Och ja, dat klopt ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:05 schreef babba het volgende:
[..]
Je weet wel de C1000 neem ik aan?Nou als je recht voor de C1000 staat zie je een plein met parkeerplaatsen. met links daarvan een weg/straat. Aan die straat zit dus die kerk. Het is gewoon schuintegenover de C1000 dus
Niet, alhoewel het op zaterdagavond wel die neiging krijgt. Vorige week ook, maar dat kwam ook omdat er coctailparty was met veel zandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:00 schreef annoylikethewind het volgende:
Sinds wanneer is de Wabu een feestcafe met bijbehorende lalmuziek?![]()
In Emmeloord zitten er tweequote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:38 schreef Ordinair het volgende:
Mijn ouders kopen ook vaak zat boodschappen bij de C1000 in Emmeloord.. Terwijl er dus ook één op Urk zit.
Je moest elke dag van Urk naar Emmeloord fietsenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:53 schreef Ordinair het volgende:
Klopt, Ze gaan altijd naar Europalaan, daar kwam ik 2 jaar geleden trouwens ook heel vaak, na school snel even wat te eten komen enzo voordat je op de fiets naar huis fietste!
Nou ik vond het gisteren wel aardig feestcafe-achtig namelijk. "wat zullen we drinken, zeven dagen lang" en andere vrolijke upgebeate lal liedjes. Geef mij maar de ouwe wabu: goeie rock/popmuziek en geen discolichten!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:39 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Niet, alhoewel het op zaterdagavond wel die neiging krijgt. Vorige week ook, maar dat kwam ook omdat er coctailparty was met veel zand.
't Anker noemt zich wel feestcafé, maar daar komen veel minder mensen. Als het daar wat drukker was, zou dat ook een hele leuke tent zijn. begint op een zaterdagavond wel steeds drukker te worden, maar de meeste mensen zijn ook vrij vlot weer weg. 12 uur is de tent leeg![]()
Das eigenlijk alleen op zaterdagavond. Dan hangt er zo'n lalsfeer. Vrijdagavond is die er bijvoorbeeld niet. Komt misschien ook doordat het zaterdagavond stampvol is in de wabu. Dan hangt er al snel een lalsfeerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:36 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Nou ik vond het gisteren wel aardig feestcafe-achtig namelijk. "wat zullen we drinken, zeven dagen lang" en andere vrolijke upgebeate lal liedjes. Geef mij maar de ouwe wabu: goeie rock/popmuziek en geen discolichten!
quote:Ruziënde stropers schakelen politie in
maandag 24 juli 2006
Waar twee honden vechten om een been, daar gaat de derde ermee heen. Dat spreekwoord bleek zaterdagmiddag feilloos van toepassing op twee groepjes visstropers en de politie. Een 54-jarige man deed bij de politie zijn beklag over een 40-jarige plaatsgenoot en diens 15-jarige zoon. Die zouden zijn fuiken leeg gehaald hebben, bij de Evert Bakkerkade en bij de Ketelbrug. De zoon van de man ging verhaal halen, maar dat bleef zonder resultaat.
De politie hoorde het verhaal belangstellend aan, maar vroeg zich vervolgens wel hardop af wat de bedoelingen van de 54-jarige precies waren geweest toen hij de fuiken uitzette.
Het einde van het liedje was dat de twee beschuldigde visstropers werden aangehouden en verhoord. De 54-jarige werd ook nog eens goed aan de tand gevoeld. De gevangen paling werd in beslag genomen en vernietigd. Voor wat betreft de fuiken moet nog precies uitgezocht worden van wie die zijn. Volgens de politie bestaat de mogelijkheid dat de fuiken toebehoren aan een beroepsvisser.
haha, vroeger wel, maar dat is inmiddels ook al een jaar of 8 geledenquote:
Niet meer, ik heb hem er uit gehaald na een infectie en toen nooit meer ingedaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:09 schreef Svensational het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zo'n stoere oorbel?
Traditie uit het verleden, als een visser dan verdronk op zee dan konden de vinders van het lijk van z'n oorbel de begravenis betalen ofzo dacht ikquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:20 schreef Svensational het volgende:
Wat is dat voor oorbel eigenlijk, bijna elke Urker heeft er een!
Kun je het zelf ook lezen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:52 schreef Ludger het volgende:
De gelijkenis van de verloren zoon in het 'urks'
knip
Jazeker.. jaren met urkers omgegaanquote:
Wat wil je als je een urker bentquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:59 schreef annoylikethewind het volgende:
Is t niet tijd voor een Urker versie van Boten Anna?Zoiets als deze?
Jij kan Urkers lezen Ludger? Ik vind het al moeilijk en ik spreek het vloeiend![]()
Een vriendin van mij werkt daar lolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:05 schreef babba het volgende:
[..]
Je weet wel de C1000 neem ik aan?Nou als je recht voor de C1000 staat zie je een plein met parkeerplaatsen. met links daarvan een weg/straat. Aan die straat zit dus die kerk. Het is gewoon schuintegenover de C1000 dus
Wiequote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:27 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkt daar lol![]()
Bij de C1000 dan.
Jij kent geen urkers schimmelquote:
Dude, lees het héle topic dan gewoon doorquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik rij er doorheen voor m'n werk.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meppel. En ik zorg ervoor dat jullie daar in Urk tijdschriften hebben.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jep, Bruna, Boni, C1000 en AH elke dag, soms ook nog Musicstore, die drogist(van Dalen) En dat doe ik ook in Emmeloord en Lemmer.
Blond haar...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, lees het héle topic dan gewoon door.
[..]
[..]
[..]
Prepare for your defeatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:09 schreef WEST het volgende:
ik moet in urk voetballen komend seizoen 17 februari 2007 om precies te zijn gaan wij urk 8 in maken![]()
nou wij gaan voor het kampioenschap en jullie voor degradatie...quote:
Nee?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:06 schreef Svensational het volgende:
Nog niemand een oud roestig wit busje in Urk gezien?
Ga jij es effe terug naar Zwolle!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef WEST het volgende:
is mijn coke die ik besteld heb al aangekomen![]()
![]()
Nee..quote:
Voor jouw wel..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:02 schreef WEST het volgende:
is mijn coke die ik besteld heb al aangekomen![]()
![]()
Wow, ze hebben autodealers op Urkquote:
Zaterdagcompetitie zekerquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:40 schreef pekel het volgende:
UrkMag er dit jaar naar toe, tegen de B1 voetballen
Zit ik niet mee, voetbal op zondag.. weet ik wel wat leukers te doenquote:
voetbal kijken ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:13 schreef Ludger het volgende:
[..]
Zit ik niet mee, voetbal op zondag.. weet ik wel wat leukers te doen![]()
Nee, dat is dodelijk saaiquote:
hmmm....ik ga wel ff kijken vanavond. Ik ben toch wel in die buurt (wabu etc.). Het was vorige week ook bal las ik in het UL. Ik ben net vijf dagen in London geweest dus ik was vorige week niet op Urkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:29 schreef Ordinair het volgende:
Ja maar gaat beetje langzaam nu..Oja, het moet vanaaf erg onrustig worden in het oude dorp ofzo.. Chaos had iemand het over.. Ik wacht af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |