ik ga eens kijken of ik weer blokje mee kan rijden in de 308quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef BoJo het volgende:
kan je met Peu mee het circuit op![]()
ik sleur m'n pa al mee![]()
Zo'n bak in goede staat kost denk ik wel een berg knaken of niet dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:34 schreef BoJo het volgende:
ik zou wel zo'n Giullia willen voor erbij als klassieker![]()
[afbeelding]
race Giulliaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:37 schreef lipje het volgende:
wat is die zwarte met het rooie neusje voor een model?
Het is trouwens Giulia met 1 L kwam ik zojuist achter toen ik Giullia met 2 Len intypte op marktplaatsquote:
ja weet ik veelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is trouwens Giulia met 1 L kwam ik zojuist achter toen ik Giullia met 2 Len intypte op marktplaats
heb er niet meer gemaaktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:39 schreef lipje het volgende:
vet verlaagd dusik vind die bordeauxrode wel leuke velgjes hebben
meer pics
heb ik jou wel eens gezien?quote:
ik ben die hele knappe jongen met rood haarquote:
duss....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben die hele knappe jongen met rood haar![]()
waarom ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef ook_gek het volgende:
BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo BoJo
ik heb een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed idee
ik ga je bellen volgende week zondag. Dan is het net als of je heeel belangrijk bent
ja dat weet ik eigelijk nietquote:
en hoe rijd ie?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef ijsmeis het volgende:
Even laten zien hoe klein ze is
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |