is al een oud nummer manquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:11 schreef Fugie het volgende:
detroit mark!
net in mijn postbus, zon dik nummer op de radio ik die radio vol aan, maar dat ging nog best hard![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:51 schreef BoJo het volgende:
* BoJo rijd weer helemaal happy in de 155![]()
![]()
en fijne TVs net bekeken bij Alfristi op ut werk![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef ook_gek het volgende:
ik mis M5 als kiespijn
niet eens, zelfs niet met mijn gelukquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nog geen konijn dwars door je radiateur gehad?![]()
is dat volgende week al dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
niks, was gewoon even wezen buurten![]()
ik heb zin in Italia a Zandvoort volgende week![]()
dit jaar is er maar 1 dag geloof ik, er zijn geen races.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is dat volgende week al dan?
ik ga op zondag welke dag ga jij dan
het is toch pas over 2 weken?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit jaar is er maar 1 dag geloof ik, er zijn geen races.
ik ben er ook zondag![]()
quote:Zondag 2 juli: Italia a Zandvoort
De alweer zestiende uitgave van Italia a Zandvoort vindt dit jaar plaats op zondag 2 juli op Circuit Park Zandvoort. Het Italiaanse autosportfestival wordt opgeluisterd met de meest fraaie automobielen welke in dit Latijnse land zijn en worden geproduceerd. Ook Italiaanse motorfietsen en vrachtwagens maken onderdeel uit van het showelement, waar de Italiaanse merkenclubs vol uitpakken met interessant materiaal. Naast de vele activiteiten op de baan is er op de diverse paddocks ook volop te genieten.
Italia a Zandvoort zou niet compleet zijn zonder een heuse race met Pizzakoeriers.
Zondag 2 juli zijn er de gehele dag activiteiten van negen tot zes uur.
De toegangsprijs bedraagt ¤ 12. Parkeren is voor ¤ 7 mogelijk achter de hoofdtribune. Kinderen tot 12 jaar, onder begeleiding van een volwassene, mogen gratis naar binnen.
2 Juli is volgende week enne we kennen elkaar al heurquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is toch pas over 2 weken?
OEH OEH OEH gaan we elkaar meeten dan BoJo
OEH OEH OEH wie komen er nog meer danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
2 Juli is volgende week enne we kennen elkaar al heur![]()
Alfristiquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
OEH OEH OEH wie komen er nog meer dan![]()
ook_gek
BoJo
kom maar met die namen![]()
je wilt m niet kennen hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |