quote:Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Joepiequote:Uitslag
Je had 10 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Ik weet niet welke ik fout had, maar denk ook de kubes :Squote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:39 schreef Petertjuhh het volgende:
Je had 9 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Die van de kubus was wel even nadenken.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:46 schreef MmoreIce het volgende:
[afbeelding]
5 jaar Mavo, en 1 jaar Kmbo
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geef maar toe, je hebt hulp van een blanke gehad hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:06 schreef Mirel het volgende:
Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
En ik ben een allochtoon!!!111
die uitslag kreeg ik ook met 8 vd 10 vragen goed. dat vind ik gemeen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:06 schreef Mirel het volgende:
Je had 7 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
En ik ben een allochtoon!!!111
Hoi RR!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Uitslag
Je had 8 van de 10 vragen goed. Dat duidt op een IQ van 105 tot 120. Qua opleidingsniveau komt dat overeen met HBO of universiteit. Bij een echte IQ test zou je met oefenen en concentratie wellicht nog hoger scoren.
Ik ook met 6 van de 10 vragen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die uitslag kreeg ik ook met 8 vd 10 vragen goed. dat vind ik gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |