Je houdt als ik het goed begrijp, juist niet van oud?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:15 schreef Yankee_One het volgende:
ik nomineer zelf arnhem. zo oud en pauperig daar. al zijn de 2 kantoortorens voor het station wel mooi geworden.
maar waarom wordt tilburg zo lelijk gevonden. ok, als je uit het station loopt weet je niet precies waar het centrum zit, maar het centrum zelf vind ik best aardig. daaromheen zit nog wat lelijke oude gebouwtjes
Wat moet dit voorstellen?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:57 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, zeg nou zelf, dit ziet er toch niet uit?
[afbeelding]
Ik wist dat Hengelo geen topstad was, maar nu ik het zo zie is het inderdaad wel erg lelijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 23:57 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, zeg nou zelf, dit ziet er toch niet uit?
[ afbeelding ]
Je bent er van op de hoogte dat Nijmegen zwaar gebombardeerd is in WO2?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:50 schreef BloodyLotte het volgende:
weinig terug te zien van de oude stad.
Nee dat klopt, sowieso is Twente, qua steden, een ongelooflijk lelijke regio.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wist dat Hengelo geen topstad was, maar nu ik het zo zie is het inderdaad wel erg lelijk.![]()
Almelo word je ook niet vrolijk van trouwens.
Jaahaa, maar dan nog. Ook de oude dingen die ik nog zag, waren nou niet bepaald netjes verzorgd.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat Nijmegen zwaar gebombardeerd is in WO2?
Er zijn maar 3 echte steden, Rijssen enzo wil ik niet echt meerekenen. Enschede is nog wel goed te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee dat klopt, sowieso is Twente, qua steden, een ongelooflijk lelijke regio.
De grote 3 zijn inderdaad niet mooi. Ze hebben in WO II wat hulp gehad met de sloop van de binnensteden van de geallieerde troepen. Helaas hebben ze hierdoor geen inspiratie gekregen om er wat moois van te maken (en dat is nog steeds zo). De kleinere steden en dorpen zijn over het algemeen wel mooi.quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er zijn maar 3 echte steden, Rijssen enzo wil ik niet echt meerekenen. Enschede is nog wel goed te doen.
Je hebt duidelijk de markt overgeslagen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaahaa, maar dan nog. Ook de oude dingen die ik nog zag, waren nou niet bepaald netjes verzorgd.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:36 schreef Serendips het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de markt overgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |