je zei modsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niets over jou poepie
[afbeelding]
gelukkig is mijn mail nog steeds half verrotquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja godver had me dan gemailed, had ik bij mn ouders ven gana fokken
alleen uitgaand?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gelukkig is mijn mail nog steeds half verrot![]()
Had PeuRac gebeld of je mn nummer mag hebben en had me geSMStquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gelukkig is mijn mail nog steeds half verrot![]()
En jij meot je taalkundige vinger uit Bupatih zn aars trekkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet nog een hoop leren wat betreft de Nederlandse taal jongeman
[afbeelding]
ikke allogtoooonquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij moet nog een hoop leren wat betreft de Nederlandse taal jongeman
[afbeelding]
fries versta ik idd nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had PeuRac gebeld of je mn nummer mag hebben en had me geSMSt(verstaan doen we elkaar tch niet
)
en waarom zat ik op de vorige pagina te F5en ?
jij wel jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
fries versta ik idd niet![]()
en ik kan ook gewoon ABN hoor![]()
Dat kan die Fries weer nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
fries versta ik idd niet![]()
en ik kan ook gewoon ABN hoor![]()
Vandaag samengewerkt met onze Griekse fietsenmaker op het werkquote:
Ik zat net z'n CU2 te bekijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij meot je taalkundige vinger uit Bupatih zn aars trekken
CU2, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zat net z'n CU2 te bekijken
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Harry Potter en zn vuurbekertje is een puike film btw
Ik probeer het niet eensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je geen complete zeikstraal bent is ie best te pruimen
Ach, ik zat lekker met Sandra op de bank te knuffelen, als keken we naar een documentaire over het darmkanaal van de regenworm, had ik het nog romatisch gevonden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens
[afbeelding]
Lul dan ook niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, ik zat lekker met Sandra op de bank te knuffelen, als keken we naar een documentaire over het darmkanaal van de regenworm, had ik het nog romatisch gevonden.
JA GODVER ALS JE OP ALLES WAT IK ZEG MET EEN STOMME OPMERKING MEOT REAGEREN GA IK WEGquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lul dan ook niet.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JA GODVER ALS JE OP ALLES WAT IK ZEG MET EEN STOMME OPMERKING MEOT REAGEREN GA IK WEG
EN HET IS OOK NEIT ALLEEN NU, MAAR ELKE DAG, ELKE KEER ALS IK IETS ZEG MAKA JIJ EEN STOMME OPMERKING, IK BEN WEG HIER![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |