Wat een mooie torenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:28 schreef F-liss het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)ebied-DenHelder1.jpg
In elk geval wél een HEMAquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef F-liss het volgende:
Die toren vind ik leuk maar het is echt een hele zielige bedoening daar als je het mij vraagt!
Uuhm, wat is je punt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Fredo55 het volgende:
Mijn woonplaats (Tholen) heeft een mooie ''binnenstad''.
Zeer weinig nieuwbouw, (ze bouwen alleen buiten de vesten)
het doet gewoon een beetje middeleeuws aan,als je de verkeersborden weg zou halen.
Check deze Luchtfoto maar.
De grote kerk statig in het middelpunt, geen hoge flats oid.
Over een jaar of 2 heeft Tholen als enigste ''stad'' in Nederland 2 molens binnen de stadsvesten.
bij deze nomineer ik tholen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Fredo55 het volgende:
het doet gewoon een beetje middeleeuws aan,als je de verkeersborden weg zou halen.
Over een jaar of 2 heeft Tholen als enigste ''stad'' in Nederland 2 molens binnen de stadsvesten.
Ziet er idd mooi uit, maar om nou te zeggen dat Tholen een binnenstad heeft.. ik vind uberhaupt de term stad niet passen bij Tholen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Fredo55 het volgende:
Ik weet niet wat voor je punt probeert te maken, maar volgens mij zijn randstadsteden niet bij voorbaat minder mooi dan steden uit de rest van het land hoor. Volgens mij is het best wel 1 pot natquote:Op zondag 20 januari 2008 11:51 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat Heerlen best wel meevalt. Ok, het is een pauperstad als je kijkt naar een groot deel van het volk.
Maar dat plein in de nieuwe staat is best om aan te zien. Misschien is het niks in vergelijking met omligende steden als Maastricht. Maar als je het vergelijkt met de Randstad steden mag Heerlen er best zijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:57 schreef JDude het volgende:
Lelystad, Almere, Heerlen doen het goed op het lijstje van 'meest deprimerend'.
Breda, Groningen, Maastricht, Haarlem, Delft, Middelburg, Deventer, Zutphen, Zwolle, zijn allemaal wel weer okay. Eigenlijk zijn er best veel toffe stadjes in dit land. [ afbeelding ]
Is idd meest kut ingerichte binnenstad ooitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:54 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Heerlen.
Hm.. een mening uit 1920quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:50 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Is idd meest kut ingerichte binnenstad ooitDat vreselijke glaswerk naast een oude kerk.
Zo kut![]()
![]()
Loop mn stadje niet eens af te kraken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In Tholen leven ze toch ook nog in de Middeleeuwen? En waarom hangt die donkere wolk boven dat gehucht? Hebben jullie de doos van Pandora open gemaakt?
Sorry, was ook wel makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Loop mn stadje niet eens af te kraken.
Ja, dat kan ik best geloven.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Sorry, was ook wel makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |