Ik had het meteen door bij jou hoorquote:
Nog steeds geen antwoord :-/quote:Op zondag 25 juni 2006 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar de afloop..
Wat is er eng aan homo's? Ik vindt hetero's vaak véél enger.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:18 schreef Nachtdier het volgende:
Waarom zijn homo's vaak zo eng?
Ja da's deels aangeleerd. (hoogte van de stem wordt echter voornamelijk bepaald door je hormonen).quote:Waarom hebben ze vaak zo'n apart stemmetje, waaruit overduidelijk blijkt dat je homo bent. Is dat aangeleerd of niet?
Hormonen.quote:En, waarom lopen sommigen er zo mee te koop?
Zegt iemand met Wilders in zijn avatarquote:Op maandag 26 juni 2006 17:18 schreef Nachtdier het volgende:
Waarom zijn homo's vaak zo eng?
Zegt iemand met Wilders in zijn avatar.quote:Waarom hebben ze vaak zo'n apart stemmetje, waaruit overduidelijk blijkt dat je homo bent. Is dat aangeleerd of niet?
Tja, waarom niet? Hetero's lopen er toch ook vaak mee te koop.quote:En, waarom lopen sommigen er zo mee te koop?
quote:
Oh sorry hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 18:26 schreef Wupppie het volgende:
spring niet zo in de verdediging
Aangenaamquote:relnicht
Heb je misschien een referentie of een gedachte waar ik op zoek moet gaan om dit uit te zoeken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer een vraag, net bedacht, om het topic van de uitsterving te onthouden.
Ik heb ooit eens ergens gehoord dat in sommige landen (of waren het bepaalde stammen) homo's (of bi-seksuelen) meer aanzien hebben, omdat ze de geesten van beide geslachten aan zouden trekken.
Wat vind jij/vinden jullie daarvan? En hebben jullie hier ook wel eens ooit wat van gehoord?
Het kwam ooit in een programma ter sprake, heel kort (midden in de nacht, op discovery), maar meer ook niet. Meer weet ik er ook niet van, ja dat die amn zie dat sinds hij wat afwist van zijn roots meer zelfvertrouwen had en zich zekerder voelde ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je misschien een referentie of een gedachte waar ik op zoek moet gaan om dit uit te zoeken?
Heb er nooit van gehoord.
Dat overdreven gedoe, de stemmetjes, de [...] Weet niet, sommige zijn gewoon eng. Verwijfd enzo. Brrrrrrrrrr.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is er eng aan homo's? Ik vindt hetero's vaak véél enger.
[..]
Pimmetje was een darkroom relnicht met verwijfde trekjes your point being?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe, de stemmetjes, de [...] Weet niet, sommige zijn gewoon eng. Verwijfd enzo. Brrrrrrrrrr.
Maar, Pimmetje was tof!
Waarom hij wel en die andere 'relnichten' niet dan? De meeste homo's die jij als relnichten zal zien, zijn half zo erg niet als Fortuyn was. Neem je ook de moeite om mensen te leren kennen of stoot je ze bijvoorbaat al af?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:03 schreef Nachtdier het volgende:
Uh, dat Pim een toffe relnicht was?
dat is geloof ik bij indianen zo...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kwam ooit in een programma ter sprake, heel kort (midden in de nacht, op discovery), maar meer ook niet. Meer weet ik er ook niet van, ja dat die amn zie dat sinds hij wat afwist van zijn roots meer zelfvertrouwen had en zich zekerder voelde ofzo.
Jij bent bang voor stemmetjes en verwijfd gedrag? Oh, natuurlijk jij hebt nog nooit een oorlog meegemaakt waar (voornamelijk) heteromannetjes elkaar opstoken om de buren af te slachten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe, de stemmetjes, de [...] Weet niet, sommige zijn gewoon eng. Verwijfd enzo. Brrrrrrrrrr.
Hij wel omdat?quote:Maar, Pimmetje was tof!
wat een leuk idee, hopleijk horen we hoe het afloopt, jonge verliefde homootjes zijn schattigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Haviksvrouwe: Ga 's met 'm en passant naar een gewone homokroeg, gewoon met 'm een borreltje drinken of zoiets. Als informele handreiking.
Ja, hihi, zag n keer in een homogelegenheid een kindje van 15 en een kindje van 13 en de een lag op de bank met zn hoofd op de schoot van de ander, dat was zoooo cutequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:28 schreef lesley het volgende:
[..]
wat een leuk idee, hopleijk horen we hoe het afloopt, jonge verliefde homootjes zijn schattig![]()
Nee dat niet hehe.... opgewonden in de zin van zin om uit te gaan enzo, iets actiefs doen!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Raak je echt sexueel opgewonden? In de zin dat je je wilt aftrekken op jezelf?
Waarover?quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik heb daar enorm gemixte gevoelens over..
Waarom zou je de 1 op een rekenmachine / keyboard vaker gebruiken dan op n telefoon / pinautomaat???quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben dan wel geen homo, maar dat komt omdat je volgens mij de 1 veel vaker gebruikt op een rekenmachine en op je keyboard, dus dat zou logischerwijs verklaren waarom ie dichterbij zou zitten, waarom op een telefoon of een pinautomaat weer niet is zo maar de vraag..
Over minderjarigen die "cute" worden gevonden in een homobar.quote:
Dus? 10 komt vaker voor op n rekenmachine / pinautomaat dan 20/30/40 etc?quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Omdat het metrische stelsel op 10 is gebaseerd.
Ja maar.... in 1000000 zitten toch net zoveel 1'en als in 100000032??quote:Op woensdag 28 juni 2006 02:17 schreef OFfSprngr het volgende:
je rekent sneller op 100000 dan op 100032.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:14 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Ik heb een liefdesbrief van hem gevonden...
Ja, maar dat was vooral op papier, niet dat het echt veel gebruikt werd. De zgn. hanky code.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Is er niet meer zon systeem met je zakdoek uit je linkerkontzak laten hangen ofzo?? Dat was toch ooit?
Er zijn kroegen waar vooral homo's kennen en voor de rest heb je je intuitie, gezond verstand en sociale vermogens.quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:13 schreef StefanP het volgende:
Maaruh, hoe vind je als homo nou een andere homo? Herken je ze? Of moet je het echt hebben van homo ontmoetingsplekken? Je kunt toch niet elke kerel op straat aanspreken met "Hee lekker ding."
Kinderen horen niet in de kroegquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, hihi, zag n keer in een homogelegenheid een kindje van 15 en een kindje van 13 en de een lag op de bank met zn hoofd op de schoot van de ander, dat was zoooo cute![]()
![]()
In hoeverre is dit anders dan bij hetero's? Ik spreek ook niet elke lekkere man aan..quote:Op woensdag 28 juni 2006 03:13 schreef StefanP het volgende:
Maaruh, hoe vind je als homo nou een andere homo? Herken je ze? Of moet je het echt hebben van homo ontmoetingsplekken? Je kunt toch niet elke kerel op straat aanspreken met "Hee lekker ding."
Zal wel te maken hebben met de verschillende standaarden die de VS en Europese landen handhaven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:55 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Waarom zit bij een telefoon de 1 linksboven, terwijl deze bij n rekenmachine juist linksonder zit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |