[arrogantie modus aan ]quote:Uitslag
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:31 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Je had 6 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
doh!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:55 schreef Integrity het volgende:
Deze IQ test stelt helemaal niets voor.
Welke school? *opent email*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
ThanksMaar zeg dat maar tegen mijn school
![]()
Ik had er vandaag eentje gemaakt die ik niet makkelijk vond. Sollicitatie IQ test. Heb ik net mn diploma, moet ik een IQ test doen, maar goed.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:28 schreef Robbiej het volgende:
http://vacaturekrant.nl/123test/?action=iqtest
Wat halen jullie hier?
ik kom uit op 7 van de 10 goed.
Bij die ene vraag moet je niet op de 6'en letten, maar de getallen daartussen, steeds +5.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:20 schreef WjeroneW het volgende:
9/10
Iemand leg me ff die getallen reeks uit, normaal ben ik hier wel goed in maar nu zie ik hem niet
Nou, dat kan alleen maar het cijfer 6 zijn, want de andere keuzes zijn getallen.:')quote:Cijferreeks
Welk cijfer volgt logischerwijs op de reeks: 4 - 6 - 9 - 6 - 14 - 6 - ...6 17 19 21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |