quote:
Ik heb het niet over dom of slim, ik heb het over je iq, zoals gemeten door een test. Je kunt natuurlijk niet iedereen dezelfde test laten doen. De gemiddelde Nederlander scoort dramatisch slecht op een test die in het Swahili wordt afgenomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:06 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
En stel dat ik nou een stuk (maar dan ook echt een stuk) beter ben in engels, maar dat ik slecht ben in nederlands? Volgens jou ben ik dan min of meer dom en slim tegelijkertijd? Een IQ test moet zo gemaakt zijn dat deze min of meer taalonafhankelijk is, afgezien van de taal waarin de vragen gesteld staan natuurlijk.![]()
Die uitslag had ik ook. Zal wel een standaardantwoord zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:07 schreef Robbiej het volgende:
http://www.mensa.nl/thuistest
Wie o wie?
Hoewel uw intelligentie, volgens de resultaten van de Mensa-thuistest, wel tot de hoogste 10% zal behoren, denken wij dat u het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent, de eis om lid te mogen worden van onze vereniging) niet zult halen. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet een eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Ik had deze:quote:Op zondag 25 juni 2006 02:54 schreef poohy het volgende:
[..]
Die uitslag had ik ook. Zal wel een standaardantwoord zijn![]()
Ik vraag me af waarom ik geen % te zien krijg bij mijn uitslag van die Mensa.quote:
Goed zeg jouw uitslagquote:Op zondag 25 juni 2006 05:34 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ik geen % te zien krijg bij mijn uitslag van die Mensa.
De test was trouwens in 11 minuten en zonder rekenmachine of pen en papier (dit laatste is namelijk wel toegestaan bij de meeste testen).
Maar als ik die test van Mensa zou doen en hetzelfde resultaat behaal, mag ik dan bij Mensa of val ik dan nog net buiten de boot![]()
Ik wil een % zien![]()
Hier is trouwens een site met gratis iq-testen: test mijn iq voor een uitdraai moet je wel betalen, maar er zijn wel verschillende testen![]()
Dank je en graag gedaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 06:16 schreef poohy het volgende:
[..]
Goed zeg jouw uitslag![]()
En bedankt voor de link! Ik ga zo weer aan de slag![]()
Ben je dus net niet slim genoeg om in te zien dat mensa slim genoeg is om zijn thuistest ietwat simpel te houden, waardoor heel veel IQ-geilende mensjes geld neer gaan leggen voor de echte test, waar ze uiteindelijk voor zakken.quote:Op zondag 25 juni 2006 08:10 schreef Magic-IRC het volgende:
Heb trouwens voor de gein mijn gegevens ingevuld (even kijken wat ik ontvang) en misschien dat ik die paar centen wel neertel en voor de gein die test ga doen.
50% van de kandidaten die meedoen aan de toelatingstest haalt 't wel. 50% haalt 't niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Resultaat : Mensa Geld, Jij terug bij af
Opmerkelijk jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:13 schreef rekenwonder het volgende:
Kortom, 90% heeft een IQ van > 10
5. Rara, hoe kan dat?
of heel veel fokkers hier copypasten of die test is zo gemaakt dat nu iedere mongool a 37,50 die test gaat doen zodat wij het jaarlijkse uitje voor de nerds kunnen betalenquote:Mensa Thuistest - resultaat
Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.
De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.
Met vriendelijke groet
namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland
Ik vermoed voornamelijk het tweede. Hoewel een enkeling nog wel eens zo triest wil zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:05 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
of heel veel fokkers hier copypasten of die test is zo gemaakt dat nu iedere mongool a 37,50 die test gaat doen zodat wij het jaarlijkse uitje voor de nerds kunnen betalen
Nou, laf vind ik inderdaad niet helemaal kloppen, maar verlegen ook niet! Iemand die verlegen is kan toch nog stoer zijn, of niet?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:24 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij is het tegenovegestelde van stoer niet laf maar verlegen.
Deze test suxx0rz
Nee, die heeft als tegenovergestelde 'gesloten' of 'mensenwerend'.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:54 schreef Orcaman1984 het volgende:
hartelijk ook toch?
"Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk dicht bij het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent) zal liggen. Niettemin was uw score niet voldoende."quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:25 schreef Mickey98 het volgende:
Tsss...ook 10 goede antwoorden...10 vragen...mijn god.
Doe deze eens zou ik zeggen: http://www.mensa.nl/thuistest/
quote:Geachte kandidaat,
Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.
en het tegenovergestelde van laf is dapperquote:Op zondag 25 juni 2006 14:52 schreef A_L_N_F het volgende:
tegenovergestelde van verlegen is mondig/extravert
ja van jou had ik niet anders verwachtquote:Op zondag 25 juni 2006 16:01 schreef TeChNo2 het volgende:
10 van de 10...maar ja dat was natuurlijk voorspelbaar![]()
Ik denk dat alleen de slimme fokkers hun resultaten durven te posten.....quote:
Of sommige fokkers liegen......quote:Op zondag 25 juni 2006 19:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de slimme fokkers hun resultaten durven te posten.....![]()
Dat zeggen alleen domme mensen.......quote:Op zondag 25 juni 2006 19:58 schreef klipper het volgende:
En zeggen ze niet dat EQ belangrijker is dan IQ
Nou zo te lezen is jouw score niet erg hoogquote:Op zondag 25 juni 2006 19:59 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen domme mensen.......![]()
![]()
Dan heb je dat toch echt verkeerd gelezen..... maar lezen is dan ook een kunst!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:01 schreef klipper het volgende:
Nou zo te lezen is jouw score niet erg hoog![]()
![]()
![]()
quote:Uitslag
Je had 8 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Met zo`n klein testje kun je echt geen waarheidsgetrouw beeld krijgen, en met een beetje IQ snap je dat gelijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dan heb je dat toch echt verkeerd gelezen..... maar lezen is dan ook een kunst!![]()
Geef me ff een link naar zo'n EQ test dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:07 schreef klipper het volgende:
Maar vooruit hier nog 1:
... verhaal ...
ps dit zijn niet mijn uitspraken.
Die moet ik nog opzoeken, maar ieder jaar hebben ze er in ieder geval 1 bij BNN.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Geef me ff een link naar zo'n EQ test dan?![]()
Nou vooruit, omdat ik de beroertste niet ben:quote:Op zondag 25 juni 2006 20:09 schreef klipper het volgende:
[..]
Die moet ik nog opzoeken, maar ieder jaar hebben ze er in ieder geval 1 bij BNN.
De bovenste 3 had ik ook al, maarja nu je ze al weet kun je ze ook maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ik de beroertste niet ben:
http://www.123test.nl/eq-test/
http://www.goodfeeling.nl/default_eq.htm
http://ftp.castel.nl/~oschw/noleman.htm
http://www.vacature.com/scripts/indexpage.asp?headingID=4402
![]()
Als reactie op die EQ dingenquote:Je EQ is redelijk
Vaak heb je je emoties onder controle en kom je ook zo op anderen over. Toch heb je nog wat zwakke plekken. Hoewel je waarschijnlijk redelijk om kunt gaan met kritiek, reageer je soms toch te emotioneel op onbenullige gebeurtenissen. Echte woede en angst heb je waarschijnlijk wel onder controle maar toch is er nog ruimte voor verbetering. Probeer je vaker bewust te zijn van je gevoelens en je EQ kon wel eens van redelijk naar goed opklimmen!
Uitslag 1e test (http://www.123test.nl/eq-test/index.php):quote:Op zondag 25 juni 2006 20:17 schreef klipper het volgende:
[..]
De bovenste 3 had ik ook al, maarja nu je ze al weet kun je ze ook maken.
Uitslag 2e test (http://www.goodfeeling.nl/default_eq.htm):quote:Je score op de EQ test
De maximale score die je kon halen is 150. Je score is 90.
Je EQ is redelijk
Vaak heb je je emoties onder controle en kom je ook zo op anderen over. Toch heb je nog wat zwakke plekken. Hoewel je waarschijnlijk redelijk om kunt gaan met kritiek, reageer je soms toch te emotioneel op onbenullige gebeurtenissen. Echte woede en angst heb je waarschijnlijk wel onder controle maar toch is er nog ruimte voor verbetering. Probeer je vaker bewust te zijn van je gevoelens en je EQ kon wel eens van redelijk naar goed opklimmen!
Uitslag 3e test (http://ftp.castel.nl/~oschw/noleman.htm):quote:121 / 160 punten:
Jouw EQ is goed tot zeer goed ontwikkeld.
Dingen als: begrip, medeleven, aandacht en onvoorwaardelijke liefde of vriendschap zijn jou niet vreemd. Probeer dit vast te houden ook al wordt je regelmatig teleurgesteld in mensen. Geef ze de kans en vooral de tijd om jou voorbeeld te volgen. Ook al lijkt het alsof je gedrag geen effect heeft op anderen, weet dan dat er altijd iets van blijft hangen bij die persoon.
Die 4e test had ik geen zin meer in.quote:Uw EQ-score is: 105
Wat uw invulling aan EQ score ongeveer oplevert:
- 200 -- hoogste score
- 175
- 150
- 125
- 100 -- gemiddeld
- 75
- 50
- 25
- 0 -- Volgende keer maar eens echt proberen?
Dus je resultaat is redelijk of gemiddeldquote:Op zondag 25 juni 2006 20:59 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Uitslag 1e test (http://www.123test.nl/eq-test/index.php):
[..]
Uitslag 2e test (http://www.goodfeeling.nl/default_eq.htm):
[..]
Uitslag 3e test (http://ftp.castel.nl/~oschw/noleman.htm):
[..]
Die 4e test had ik geen zin meer in.![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:38 schreef Bakkioli het volgende:
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Makkie![]()
Nou dan kan je hier wat uitgebreider testen:quote:Op maandag 26 juni 2006 18:46 schreef Kikstar het volgende:
Uitslag
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
jeeeh :-)
quote:Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Mijn EQ is dus 'wat aan de lage kant'.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:12 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ik de beroertste niet ben:
http://www.123test.nl/eq-test/
http://www.goodfeeling.nl/default_eq.htm
http://ftp.castel.nl/~oschw/noleman.htm
http://www.vacature.com/scripts/indexpage.asp?headingID=4402
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:41 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ah, dan is dat mijn fout. Ja lijkt mij ook,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:Hoewel ik m goed had (10 / 10) vind ik woordbetekenissen ook dubieus qua antwoord. ik zat ook te twijfelen tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens die logische vervolgen vind ik ook niet altijd even eenduidig. als je er maar lang genoeg mag redeneren kun je elk vervolg wel goedpraten.---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'![]()
je moet een klein beetje kunnen roteren in je hoofd. dat willen ze testen denk ik. maar verder vind ik het inderdaad ook erg eenvoudig. Geef je mensen nog hele verkeerde ideeen mee. "Ik ben geniaal!!"quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:24 schreef Caspian het volgende:
10 van de 10 goed.
Maar dan vraag ik me af welke fouten gemaakt worden, want ik vindt hem echt te simpel om überhaupt als (simpele) IQ-test gebruikt te worden. (Ook de kubus-vraag; gewoon kijken hoe de cijfers ten opzichte van elkaar staan. De poot van de zeven richt bijvoorbeeld op de 4.)en dan komt er een echte test met tijdsdruk en veel meer vragen en is het
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'![]()
8 van de 10 goed, of het klopt zullen we nooit in de praktijk kunnen toetsen. Heb mn hbo zo goed als afgerond.![]()
Leuke test zeg, als je 10 vragen goed hebt heb je dus één fout namelijk het tegenovergestelde van dapper is laf.. tegenovergestelde van stoer is verlegen).
Schitterend om te zien dat er mensen 'trots' posten dat ze 10 van de 10 goed hadden.![]()
![]()
Uitslag
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.![]()
[arrogantie modus aan ]quote:Uitslag
Ik had ook niets anders verwacht eigenlijk...![]()
[arrogantie modus uit ]Its the twinkle in your eyes that reveals your through inside....![]()
Uitslag
SpaceyDeeJ: DUH
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
![]()
Je had 6 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Je had 6 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
![]()
![]()
doh!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef Integrity het volgende:
Deze IQ test stelt helemaal niets voor.
Welke wel?Welke school? *opent email*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
ThanksMaar zeg dat maar tegen mijn school
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ik had er vandaag eentje gemaakt die ik niet makkelijk vond. Sollicitatie IQ test. Heb ik net mn diploma, moet ik een IQ test doen, maar goed.quote:
Vraag 1 begint met:
(muziekinstrument) + t = onderdeel van een boom![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:28 schreef Robbiej het volgende:
http://vacaturekrant.nl/123test/?action=iqtest
Wat halen jullie hier?
ik kom uit op 7 van de 10 goed.![]()
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.![]()
![]()
Uitslag
Mja. Met 10 vragen (die je net zo goed kan gokken) lijkt me dit niet zo'n betrouwbare test.![]()
9/10
Iemand leg me ff die getallen reeks uit, normaal ben ik hier wel goed in maar nu zie ik hem niet
BlaDieBla![]()
Bij die ene vraag moet je niet op de 6'en letten, maar de getallen daartussen, steeds +5.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef WjeroneW het volgende:
9/10
Iemand leg me ff die getallen reeks uit, normaal ben ik hier wel goed in maar nu zie ik hem niet
De andere met die golfclubs is gewoon +8 +6 +4.I feel kinda Locrian today![]()
na 10x back space en corrigeren is het eindelijk gelukt
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.With money you can buy a clock, but not time.![]()
8 van de 10 goed. Ik heb met m'n neus gekeken,zag ik toen ik terugkeek om te zien wat ik fout had
[ Bericht 45% gewijzigd door Ewelina op 24-06-2008 22:08:44 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Nou, dat kan alleen maar het cijfer 6 zijn, want de andere keuzes zijn getallen.:')quote:Cijferreeks
Welk cijfer volgt logischerwijs op de reeks: 4 - 6 - 9 - 6 - 14 - 6 - ...6 17 19 21 Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Volgens mij stond bij één vraag 't juiste antwoord d'r niet bij.
Niet dat 't veel zegt (sowieso zijn IQ tests niet veelzeggend) maar ik had 9 van de 10 goed.
M.Hallon!![]()
9 vd 10 goed![]()
Zal die met die kubussen wel fout hebben dan.Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.![]()
Die vond ik juist makkelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:47 schreef starla het volgende:
[ afbeelding ]
Vast die vraag met die kubus fout![]()
Wiseguyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, dat kan alleen maar het cijfer 6 zijn, want de andere keuzes zijn getallen.:')
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.![]()
makkelijke test hoor!
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.![]()
Uitslag
Moeilijk zeg![]()
![]()
gewoon elke keer de 6 wegdenkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef WjeroneW het volgende:
9/10
Iemand leg me ff die getallen reeks uit, normaal ben ik hier wel goed in maar nu zie ik hem niet![]()
![]()
Uitslag
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Zoals al eerder gezegd: kansloze test... Hoe kun je in godsnaam iemands IQ meten aan de hand van 10 vragen?????Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Uitslag
Let op
Op basis van deze 10 vragen kan je geen serieuze uitspraak doen over je IQ of opleidingsniveau. Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Na 1 uur 's nachts, met halfslapende kop enmuziek aan, valt dat me niet tegen.
![]()
![]()
Wat wil je, ik ben een vrouw en heb nul komma nul ruimtelijk inzichtquote:
I feel kinda Locrian today![]()
Uitslag
En er zat dus een vaut in...Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Uitslag
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.dit was wel een héle makkelijke test
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Uitslag
moest alleen even nadenken over dat stomme blokje ( mja vrouw, geen ruimtelijk inzicht enzo ) ow en ik vind stoer geen goede tegenstelling van laf..maar ja
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Dat had ik ook bij die mensa test. Die wel érg veel de nadruk legt op die maak-het-rijtje-af dingetjes en inzicht in figuren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:07 schreef Robbiej het volgende:
http://www.mensa.nl/thuistest
Wie o wie?
Hoewel uw intelligentie, volgens de resultaten van de Mensa-thuistest, wel tot de hoogste 10% zal behoren, denken wij dat u het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent, de eis om lid te mogen worden van onze vereniging) niet zult halen. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet een eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
wat een kuttest
Ik had ze alle tien goed, maar echt moeilijk was het.
Ik zat wel te twijfelen tussen laf en verlegen bij het tegenovergestelde van stoer. Blijkbaar heb ik goed gegokt. Waarom is verlegen niet het tegenovergestelde van stoer?Extremistisch gematigd.![]()
Kuttest, slotje![]()
![]()
Uitslag
Nou, dat wist ik alIk kan me weer verder gaan vervelen, bedankt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Omdat verlegen het tegengestelde is van dingen als "zelfbewust" en "spontaan" denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:35 schreef P8 het volgende:
Ik zat wel te twijfelen tussen laf en verlegen bij het tegenovergestelde van stoer. Blijkbaar heb ik goed gegokt. Waarom is verlegen niet het tegenovergestelde van stoer?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
En jij had 10 van de 10 goed?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat verlegen het tegengestelde is van dingen als "zelfbewust" en "spontaan" denk ik![]()
Verlegen is het tegenovergestelde van niet verlegen. Duh!I feel kinda Locrian today![]()
Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Ik snapte dat sterretje plus hartje ding niet![]()
![]()
Oplopend aantal en aflopend aantal.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Als je doortelt, dan blijft er maar 1 mogelijkheid over.![]()
Je snapte blijkbaar wel meer nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef shinydiscoball het volgende:
I feel kinda Locrian today
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |