ZULKS EEN GROLquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:02 schreef NorthernStar het volgende:
*Triiiiiiing
"Ja?"
"Ja hoi met mij. Ik lig in het ziekenhuis."
"O jee! Wat is er aan de hand?"
""
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:04 schreef Geitesollewok het volgende:
Darwin Award!!
En het boeit me geen flikker dat die niet dood is.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:02 schreef NorthernStar het volgende:
*Triiiiiiing
"Ja?"
""
Brood smeren met 5 vingers lukt anders heus nog welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:08 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hoop voor 'em datie een vrouw heeft, anders kan het klusje nog weleens verrekt lastig worden.
*Triiiiiiing
"Ja?"
""
*Triiiiiiing
"Ja?"
""
Auwquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:56 schreef Sjohnnie het volgende:
Susteren- Een man rond de 40 jaar uit Susteren(Limburg) is op 20 juni op gruwelijke wijze 5 vingers verloren. Hij was in een fabriek bij een plet-machine.Maar hij wist niet dat hij naast zich een plet-machine had staan hij hield zijn vingers op de onderste plaat en luisterde naar een man, maar opeens kwam de bovenste plaat naar beneden en viel op zijn vingers, hij is bij zijn rechterhand 3 vingers kwijt en de linkerhand 2 vingers, de man is met de traumahelikopter afgevoerd.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:13 schreef Lucille het volgende:
Voortaan eerst de handleiding lezen van die apparaten, zo maar ongelezen die dingen gebruiken is meestal een slechte vingeroefening.
Ik schoot in de lach, proficiat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:02 schreef NorthernStar het volgende:
*Triiiiiiing
"Ja?"
""
*Triiiiiiing
"Ja?"
""
"Nou, niet zoveel meer"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:02 schreef NorthernStar het volgende:
*Triiiiiiing
"Ja?"
""
Zit me eens niet zo op de vingers te kijkenquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:15 schreef Piovan het volgende:
Doe effe normaal zeg
Vinger opsteken en wachten tot een modje je ziet!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:25 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wat nou?
Kan dit topic geen slotje krijgen
De vinger op de zere plek. TS probeert gewoon flauwe woordgrapjes aan andere users te ontlokken.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
ik neem aan dat het een grapje is
De OP is zo slecht geschreven, dat kan niet echt zijn
Ja, wel twee. Of drie.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:. De écht leuke woordgrappen zijn ook op één hand te tellen, zeg.
Schandequote:Op zondag 2 juli 2006 20:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De vinger op de zere plek. TS probeert gewoon flauwe woordgrapjes aan andere users te ontlokken.
I'll keep my fingers crossed.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
SchandeHij mag duimen dat ie niet terecht gewezen wordt
dat z'n collega's 'm dan niet een handje helpenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:22 schreef Minisuisse het volgende:
Hij had het gebruiken van de machine nog niet echt in de vingers zeker?
Je zit nu wel leuk op FOK! te posten, maar ben je al bij hem langsgegaan in het ziekenhuis?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:04 schreef Piovan het volgende:
Hou die kutreacties voor jullie losers, echt leuk is dat, ik ken hem en zijn hele leven is nu naar de kloten.
Vingerverf ofzo..quote:Op zondag 2 juli 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zit nu wel leuk op FOK! te posten, maar ben je al bij hem langsgegaan in het ziekenhuis?
Vergeet vooral niet iets leuks mee te nemen om hem af te leiden!Een vingerplant ofzo...
Kopje Eigen Schuld Dikke Bult!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:56 schreef Sjohnnie het volgende:
Susteren- Een man rond de 40 jaar uit Susteren(Limburg) is op 20 juni op gruwelijke wijze 5 vingers verloren. Hij was in een fabriek bij een plet-machine.Maar hij wist niet dat hij naast zich een plet-machine had staan hij hield zijn vingers op de onderste plaat en luisterde naar een man, maar opeens kwam de bovenste plaat naar beneden en viel op zijn vingers, hij is bij zijn rechterhand 3 vingers kwijt en de linkerhand 2 vingers, de man is met de traumahelikopter afgevoerd.
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:30 schreef Bupatih het volgende:
Of een pak lange vingers.
Om zijn vijf overgebleven vingers bij af te likken.
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je zit nu wel leuk op FOK! te posten, maar ben je al bij hem langsgegaan in het ziekenhuis?
Vergeet vooral niet iets leuks mee te nemen om hem af te leiden!Een vingerplant ofzo...
Deze was best aardig...quote:Op zondag 2 juli 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:. De écht leuke woordgrappen zijn ook op één hand te tellen, zeg.
Kerel, niemand ontkent dat het fucked is enzo, maar dit is Fok!. Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 3 juli 2006 09:55 schreef Piovan het volgende:
Het zal jouw vader maar zijn
okay, deze is ook best aardigquote:Op maandag 3 juli 2006 09:59 schreef zoalshetis het volgende:
wel zielig voor die man. en die lullige opmerkingen hier zie ik door de vingers.
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:34 schreef Doderok het volgende:
Ach Piovan, als de opmerkingen je echt storen, er zitten ongetwijfeld enkelen bij wiens adres uit hun post history te achterhalen is. Gewoon observeren en als hun kleine zusje alleen buiten is ...
Ik weet ook niet meer precies hoe ik bij dit topic uitkwam, maargoed.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:34 schreef Doderok het volgende:
Ach Piovan, als de opmerkingen je echt storen, er zitten ongetwijfeld enkelen bij wiens adres uit hun post history te achterhalen is. Gewoon observeren en als hun kleine zusje alleen buiten is ...
Wel toevallig dat je een week op Fok zit en al berichten over kenissen tegenkomt...
Ik heb ook een klein zusje, maar waar je dat pedo nou weer vandaan haalt? De wens is de vader der gedachten?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer precies hoe ik bij dit topic uitkwam, maargoed.
En nee ik ben geen pedo
Dat wordt werk aan de winkel, wapperen met die handjesquote:Op maandag 3 juli 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
De bedrijfsleiding mag wel flink op de vingers getikt worden.
quote:Op maandag 3 juli 2006 11:43 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer precies hoe ik bij dit topic uitkwam, maargoed.
En nee ik ben geen pedo
Neuh, die zullen TS, de hand boven het hoofd houdenquote:Op maandag 3 juli 2006 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, de modjes houden wel een vinger aan de pols hoor.
alsof 't in ONZ er meer zouden zjinquote:Op zondag 2 juli 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:. De écht leuke woordgrappen zijn ook op één hand te tellen, zeg.
welke hand? Die ónder de automaat of die erop?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:09 schreef JosvG het volgende:
Wel handig dat je niet naar de FP hoeft om toch het nieuws te lezen, maar op dit topic mag onderhand wel een slotje.
Of het ontbrak de gebruiker wellicht aan fingerspitzengefühl.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar die machine is toch wel erg gevaarlijk. Die plaat kwam blijkbaar zomaar automatisch naar beneden. Je zou verwachten dat zo'n apparaat dat alleen doet na handmatige actie van de gebruiker.
Die wassen hun handen vast in onschuldquote:Op maandag 3 juli 2006 11:45 schreef Aventura het volgende:
De bedrijfsleiding mag wel flink op de vingers getikt worden.
Hand op mijn hart, de bedrijfsleiding is te vertoruwen, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:53 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Die wassen hun handen vast in onschuld
Nee hoor, hij kan beter het recht in eigen hand nemenquote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef Overlast het volgende:
[..]
Hand op mijn hart, de bedrijfsleiding is te vertoruwen, daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
De handleiding is met geen vinger aangeraakt vermoed ikjquote:Op maandag 3 juli 2006 13:59 schreef Aventura het volgende:
Is er eigenlijk een handleiding van dat apparaat? Misschien staat daarin een vingerwijzing naar de toedracht van het ongeluk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |