Mag het ook een BMW zijn in plaats van PKWquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nein, aber wohl für den Wagen!Also, hinten den PKW
Jawohl Herr Flick!quote:
Oepsie..quote:
Ben ik nu heel erg gemeen en vals als ik zeg dat je daar wel heel erg veel kwijt kan onder de stoelenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou...![]()
Ja maar je kunt je thermoskan er zo goed in opbergen!
Klopt helemaal.quote:
Jah; genau...quote:
Heb je bij TopGear het caravanwerpen wel eens gezien?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nouhou...![]()
Ja maar je kunt je thermoskan er zo goed in opbergen!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Klopt helemaal.. Meneer Blauwfinger.
.
Zeg vandaag begon iemand op mijn werk er nog over, dat hij nog ging kijken enz en dat hij het heel leuk vindt dat zoiets in Zwolle is.![]()
Wees blij!Eindelijk eens wat anders dan kotsende Genemuidenaren in de Voorstraat en knokkende Raaltenezen!
Mja, zeg, trouwens, ik zie net dat jij LVO gs hebt gedaan, net als mijn ex-huisgenoot...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Klopt; ik ga ook zeker ff kijken ja...![]()
Sehr nett. Denn darfst du ruhig hier bleiben ja. Gehst du in einige Stunden dirselbts unterdumpeln in das große roße Fest da in Schwolle (Schwulle?) ?quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je bij TopGear het caravanwerpen wel eens gezien?
Dat is het enige nuttige dat je met zo'n ding kan doen.
Ja Jeremy/Richard en caravans het zullen nooit vriendjes wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je bij TopGear het caravanwerpen wel eens gezien?
Dat is het enige nuttige dat je met zo'n ding kan doen.
Je krijgt toch niet echt een strakke wuppie van zo'n CL mag ik hopen, he Waxxjepaxxje?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij kom je dan best wel ver, met zo'n CL...Gewoon ff kickdown en gáán!
Moet toch nog wel lukken om morgenochtend daarmee nog een T shirt te bedrukkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Schwulle!![]()
Waarom is niemand daar eerder op gekomen??
Ivm WK
Hij wel dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, zeg, trouwens, ik zie net dat jij LVO gs hebt gedaan, net als mijn ex-huisgenoot...
Maargoed. Hoe dan ook, je scheldt iig niet!![]()
Mja qua lijnen ziet hij er best oke uit, maaaaarrrrrr.... mááááááárrrrr!!!!!!!!!!! De vorige modellen waren wel echt van die pooierbakken. En die nieuwe S vind ik echt enorm tegenvallen, heb hem al zien rijden in het wild!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet echt een strakke wuppie van zo'n CL mag ik hopen, he Waxxjepaxxje?
Je zou kunnen overwegen om een topic report te plaatsen om de TT nog toepasselijker te kunnen makenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Schwulle!![]()
Ivm WK
Je moet gewoon je baard laten staan morgen, zo'n grote bril opzetten, af en toe een keer "neushoo'ns" mompelen en dan ben je verkleed als Schwule Benno aus Schwulle.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Schwulle!![]()
Ivm WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |