wekken ook op andere plaatsen bovengemiddeld bedeeld te zijn?
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik mij hier geregeld schuldig aan maak. Mijn eigenlijke schoenmaat is 39, best klein dus, en hoewel ik op andere plekken qua grootte niet mag klagen, kan je toch het verkeerde signaal sturen naar zo'n meid wanneer je schoenen met zo'n kleine maat koopt, als je begrijpt wat ik bedoel... Herkenbaar??
Daarvoor moet je ook naar een speciaalzaak, en heeft ook maat 48?quote:Op zondag 25 juni 2006 09:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik moet naar een speciaalzaak, maat 48.Nog groter hoeft echt niet.
Datzelfde geldt overigens voor m'n piemol.
Hoer!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:11 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vriend heeft dus 48. Probeer dan maar eens voor een redelijke prijs fatsoenlijke schoenen te krijgen.
En nee, dit is gen verkapte mijn-vriend-heeft-een-grote-pik-post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Bekend verhaalquote:Op zondag 25 juni 2006 09:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik moet naar een speciaalzaak, maat 48.Nog groter hoeft echt niet.
Datzelfde geldt overigens voor m'n piemol.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Lo-gisch het volgende:
Is deze post misschien een aanleiding voor een extra nieuw topic, bijvoorbeeld TOO (Teveel Onzin voor het originele Onzin-topic) ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Lo-gisch het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Lo-gisch het volgende:
Get a life zou ik zeggenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Lo-gisch het volgende:
Klopt helemaal, ik heb schoenmaat 15 en een stok van 34cmquote:Op zondag 25 juni 2006 06:03 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
We weten allemaal dat mannen met grote schoenen vaak denken dat dat grotere schoenen staat voor een grote pik, maar het omgekeerde is eerder het geval. Toch koop ik weleens een maat te groot, maar dat is omdat ik hoop dat men denkt dat ie kleiner is. Kleiner is fijner.
blijkbaar is TS jouw vriendquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:32 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn vriend heeft maat 47.5 als schoenmaat.. dat zou dus echt schrikken zijnals ik zo zou denken als de TS...
Maar ehm.. klagen doe ik niet over zijn formaat![]()
Dudequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:35 schreef Geqxon het volgende:
Ik snap de TS na 3 minuten hardop denken.
Want dan komt die mevrouw met schoenmaat 42 (3 maten te groot), en doet ze die bij de TS aan. En dan zegt ze zo van "Zozo, die glijd er makkelijk in!". En dan denkt ze "Zijn piemels gaat dan waarschijnlijk ook heel makkelijk in mijn vagina".
Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |