Gaat die kleur er nooit meer uit dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:25 schreef MAXTIJN het volgende:
nope
opnieuw
en eerst informeren dat scheelt een hoop ellende
er is ook een Aquarium topic! Het tropisch aquarium [Deel 9]
De voedingsbodem eerst in de bak, dan gewassen grind, en dan voorzichtig vullen met water!
jawel hoor, filteren over koolquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:27 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Gaat die kleur er nooit meer uit dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nu sinds 2 weken ook een aquarium, maar ik had me in ieder geval wel goed laten informeren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:31 schreef MAXTIJN het volgende:
Jawel uiteindelijk wel, maar dan heb je dus nog geen voedingsbodem..
Hoeveel werk is het , een half uurtje is het weer gebeurd met 60x30x40.
Goed starten zorgt ervoor dat je later veel meer plezier eraan beleeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop