beetje tegenstrijdig....!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Robocock het volgende:
Btw maat 39wat ben jij voor enorme midget
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:28 schreef veldmuis het volgende:
Ik koop altijd extra kleine schoenen om de desbetreffende dames niet teveel te laten schrikken. Daarnaast is het natuurlijk 's avonds een leuke verrassing voor de schoenenverkoopster.
Ik herken het dus wel, maar dan andersom.
Een ontzettend kleine midget heeft waarschijnlijk maat 23quote:
Koop een stel leuke pumpsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef Megumi het volgende:
Laatst schoenen wezen kopen en het vervelende was dat maat 39 niet meer gemaakt wordt.![]()
Sneu is dat. Wezen moeten ook gewoon schoenen hebben. Is voor allemaal beter. Voor hen is het prettiger, voor ons is het niet zo onsmakelijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:33 schreef Megumi het volgende:
Laatst schoenen wezen kopen en het vervelende was dat maat 39 niet meer gemaakt wordt.![]()
'Een reusachtig klein mannetje'quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:30 schreef Robocock het volgende:
Btw maat 39wat ben jij voor enorme midget
![]()
het gaat er ook niet om of JIJ wat te klagen hebt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:26 schreef Lo-gisch het volgende:
Mijn eigenlijke schoenmaat is 39, best klein dus, en hoewel ik op andere plekken qua grootte niet mag klagen,
We hebben over schoenen hequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |