Ehh nee? Woensdag ga ik pas beginnenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Moest jij niet werken ofzo
Ohja ook HOI
Ik lees wel terugquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom reageer ik op Bara, die kwast leest niet terug
oh en ik had de pallets niet eens gezien zo verliefd was ik op de roesthoop
Ik lees dit nu pasquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
EINDHOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Coby
[afbeelding]
Ik zal binnekort eens op Bouwmachineforum polsen of mn vermoeden goed isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wist wel dat je door die pallets heen zou kijken
![]()
murkenbakquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:34 schreef BaraCuda het volgende:
BMW M3 3.0 Blijft toch een mooie tijdloze auto![]()
Beetje duur en beetje veel gelopen maar toch
Fijn is dat hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:12 schreef BoJo het volgende:
anders houden ze ff 1000 euro in op m'n salaris... belasting![]()
Daarom ook tijd voor tijd doen. overuren gewoon een andere keer opnemen. Doe ik ook op mijn werk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Fijn is dat hesame problem here...
Extra loon gaat meer als de helft van afweg vakantiegeld weg extra overuren
![]()
Door die kutbelasting heeft het niet eens nut om over te werken
Ja dat hebben ze afgeschaft bij onsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom ook tijd voor tijd doen. overuren gewoon een andere keer opnemen. Doe ik ook op mijn werk.
ik kan het ook bijna niet opnemen maar soms zeg je gewoon van. Mensen ik ben er woensdag nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze afgeschaft bij ons
Het is nu 50% tijd en 50% tijd...
En daarbij heb je nooit tijd om die dagen op te nemen
of je vertrekt naar een andere werkgever en laat je twee maanden doorbetalenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze afgeschaft bij ons
Het is nu 50% tijd en 50% tijd...
En daarbij heb je nooit tijd om die dagen op te nemen
Ja dat gaat bij ons dus juist nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kan het ook bijna niet opnemen maar soms zeg je gewoon van. Mensen ik ben er woensdag niet![]()
ik neem gewoon vakantie als ik dat wil.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat gaat bij ons dus juist niet
het is zo fucking druk dat het tot september gewoon de planning stampvol staat![]()
Al krijg ik dus echt wel vrij als ik het 2 weken van tevoren meld want daar heb je gewoon recht op geloof ik.
heel augustus mogen ze het zonder me doenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik neem gewoon vakantie als ik dat wil.
ja of je loopt gewoon tegen een heftruck aanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik neem gewoon vakantie als ik dat wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |