Dat zou 99 % van de fotoboeken schelen ja..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:41 schreef Stretto het volgende:
[..]
Nee niet fappen, maar het scheelt mij toch een hoop tijd en moeite als ik al die leluukerds kan vermijden![]()
Mooi hè. Maar degende die er al achter zijn hoor je nu niet meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:45 schreef Treinkopper het volgende:
Wat schattig dat iedereen dit topic gelooft.
Sjee.!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:45 schreef Treinkopper het volgende:
Zeeland, wedden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En jij komt zeker net onder een steen vandaan?![]()
Niet persoonlijk worden, dit is niet goed voor zo'n meisjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Zoiets neuk je toch niet. Als het nou een geile Breezah was, maar nee
.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Zoiets neuk je toch niet.
Ja, je kunt inderdaad beter Jett neuken dan mij.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Zoiets neuk je toch niet. Als het nou een geile Breezah was, maar nee
.
Feit blijft dat de TS een lelijk kreng isquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:45 schreef Treinkopper het volgende:
DUH?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, je kunt inderdaad beter Jett neuken dan mij.,
,
!
In ieder geval ergens met een dancing, denk ik.quote:
Ze heeft je zeker afgewezen met je lelijke flaporenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Stretto het volgende:
[..]
Feit blijft dat de TS een lelijk kreng is![]()
Weet je in ieder geval zeker dat ze al goed ingereden is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:47 schreef Chowi het volgende:
Ja, je kunt inderdaad beter Jett neuken dan mij.,
,
!
Zegt iemand die niet eens een foto van zichzelf online heeft staan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:48 schreef Stretto het volgende:
[..]
Feit blijft dat de TS een lelijk kreng is![]()
Beter geen foto's dan lelijke foto's.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet eens een foto van zichzelf online heeft staan.
Da's gewoon stijlloos. Ik snap niet hoe je het daar op kan.quote:
DANCINGquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
In ieder geval ergens met een dancing, denk ik.
Rest assured, I have the right to call you uglyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet eens een foto van zichzelf online heeft staan.
Jij kent je plaats nog niet of wel, zij is lekker, jij nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's gewoon stijlloos. Ik snap niet hoe je het daar op kan.
We vergeten de soos. Dat soort figuren gaan ook altijd naar een soos.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
DANCING![]()
Hou je nu op. Ik kom niet meer bij MUUS!![]()
Nope joe don't jostiband. Je mag pas over iemand oordelen als je je eigen flaporen online hebt staan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Stretto het volgende:
[..]
Rest assured, I have the right to call you ugly![]()
Met de A als een à uitgesproken is dat echt zo'n Jambers-woord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef Armageddon het volgende:
DANCING![]()
Hou je nu op. Ik kom niet meer bij MUUS!![]()
Allé, dànsiengquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Met de A als een à uitgesproken is dat echt zo'n Jambers-woord.
*Checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef Chowi het volgende:
Sja, ik háát mannen..
Eerst maak je een afspraak met ze in Scheveningen, komen ze eerst een half uur te laat, sja sorry, zat vast in de file. Wat een kutsmoes is, die ik al zóvaak heb gehoord.
.
Vergevingsgezind als ik ben zie ik dat dan nog wel door de vingers, goed, goed. Ga je samen in een hotel, allemaal leuk en gezellig, en dat draait dan natúúrlijk weer op seks uit, zoals ik al wel had kunnen voorspellen.
Maar vervolgens, z'n lul is nog niet in zijn broek terug of hij is de deur al uit. Kan ik alles gaan betalen..
, mannen,
.
Whehehe. Wat doe jij trouwens niet bij de KFC, da's toch jouw plaats?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kent je plaats nog niet of wel, zij is lekker, jij niet.
De soos. hahaha!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
We vergeten de soos. Dat soort figuren gaan ook altijd naar een soos.
En naar het buurthuis.
Heb je die Belgen wel eens gehandicapt horen zeggen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Met de A als een à uitgesproken is dat echt zo'n Jambers-woord.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=i%27m+your+private+dancer%2C+a+dancer+for+money&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul denkt aan het liedje: i'm your private dancer, a dancer for money.
Wie zingde dat ook alweer ?
Ja, en jij bent een neger met een snor, en ik niet. Ken je plaats.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jij kent je plaats nog niet of wel, zij is lekker, jij niet.
Die chickies bij de KFC zijn in ieder geval lekkerder dan jijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehehe. Wat doe jij trouwens niet bij de KFC, da's toch jouw plaats?
Relklonen zijn zo 2006quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:53 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een neger met een snor, en ik niet. Ken je plaats..
Je moest het opzoeken?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=i%27m+your+private+dancer%2C+a+dancer+for+money&btnG=Google+zoeken&meta=
Tina Turner.
Ik kende dat liedje wel, alleen nooit geweten dat zij het wasquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moest het opzoeken?.
Tering, ik word oud. Kom op, allemaal: ge-ne-ra-tie-kloof.
Alleen lelijke mensen zijn zo kansloos om online dates te zoeken, want dan kan je je lelijkheid nog enigzins compenseren met je karakter......quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope joe don't jostiband. Je mag pas over iemand oordelen als je je eigen flaporen online hebt staan.
Dat was in de tijd van 'Simply the best'!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moest het opzoeken?.
Tering, ik word oud. Kom op, allemaal: ge-ne-ra-tie-kloof.
Pieren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:56 schreef Maikuuul het volgende:
Hij wilde zegt maar jouw kontje bieren ?
BOEKE EN HOTEL HEEL SNEL !!!! DIE CHICK DIE JE BIJ JE HEBT, DIE MAG IK OOK WEL
Zie, Ali Beej heeft altijd gelijkhulde !
Kop houden noob. als je zo flink bent om over iemands uiterlijk te oordelen dan mot je je eigen harses online zetten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef Stretto het volgende:
[..]
Alleen lelijke mensen zijn zo kansloos om online dates te zoeken, want dan kan je je lelijkheid nog enigzins compenseren met je karakter......![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef Stretto het volgende:
[..]
Alleen lelijke mensen zijn zo kansloos om online dates te zoeken, want dan kan je je lelijkheid nog enigzins compenseren met je karakter......![]()
Ohja, en in het echt is karakter niet belangrijk. Goed punt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:55 schreef Stretto het volgende:
lieve schat, je zit immers de hele dag op fok dus maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef Chowi het volgende:
Sja, ik háát mannen..
Eerst maak je een afspraak met ze in Scheveningen, komen ze eerst een half uur te laat, sja sorry, zat vast in de file. Wat een kutsmoes is, die ik al zóvaak heb gehoord.
.
Vergevingsgezind als ik ben zie ik dat dan nog wel door de vingers, goed, goed. Ga je samen in een hotel, allemaal leuk en gezellig, en dat draait dan natúúrlijk weer op seks uit, zoals ik al wel had kunnen voorspellen.
Maar vervolgens, z'n lul is nog niet in zijn broek terug of hij is de deur al uit. Kan ik alles gaan betalen..
, mannen,
.
Termen als noob gebruiken .....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kop houden noob. als je zo flink bent om over iemands uiterlijk te oordelen dan mot je je eigen harses online zetten.
Ja dat deed dat wijf vanmiddag zeker ook bij je he gekquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:57 schreef Armageddon het volgende:
Maailkul. sjoe suk biktajm men. Sjoe suk.
Kruip eens onder je steen vandaan enzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
lieve schat, je zit immers de hele dag op fok dus maak je niet zo druk.![]()
Mja ze krijgen nu iig een date en vallen dan vaak door de mand......maarja dat is al een stap verder dan normaalquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, en in het echt is karakter niet belangrijk. Goed punt..
Plafond.quote:
Lul er nu niet overheen sukkeltje. Je hebt pas recht van spreken als je die lelijke kop van je op internet zet. Eerder niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:58 schreef Stretto het volgende:
[..]
Termen als noob gebruiken .....![]()
Nee, dat is nou het leuke aan internet. Jij bent zo dom om te geloven dat als je je foto's online zet dat je dan een soort censuur hebt uitgesproken over kritiek.
Je valt in de herhalingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lul er nu niet overheen sukkeltje. Je hebt pas recht van spreken als je die lelijke kop van je op internet zet. Eerder niet.
Wtf is tanga ? das toch zoeen string ?quote:
Mja, wat lul jij eigenlijk over? Heb je gemist dat het niet echt was ofzo?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:00 schreef Stretto het volgende:
[..]
Mja ze krijgen nu iig een date en vallen dan vaak door de mand......maarja dat is al een stap verder dan normaal![]()
Mjaaaaaa, en dan opgepakt worden door Arma's beste vrienden, de pliesie?quote:
Hou verder dan je bek over anderen oke? Zolang jouw smoel niet online staat wil ik je niet meer horen over andere fok users.quote:
Ja, dat hebben mensen wel eensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Dat okselhaar![]()
![]()
![]()
.
MUUS, zeg er iets van!.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:01 schreef Armageddon het volgende:
Kom op stretto. Posten die handel. Ik wil nog even hard lachen voordat ik ga slapen.
Homofiele negerts waarschijnlijk niet, denk ik?quote:
srry over de date. maar we leven in de 21ste eeuw, waar beide geslachten gelijk zijn. Dus mannen hoeven niet per se alles te betalen tijdens een date. Hoe zou hij voelen als hij de hotelrekening betaalt en jij niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef Chowi het volgende:
Sja, ik háát mannen..
.
, mannen,
.
Draag je ook sjaaltjes?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scheer het bij of eraf, maar laat het NIET zo![]()
.
ROFLOL! Anders lees je eerst het topic even LUTSER! Godverdomme wat lopen er ook een debielen rond op deze wereld Darwin ken het gewoon niet bijhouden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:03 schreef cs11wa het volgende:
[..]
srry over de date. maar we leven in de 21ste eeuw, waar beide geslachten gelijk zijn. Dus mannen hoeven niet per se alles te betalen tijdens een date. Hoe zou hij voelen als hij de hotelrekening betaalt en jij niet.
Oke meneer de agentquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hou verder dan je bek over anderen oke? Zolang jouw smoel niet online staat wil ik je niet meer horen over andere fok users.
Behalve dat hij zich beter had moeten insmeren, weet ik verder niks vreemds aan deze foto te ontdekken. Da's Arma en met zijn uiterlijk is niets mis.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Dat okselhaar![]()
![]()
![]()
.
MUUS, zeg er iets van!.
Wie is dat geile roelerende iemand?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Dat okselhaar![]()
![]()
![]()
.
MUUS, zeg er iets van!.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
Eindelijk heeft dit plaatje eens een functie in een topic.
[afbeelding]
"I'm done."quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
Eindelijk heeft dit plaatje eens een functie in een topic.
[afbeelding]
Het is Árma.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie is dat geile roelerende iemand?
Ik bedoelde gewoon een tip ofzo hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Behalve dat hij zich beter had moeten insmeren, weet ik verder niks vreemds aan deze foto te ontdekken. Da's Arma en met zijn uiterlijk is niets mis.
Maar even een weetje over MUUS: MUUS houdt niet van mensen afzeiken op hun uiterlijk. Da's makkelijk, goedkoop scoren en daar houdt MUUSje niet van. Dus helaas ben je aan het verkeerde adres..
Als iemand lullig over mijn uiterlijk doet, zeik ik wel terug over ontploffende puisten enzo hoor. Zo lullig ben ik dan ook weer niet.
Maar als eerste trap? Neuh. Zeker in dit geval niet..
"Arma, je moet je beter insmeren voordat je de zon in gaat."quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon een tip ofzo hoor.
IK maak godverdomme zelf wel uit of ik me insmeer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Arma, je moet je beter insmeren voordat je de zon in gaat."
Zeg maar tegen 'm..
Nu zie je eruit als een zwerverquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Armageddon het volgende:
Okselhaar is trouwens de bom. Als de dat weghaald dan ben je een soort Geer en Goor.![]()
Maar je meet natuurlijk wel met twee maten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:07 schreef Armageddon het volgende:
Okselhaar is trouwens de bom. Als de dat weghaald dan ben je een soort Geer en Goor.![]()
Je wil toch zo tof glimmen ofzo?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
IK maak godverdomme zelf wel uit of ik me insmeer.
Joh! Had die dat al niet eens gedaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef Chowi het volgende:
dWc, je zet jezelf echt voor lul, alhier.
Het is even wennen voor die jongen dat er ook vrouwen zijn mét hersenen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef Chowi het volgende:
Who gives a fuck.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef Chowi het volgende:
Hahaha je hebt me plat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is even wennen voor die jongen dat er ook vrouwen zijn mét hersenen.
Het arme jochie is levende opblaaspoppen gewend.
Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:09 schreef MUUS het volgende:
Maar je meet natuurlijk wel met twee maten.. Kerels mogen alles laten groeien, maar vrouwen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |