ja, daar wordt ook gespeeldquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:07 schreef heinl het volgende:
Nieuwe sporthal op Urk? Word daar ook gefutsalt (gezaalvoetbal), ik moet namelijk tegen Urk spelen
De hele club verhuist naar de nieuwe sporthalquote:Op zondag 17 september 2006 11:18 schreef Ordinair het volgende:
Betekend dat met de komst van de nieuwe sporthal niet meer word gebasketbald op de waaierhoek?
Hmm, volgens mij speelt daar een vriend van me in.quote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef WEST het volgende:
ik moet zaterdag a.s tegen Urk8 voetballen![]()
nou gefeliciteerd met de 1-3 overwinningquote:Op maandag 18 september 2006 19:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij speelt daar een vriend van me in.
alleen als ze winnenquote:Op zondag 24 september 2006 19:59 schreef Ordinair het volgende:
Hehe, ach het Urker voetbal boeit me niet echt.
Ik denk niet dat dat alleen voor FOK-kers geldt. Voordat ik er was geweest was mijn beeld over t plaatsje ook iets ongenuanceerder. Maar ja; vooroordelen zijn helaas heel menselijk...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:06 schreef IedeK. het volgende:
Urker school boos op Gouden Kooi-juf
Het beeld van de gemiddelde Fokker over Urkers is wel een beetje achterhaald.![]()
Ja vind ik ook wel....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:06 schreef Macchia_Nera het volgende:
Inderdaad vrij dood hier..
* IedeK. is ook Tollebeker, maar ik werk en sport wel op Urkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef Asshole het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel....
Wat doe jij hier trouwens? Tollebeker.
Neej jij hebt hier wat te zoeken ..je bent half britsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef Asshole het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel....
Wat doe jij hier trouwens? Tollebeker.
Ik ook ..najah al mag je het eigenlijk geen sporten noemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:18 schreef IedeK. het volgende:
[..]
* IedeK. is ook Tollebeker, maar ik werk en sport wel op Urk![]()
Kickjequote:Op maandag 27 november 2006 16:04 schreef Terreros85 het volgende:
tvp...deze moet vol menschen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |