Mijn eerste roze zaterdag was in Zwolle. Toen was ik dieper onder de indruk. Wat waren het er veel en zo knap en zo lelijkquote:Ik ben er een paar jaar niet geweest en wilde het wel weer eens proberen. En een vriend van me woont er, dus dat is een leuke gelegenheid om dat hele eind weer eens te rijden. Maar het programma is niet echt top geloof ik .
Ik heb zelf een voorkeur voor Roze Maandag in Tilburg en Gay Pride in Amsterdam. Ben je daar dit jaar te spotten?
Iedere woensdag in het restaurant van het omroepgebouw. Met ketchupquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:15 schreef popolon het volgende:
Eet je wel eens een gehaktbal?
Hangt van de soort kroeg af.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat kan ik verwachten in een homokroeg?
Wat is prat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:25 schreef Wupppie het volgende:
waarom ga je er zo prat op dat je een ervaren homo bent?
Dus als ik morgenochtend de afwas bij je langsbreng kan ik het 's avonds weer schoon en droog ophalen?quote:
Leuk man!! In zwolle?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat kan ik verwachten in een homokroeg?
TVP, en ik ga morgen wellicht uit, voor de eerste keer naa een gaybar![]()
Misschien om dezelfde redenen dat sommige hetero's overdreven stoer en macho doen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:25 schreef Wupppie het volgende:
waarom moeten homo's zo overdreven lachen en nichterig doen?
Ik zou niet weten waar ik XTC moest kopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:26 schreef Cyaa het volgende:
slik je?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Val je net als ik ook op Bowie???
Neuh, dan zit ik nog steeds een boekje te lezen met de kat op schootquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:28 schreef XMN8R het volgende:
Dus als ik morgenochtend de afwas bij je langsbreng kan ik het 's avonds weer schoon en droog ophalen?
Mag ik?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Even een ernstige vraag nu: Ik weet dat mijn zoon van 17 homo is, maar hij durft er absoluut niet voor uit te komen. Hoe kan ik hem helpen?
Je kunt hem in ieder geval helpen door hem niet in R&P te laten posten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Even een ernstige vraag nu: Ik weet dat mijn zoon van 17 homo is, maar hij durft er absoluut niet voor uit te komen. Hoe kan ik hem helpen?
Gewoon normaal blijven doen en wachten tot hij er mee komt. Hoe weet je het dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Dank u. Hoe is het met uw homoseksuele gevoelens eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef popolon het volgende:
Geef ik nu het woord aan fokhomosexueel SCH.
Ik kom wat later uit de kast zoals zo veel mensen doen maar ik heb alvast een plekje in m'n hart voor je gereserveerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank u. Hoe is het met uw homoseksuele gevoelens eigenlijk?![]()
Ik heb een liefdesbrief van hem gevonden...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon normaal blijven doen en wachten tot hij er mee komt. Hoe weet je het dan?
Liefdesbriefquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:14 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Ik heb een liefdesbrief van hem gevonden...
Mijn drempel om het thuis te vertellen ontstond omdat mijn ouders nooit hebben laten blijken dat ze er geen probleem mee hebben. Als er bijvoorbeeld gemene grappen over homo's gemaakt werden in mijn bijzijn dan zeiden ze daar niets van, maar lachten zelfs gewoon mee. Daarmee gaven ze mij een signaal dat ik het beter nog even voor me kon houdenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Het was ook heel lief...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liefdesbrief.
Sorry, misschien niet helemaal gepast, maar ik vind liefdesbrieven, hoe logisch het ook klinkt, lief
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Tomfan het volgende:
Ik weet dat veel (heel veel) (waaronder ikzelf) mannen (heel erg) overdreven naar de welvingen van vrouwen kijken en daar behoorlijk wat fantasieën bij hebben en er erg opgewonden van kunnen raken. Ik bedoel dan vrouwen in public, op straat en werk etc. dus niet eens erotische plaatjes of plekken.
Is dat bij homo's ook zo of zijn die meer "als vrouwen". Ik heb zelfs af en toe het gevoel dat vrouwen een beetje (tamelijk vaak) frigide zijn.
Ik hoop dat je een beetje antwoord kunt geven (graag niet te kort)
Er zitten volgens mij juist relatief weinig in het mediagebeuren, als het realistisch zou zijn dan zouden er minstens 5 a 6 keer zoveel moeten lijken te zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Weet jij hoe het zou kunnen komen dat er relatief zoveel homo's in het Mediagebeuren zitten?
Gordon, Gerard Joling, Paul de Leeuw, Carlo Boszhard, Hans vd Togt, etcetcetc...
Kijk even naar 't vrouwelijk aandeel in 't mediacircus en je snapt 'tquote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Weet jij hoe het zou kunnen komen dat er relatief zoveel homo's in het Mediagebeuren zitten?
Gordon, Gerard Joling, Paul de Leeuw, Carlo Boszhard, Hans vd Togt, etcetcetc...
Nog meer?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:19 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij juist relatief weinig in het mediagebeuren, als het realistisch zou zijn dan zouden er minstens 5 a 6 keer zoveel moeten lijken te zijn.
Cute. Had je die wel moeten lezen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:14 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Ik heb een liefdesbrief van hem gevonden...
Komt goed, maar later dit weekend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Tomfan het volgende:
Ik weet dat veel (heel veel) (waaronder ikzelf) mannen (heel erg) overdreven naar de welvingen van vrouwen kijken en daar behoorlijk wat fantasieën bij hebben en er erg opgewonden van kunnen raken. Ik bedoel dan vrouwen in public, op straat en werk etc. dus niet eens erotische plaatjes of plekken.
Is dat bij homo's ook zo of zijn die meer "als vrouwen". Ik heb zelfs af en toe het gevoel dat vrouwen een beetje (tamelijk vaak) frigide zijn.
*proest*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:57 schreef TranceAction het volgende:
Als je naar de wc bent geweest zit er bij jou dan ook een deukje in je drol?
Iedereen valt op Bowie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:38 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Val je net als ik ook op Bowie???
Niet echt vies, meer onderbewust afstotelijk, zeg maar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Ooit een chick gehad? is een kut een "vieze gedachten"? en zou het als je hypothetisch een vrouw neukt het psychologisch "geruststellender" zijn als dat anaal was?
Een vrouw bedoel je? Nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Ooit een chick gehad?
Nou nee, maar ook niet echt een aanlokkelijk vooruitzicht. Maar ik ken er niet 1 van dichtbijquote:is een kut een "vieze gedachten"
Geen flauw idee hoe het zou zijn om met eeen vrouw te neuken maar misschien dan toch maar het meest logische gat gebruikenquote:en zou het als je hypothetisch een vrouw neukt het psychologisch "geruststellender" zijn als dat anaal was?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Machocultuur, publiek, media, internationale kansen etc.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:47 schreef petre86 het volgende:
SCH, waarom komen voetbalhomo's niet uit de kast?
Ik verdenk niemand, klinkt zo negatief. Zolang ze het niet zeggen, zijn ze het niet. Ik denk dat er wel wat biseksuele spelers rondlopen en dat de spelers die echt homo zijn dat niet snel voor zichzelf te zullen geven of er gewoon niet zijn.quote:en wie verdenk jij ervan homo te zijn?
Extraverte tiepjes wellicht maar ik heb echt geen idee. Homo's zijn wel in wat meer beroepen relatief wat meer vertegenwoordigd: verpleging bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 04:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Laat je even weten hoe het gegaan is?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:35 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Het was ook heel lief...![]()
Bovendien komt de jongen aan wie hij hem schreef morgen hier slapen. Ben benieuwd hoe ze zich beiden zullen "gedragen".
Ik denk dat het bij homo's minstens net zo is en wellicht nog wel erger. Homo's zijn daar gemiddeld genomen nogal onbeschaamd in en loeren en flirten en sjansen voortdurend in tram, winkel enzovoorts. Persoonlijk kijk ik ook steeds naar mannen en als ik met mijn vriend door de stad wandel hebben we het vaak over: kijk daar loopt een 7,5 - zonder die rare bril misschien wel een 8.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:39 schreef Tomfan het volgende:
Hm, de ene helft van m'n familie dichtte mij een toekomst op het toneel toe vanwege mijn theatrale houding, en de andere helft van de familie dacht dat ik verpleger zou worden omdat ik altijd erg verzorgend was. Ikzelf wist echter dat ik de techniek in ging.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Extraverte tiepjes wellicht maar ik heb echt geen idee. Homo's zijn wel in wat meer beroepen relatief wat meer vertegenwoordigd: verpleging bijvoorbeeld.
*kuch*quote:Op zondag 25 juni 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
MisSCHien een vreemde vraag, maar bestaan er homofobe homo's?
En reisbureausquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Extraverte tiepjes wellicht maar ik heb echt geen idee. Homo's zijn wel in wat meer beroepen relatief wat meer vertegenwoordigd: verpleging bijvoorbeeld.
Ramhard gayquote:Op zondag 25 juni 2006 03:02 schreef Danny_Ramone het volgende:
Als je als jongen zijnde in de spiegel kijkt en dan opgewonden raakt, terwijl je van andere jongens niet opgewonden raakt ( van mooie meisjes wel), ben je dan homo of gewoon ontzettend arrogant ??
Dan ben je bi, en 'n beetje narcistischquote:Op zondag 25 juni 2006 03:02 schreef Danny_Ramone het volgende:
Als je als jongen zijnde in de spiegel kijkt en dan opgewonden raakt, terwijl je van andere jongens niet opgewonden raakt ( van mooie meisjes wel), ben je dan homo of gewoon ontzettend arrogant ??
Ja dat geloof ik wel. Voor een gedeelte mannen die in de knoop zitten met hun eigen gevoelens en identiteit. Er is de fabel dat bijvoorbeeld potenrammers worstelen met hun eigen (homoseksuele) gevoelens, weet niet of dat waar is maar misschien zit er in sommige gevallen wel wat in. Een manier om je eigen gevoelens te verdringen en te ontkennen is om je er heel agressief tegen af te zetten.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
MisSCHien een vreemde vraag, maar bestaan er homofobe homo's?
Raak je echt sexueel opgewonden? In de zin dat je je wilt aftrekken op jezelf?quote:Op zondag 25 juni 2006 03:02 schreef Danny_Ramone het volgende:
Ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar de afloop.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:35 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Het was ook heel lief...![]()
Bovendien komt de jongen aan wie hij hem schreef morgen hier slapen. Ben benieuwd hoe ze zich beiden zullen "gedragen".
Ik ookquote:Op zondag 25 juni 2006 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar de afloop..
Ik bekenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden. Machocultuur, publiek, media, internationale kansen etc.
[..]
Ik verdenk niemand, klinkt zo negatief. Zolang ze het niet zeggen, zijn ze het niet. Ik denk dat er wel wat biseksuele spelers rondlopen en dat de spelers die echt homo zijn dat niet snel voor zichzelf te zullen geven of er gewoon niet zijn.
[homofobe hetero mode]quote:
Hahaha nee hoor, maar denk wel af en toe in veld, mmmmmmmm best lekker dingquote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[homofobe hetero mode]
Ieuwwwww (zeggen hetero's dat?), in de kleedkamer en onder de douches ben je zeker altijd aan t geilen op al die andere spelers[/homofobe hetero mode]
![]()
Nee maar zou hem na vanavond wel keer flink willen naaien.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:27 schreef popolon het volgende:
Vind je Figo een lekker ding?
Aww mag ik het doenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar zou hem na vanavond wel keer flink willen naaien.
Tijdens het WK heb ik geen lekekre dingen gezien, alleen tijdens het WK onder 23quote:Op zondag 25 juni 2006 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor, maar denk wel af en toe in veld, mmmmmmmm best lekker ding
Nah ik ben ook vrij hetero qua gedrag, niemand kan het aan me zien, bovendien gedraag ik me zeker niet opdringerig.
Wat een gelul.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*kuch*
Er zijn wel mannen die op mannen vallen, zonder zichzelf *homo* te vinden. En die zijn niet homofoob, zelf-hatend of in verwarring, maar ze identificeren zich simpelweg niet met het roze wereldje wat er voor sommigen automatisch bij lijkt te horen.
Dat vind ik een beetje raar. Je bent homo of niet, of je bent bi - maar waarom zou je jezelf geen homo noemen als je het wel bent? Je hoeft toch niet bij welk wereldje dan ook te horen?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*kuch*
Er zijn wel mannen die op mannen vallen, zonder zichzelf *homo* te vinden. En die zijn niet homofoob, zelf-hatend of in verwarring, maar ze identificeren zich simpelweg niet met het roze wereldje wat er voor sommigen automatisch bij lijkt te horen.
Hoe kun je jezelf niet homo 'vinden'?quote:kuch*
Ik had het meteen door bij jou hoorquote:
Nog steeds geen antwoord :-/quote:Op zondag 25 juni 2006 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar de afloop..
Wat is er eng aan homo's? Ik vindt hetero's vaak véél enger.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:18 schreef Nachtdier het volgende:
Waarom zijn homo's vaak zo eng?
Ja da's deels aangeleerd. (hoogte van de stem wordt echter voornamelijk bepaald door je hormonen).quote:Waarom hebben ze vaak zo'n apart stemmetje, waaruit overduidelijk blijkt dat je homo bent. Is dat aangeleerd of niet?
Hormonen.quote:En, waarom lopen sommigen er zo mee te koop?
Zegt iemand met Wilders in zijn avatarquote:Op maandag 26 juni 2006 17:18 schreef Nachtdier het volgende:
Waarom zijn homo's vaak zo eng?
Zegt iemand met Wilders in zijn avatar.quote:Waarom hebben ze vaak zo'n apart stemmetje, waaruit overduidelijk blijkt dat je homo bent. Is dat aangeleerd of niet?
Tja, waarom niet? Hetero's lopen er toch ook vaak mee te koop.quote:En, waarom lopen sommigen er zo mee te koop?
quote:
Oh sorry hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 18:26 schreef Wupppie het volgende:
spring niet zo in de verdediging
Aangenaamquote:relnicht
Heb je misschien een referentie of een gedachte waar ik op zoek moet gaan om dit uit te zoeken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer een vraag, net bedacht, om het topic van de uitsterving te onthouden.
Ik heb ooit eens ergens gehoord dat in sommige landen (of waren het bepaalde stammen) homo's (of bi-seksuelen) meer aanzien hebben, omdat ze de geesten van beide geslachten aan zouden trekken.
Wat vind jij/vinden jullie daarvan? En hebben jullie hier ook wel eens ooit wat van gehoord?
Het kwam ooit in een programma ter sprake, heel kort (midden in de nacht, op discovery), maar meer ook niet. Meer weet ik er ook niet van, ja dat die amn zie dat sinds hij wat afwist van zijn roots meer zelfvertrouwen had en zich zekerder voelde ofzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je misschien een referentie of een gedachte waar ik op zoek moet gaan om dit uit te zoeken?
Heb er nooit van gehoord.
Dat overdreven gedoe, de stemmetjes, de [...] Weet niet, sommige zijn gewoon eng. Verwijfd enzo. Brrrrrrrrrr.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is er eng aan homo's? Ik vindt hetero's vaak véél enger.
[..]
Pimmetje was een darkroom relnicht met verwijfde trekjes your point being?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe, de stemmetjes, de [...] Weet niet, sommige zijn gewoon eng. Verwijfd enzo. Brrrrrrrrrr.
Maar, Pimmetje was tof!
Waarom hij wel en die andere 'relnichten' niet dan? De meeste homo's die jij als relnichten zal zien, zijn half zo erg niet als Fortuyn was. Neem je ook de moeite om mensen te leren kennen of stoot je ze bijvoorbaat al af?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:03 schreef Nachtdier het volgende:
Uh, dat Pim een toffe relnicht was?
dat is geloof ik bij indianen zo...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kwam ooit in een programma ter sprake, heel kort (midden in de nacht, op discovery), maar meer ook niet. Meer weet ik er ook niet van, ja dat die amn zie dat sinds hij wat afwist van zijn roots meer zelfvertrouwen had en zich zekerder voelde ofzo.
Jij bent bang voor stemmetjes en verwijfd gedrag? Oh, natuurlijk jij hebt nog nooit een oorlog meegemaakt waar (voornamelijk) heteromannetjes elkaar opstoken om de buren af te slachten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe, de stemmetjes, de [...] Weet niet, sommige zijn gewoon eng. Verwijfd enzo. Brrrrrrrrrr.
Hij wel omdat?quote:Maar, Pimmetje was tof!
wat een leuk idee, hopleijk horen we hoe het afloopt, jonge verliefde homootjes zijn schattigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Haviksvrouwe: Ga 's met 'm en passant naar een gewone homokroeg, gewoon met 'm een borreltje drinken of zoiets. Als informele handreiking.
Ja, hihi, zag n keer in een homogelegenheid een kindje van 15 en een kindje van 13 en de een lag op de bank met zn hoofd op de schoot van de ander, dat was zoooo cutequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:28 schreef lesley het volgende:
[..]
wat een leuk idee, hopleijk horen we hoe het afloopt, jonge verliefde homootjes zijn schattig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |