Met dank aan Superheldquote:Belangstelling NAC voor Edwin de Graaf
NAC zou interesse hebben in Edwin de Graaf van ADO Den Haag. Dat meldt het Nijmeegse Fanzine ForzaNEC.nl.
Wat die er mee te maken hebben? Nou, NEC heeft ook interesse in een overname van De Graaf, zo werd vorige week bekend. ForzaNEC heeft hierop contact opgenomen met de middenvelder om even te vragen hoe de vork in de steel zit. "Volgende week, als ik van vakantie terug ben, praat ik met in totaal drie Nederlandse verenigingen," aldus de Graaf vorige week. "Welke ploeg het uiteindelijk wordt, weet ik nog niet. NEC is een mooie club. En trainer Mario Been ken ik nog van mijn tijd in Rotterdam. Been ziet het enorm in me zitten. Hij zou één van de redenen kunnen zijn om voor NEC te kiezen."/i>
NAC schijnt de andere serieuze gegadigde te zijn waarmee De Graaf deze week gesproken heeft. De derde club valt af "Deze week wil ik de knoop doorhakken om beide clubs (NEC en NAC dus, BSR) duidelijkheid te verschaffen," aldus de Graaf.
bsiderats.nl
Geen idee. Ga altijd standaard naar de kant van het uitvak. Weet ik het of dat Z1, 2, 3 of 4 is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:52 schreef Superheld het volgende:
Cart_Man zit jij toevallig op Z1 of Z2?
Hahaha, mooie wedstrijd toen. Zat toen alleen op W, waar het begon.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef Superheld het volgende:
Oh hehe, zag ik laatst nog een kaartje van liggen voor het Amstel Cup duel met die sneeuwballen gevechten, toch nog mooi mijn frustratie op feyenoorders af kunnen reageren toen.![]()
![]()
Hehe, ik vond het iets minder, eerst al in de pub bijna ruzie gehad met wat mensen van jullie HK geloof ik, vervolgens die kut kou in en dan in het vak met allemaal dordtenaren zitten die twee weken daarvoor een portugees eraf hadden geschopt..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, mooie wedstrijd toen. Zat toen alleen op W, waar het begon.
Boefjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geen idee. Ga altijd standaard naar de kant van het uitvak. Weet ik het of dat Z1, 2, 3 of 4 is.
We weten nu wel dat je graag naar de joden kijkt.quote:
Dat kan niet. En wanneer dringt het eens tot je botte kop door dat Paauwe en Bosschaart allebei mogen vertrekken en dus geen deel zullen uitmaken van de selectie volgend seizoen.quote:Kan de titel niet veranderd worden in : Geen plaats voor Bosschaart en Paauwe?
Gezellig toch.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hehe, ik vond het iets minder, eerst al in de pub bijna ruzie gehad met wat mensen van jullie HK geloof ik, vervolgens die kut kou in en dan in het vak met allemaal dordtenaren zitten die twee weken daarvoor een portugees eraf hadden geschopt..![]()
Nee, ben altijd braaf.quote:
Toch wat minder als je bij een kennis die voor Feyenoord is zit en die de dordtenaren kent en ze ook telkens stille hints loopt te geven, gelukkig begrepen ze het nietquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je graag naar de joden kijkt.
Wanneer dringt het nou eens tot jou botte kop door dat de Cler zeer waarschijnlijk wordt gekocht en dus deel uit zal maken van de selectie volgend seizoen.quote:Dat kan niet. En wanneer dringt het eens tot je botte kop door dat Paauwe en Bosschaart allebei mogen vertrekken en dus geen deel zullen uitmaken van de selectie volgend seizoen.
1 dus. Ik zit aan de andere kant in 4.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:53 schreef Cart_man het volgende:
Geen idee. Ga altijd standaard naar de kant van het uitvak. Weet ik het of dat Z1, 2, 3 of 4 is.
W4 graag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:46 schreef Cart_man het volgende:
Zijn er overigens nog supporters die hun plaats in de Kuip, nog bijgezet willen zien worden?
Feest!quote:
Ik ben voor Feyenoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |