Zo zie je maar weer. Ik eet van allerlei walletjes met al mijn relaties enzeau.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
echt DE vriendin van ook he
niet een vriendin van
Nou, toen ik me naam zei, legde ze de link wel... Ze zei dat ze inderdaad wel benieuwd was na alles, en dat het zo leuk was dat het allemaal gelukt was met Parijs enzo... En ik natuurlijk complimentjes geven over de mooie schilderijenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik had het best willen zien.
M'n moeder is ook niet zo goed met namen. Ook al heeft ze een naam al tig keer gehoord. Al verbaasd het me dat ze na het Parijs verhaal je naam nog niet herkende. Hoewel, ook wel begrijpelijk om bij een wildvreemde niet gelijk die link te leggen.
Niet eens over haar ubergeweldige dochter? Kutwijf.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou, toen ik me naam zei, legde ze de link wel... Ze zei dat ze inderdaad wel benieuwd was na alles, en dat het zo leuk was dat het allemaal gelukt was met Parijs enzo... En ik natuurlijk complimentjes geven over de mooie schilderijen![]()
Wij waren laatst fietsen in Duitsland en gingen de weg vragen aan een Duitser. Ik vond het heel erg lollig dat hij zei: "immer geradeaus"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
Tristessa heeft haar vriend ontmoet doordat hij haar de weg vroeg. 3 uur later zaten ze zoenend bij haar op de kamer.
Je slaat er alleen wel Duitsers mee aan de haak.
Ik wou nog zeggen,.... "Je kan wel zien van wie ze d'r creativiteit heeft". Maar ik wist niet of ik dan weer een kettingreactie zou veroorzaken waar je moeder om je tekeningen gaat vragen enzoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet eens over haar ubergeweldige dochter? Kutwijf.
Komt goedquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga maar weer eens verder werken aan m'n portfolio. *zucht*
Creativiteit draait niet alleen om tekeningen he.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen,.... "Je kan wel zien van wie ze d'r creativiteit heeft". Maar ik wist niet of ik dan weer een kettingreactie zou veroorzaken waar je moeder om je tekeningen gaat vragen enzo
Daarom lette ik ook op mijn woordenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Creativiteit draait niet alleen om tekeningen he.
Maar brave meid. Ik houd m'n moeder nou eenmaal graag op een veilige afstand van m'n eigen leven.
en dat moeten wij weten omdat...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:18 schreef nixxx het volgende:
ik ga even onder een douche staan... ik stink
omdat we hier allemaal heel erg geinteresseerd in elkaar zijn..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:24 schreef Christine het volgende:
[..]
en dat moeten wij weten omdat....
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef Q. het volgende:
Zo, de 5 minuten shoppen zijn voor deze maand ook weer gedaan.
Ik heb vanmiddag wel meer dan 5 minuten geshoptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef Q. het volgende:
Zo, de 5 minuten shoppen zijn voor deze maand ook weer gedaan.
ik 15quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel meer dan 5 minuten geshopt
Het was inderdaad wel druk, maar ik heb het lekker op mijn gemak gedaan.... Heb me alleen dood geergerd aan dat grietje achter de kassa bij de V&D, wat een slome doosquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik 15
moest een kadotje voor iemand en een sportbroek maar toen ik die drukte zag had ik zoiets van laat maar... snel ff kadotje gekocht en weer naar huis
ik was zo stom om de h&m binnen te gaan...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel druk, maar ik heb het lekker op mijn gemak gedaan.... Heb me alleen dood geergerd aan dat grietje achter de kassa bij de V&D, wat een slome doos
Wat heb je allemaal gesjopt dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag wel meer dan 5 minuten geshopt
Tsja.. ik zou ook niet weten wat je anders kan doen Bar.. Het is dat Mar niet lang alleen wilt zijn (als in alleen thuis), anders had je een aantal dagen weg kunnen gaan en je kunnen ontspannen voor zover dat gaatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
blegh ben dat binnen zitten/hangen naar het grafje gaan hond uitlaten afen toe naar fam of de fam bij ons zo ontettend beu zat...
Ik wil weg gewoon ergens op een terrasje zitten, maar helaas wilt Mar niet en die is niet graag lang alleen dus kan gewoon nergens heen![]()
Kleden, om het op zn BHFHs te zeggen. En eerder vanmiddag nog een nieuwe extra fiets. En een nieuwe band voor mn 3e fiets.quote:
ze kwam niet snel?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel druk, maar ik heb het lekker op mijn gemak gedaan.... Heb me alleen dood geergerd aan dat grietje achter de kassa bij de V&D, wat een slome doos
Kadootjes voor mijn moeders verjaardag volgende weekquote:
Ze deed er, serieus, 20 minuten over om een mevrouw 2 kopjes koffie te gevenquote:
wat een kuthoerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ze deed er, serieus, 20 minuten over om een mevrouw 2 kopjes koffie te geven
En dat ga je natuurlijk ook niet vertellenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Kadootjes voor mijn moeders verjaardag volgende week
Zo zou je het ook kunnen zeggen jaquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ze deed er, serieus, 20 minuten over om een mevrouw 2 kopjes koffie te geven
Wat ga ik niet vertellen? Wat ik gekocht heb? Geen probleem hoor, die leest hier toch niet... Maar het is niet bijster interssant...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat ga je natuurlijk ook niet vertellen
Subtiel is voor mensen met vriendenquote:
Die kaartjes voor Belle en het Beest zijn wel leuk althans daar ga ik stiekem van uitquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat ga ik niet vertellen? Wat ik gekocht heb? Geen probleem hoor, die leest hier toch niet... Maar het is niet bijster interssant...
Twee cd's, een dvd, een shirtje, spulletjes van Kneipp en kaartjes voor Belle en het Beest
Maak ik eens reclame voor je naam, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wannabe Joe(Y)![]()
Idd beste film om samen met je vriendinnetje te kijken![]()
nou nou mama word verwent!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat ga ik niet vertellen? Wat ik gekocht heb? Geen probleem hoor, die leest hier toch niet... Maar het is niet bijster interssant...
Twee cd's, een dvd, een shirtje, spulletjes van Kneipp en kaartjes voor Belle en het Beest
Ik hoop t ook, ik ga dan samen met haar, want mijn broertje vindt het niksquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Die kaartjes voor Belle en het Beest zijn wel leuk althans daar ga ik stiekem van uit
Tuurlijk, daar is ze mijn mama voor... Soms vindt ik d'r echt onuitstaanbaar, maar meestal is ze wel liefquote:
Alvast heel veel plezierquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoop t ook, ik ga dan samen met haar, want mijn broertje vindt het niks
Thanxquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Alvast heel veel plezier
ik kijk iig al uit naar maart volgend jaar dan ga ik naar Boudewijn de Groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |