abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40090218
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:22 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Rot op Deventer's historische middeleeuwse binnenstad is een van de mooiste van Nederland volgens de ANWB. Die zullen het wel weten.. net als al die Duitse toeristen die Deventer altijd goed weten te vinden en dat is niet voor die koffieshop-sjit.
Of je rot zelf even op. Dat is zijn MENING, dus daar hou jij je mond over.
I love 180 km/h
pi_40091175
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 23:53 schreef PumpingsoaB het volgende:

[..]

Of je rot zelf even op. Dat is zijn MENING, dus daar hou jij je mond over.
Snap jij het idee van een forum wel?
pi_40091606
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 01:12 schreef Arjan het volgende:

[..]

Mjah, kan je wat voor zeggen. Nijmegen is tijdens een vergissingsbombardement verwoest. Het Waagplein (als dat zo heet) is nog gezellig qua aanzien. Voor de rest is het een mideleeuws stratenplan met na-oorlogse bebouwing. Dat is nog altijd beter dan ge-upgrade dorpen die ineens een binnenstad ( ) hebben.
Nijmegen heeft overigens ook een soort nep-koopgoot. Maarreh, zijn er geen Nijmegenaren of Fok! ? Of ik Fok! te rechts voor deze aartslinkse stad aan de Waal?
Het Waagplein Overigens is er nog genoeg over in de stad wat niet gebombardeerd is.
  zondag 23 juli 2006 @ 01:14:41 #229
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_40092267
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef Icefire1971 het volgende:
Iemand al een overzichtje gemaakt?
Ik nomineer Tilburg. Hengelo en Almelo zijn wat mij betreft een goede tweede en derde maar samen nog niet half zo lelijk als Tilburg. Bovendien: niet alleen de binnenstad van Tilburg is
Hengelo is écht heel erg lelijk.
The End Times are wild
  zondag 23 juli 2006 @ 01:22:42 #230
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40092447
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:13 schreef existenz het volgende:

[..]

Nee, ik commentarieer op de afkomst en dan de eentonige nergens opslaande antwoorden van de 2 josti's. De Tilburgse binnenstad is inderdaad niet alles, maar lelijk is die allang niet meer en blijkbaar zijn ze er zelf de afgelopen jaren niet meer geweest ....
Ik ben er gisteren nog geweest en het is echt niets.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_40092471
quote:
Op zondag 23 juli 2006 01:22 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ik ben er gisteren nog geweest en het is echt niets.
Er staat een gigantische kermis midden in..Je kunt het centrum niet eens zien (En gezien de datum en de kermis heb je die ook niet gezien)... . Beter gezegd: Je kunt waarschijnlijk niet eens het echte centrum van Tilburg aanwijzen....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 23 juli 2006 @ 10:18:46 #232
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40097306
quote:
Op zondag 23 juli 2006 01:23 schreef existenz het volgende:

[..]

Er staat een gigantische kermis midden in..Je kunt het centrum niet eens zien (En gezien de datum en de kermis heb je die ook niet gezien)... . Beter gezegd: Je kunt waarschijnlijk niet eens het echte centrum van Tilburg aanwijzen....
Nou, vooruit, maar ik kom er vaak genoeg om te weten wat achter die kermis staat
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_40097333
Ik nomineer Geleen.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zondag 23 juli 2006 @ 12:30:36 #234
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_40100124
Tilburg is voor de mogelijkheden die het zou hebben inderdaad niet echt heel mooi, zit meer potentie in, maar als je bijvoorbeeld al het centraal uitloopt dan weet je niet eens waar de binnenstad is. Dat is wel uniek voor nederland, en zeker geen pluspunt. Daarnaast is die megatorenflat nou niet echt mooi en onbegrijpelijk waarom hij gebouwd is, en mist het centrum toch wel iets.

De lelijkste daarentegen, daarover mag iedereen zijn mening hebben.
  zondag 23 juli 2006 @ 13:27:07 #235
128716 Serendips
pata pata
pi_40101807
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 03:00 schreef Denocorp het volgende:
Degenen die Amsterdam, Arnhem, Nijmegen, Den Haag en Den Bosch hebben genomineerd zijn zeker nog nooit buiten hun eigen stad geweest. Lelijkste centrum van NL... bij lange na niet!
Helemaal mee eens! Al die steden hebben bijzondere plekjes in de binnenstad.

Ik stem bij dezen op Heerlen; echt niks mooi te bekennen...
Het enige wat je nog aardig zou kunnen noemen is het Glaspaleis met daarnaast de Pancratiuskerk.

I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_40103516
quote:
Op zondag 23 juli 2006 13:27 schreef Serendips het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Al die steden hebben bijzondere plekjes in de binnenstad.

Ik stem bij dezen op Heerlen; echt niks mooi te bekennen...
Het enige wat je nog aardig zou kunnen noemen is het Glaspaleis met daarnaast de Pancratiuskerk.

[afbeelding]
Pancratiusplein heeft nog wel wat, al moeten er nog een aantallen dingen gesloopt worden om dit plein echt mooi te maken.
pi_40103582
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:30 schreef Grumpey het volgende:
Tilburg is voor de mogelijkheden die het zou hebben inderdaad niet echt heel mooi, zit meer potentie in, maar als je bijvoorbeeld al het centraal uitloopt dan weet je niet eens waar de binnenstad is. Dat is wel uniek voor nederland, en zeker geen pluspunt. Daarnaast is die megatorenflat nou niet echt mooi en onbegrijpelijk waarom hij gebouwd is, en mist het centrum toch wel iets.

De lelijkste daarentegen, daarover mag iedereen zijn mening hebben.
Beetje kulopmerking. Als je Tilburg zo binnenkomt dan zie je wel dat je in een stad bent gezien de drukte rond het station. Moet je voor de aardigheid eens bij Breda doen. Denk je dat je in een dorp bent. Geen binnenstad te bekennen. Moet je eerst een kwartier voor lopen. En toch heeft Breda een mooier centrum dan Tilburg. Maar een stadse stad zou ik Breda ook niet echt willen noemen.
  zondag 23 juli 2006 @ 15:37:46 #238
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_40104954
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het lijkt wel alsof Lelystad nog steeds aan het revalideren is van WO II.
De gehele binnenstad is één supergroot betonblok en overal waar gebouwd kan worden, wordt gebouwd. Edoch kan ik al die hoogbouw wel waarderen.
Een illustratie ter verduidelijking:

[afbeelding]
Lelystad bestond tijdens de 2 wereld oorlog niet eens Tis vanaf het begin al een lelijke stad nou ja dorp dan
  zondag 23 juli 2006 @ 15:44:07 #239
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_40105122
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:42 schreef Megalomaniac het volgende:
Deventer
Je bent meer iemand die van een nieuwe binnenstad houdt bvb rotterdam Deventer heeft toch een erg mooi centrum
pi_40105181
Tilburg en Leeuwarden.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zondag 23 juli 2006 @ 15:52:57 #241
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_40105319
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Lelystad bestond tijdens de 2 wereld oorlog niet eens Tis vanaf het begin al een lelijke stad nou ja dorp dan
scherp

overigens vind ik het moeilijk om te kiezen tussen een moderne stad of een oude stad. ik vind rotterdam bijv. erg indrukwekkend door de hoogbouw, maar de sfeer is er een beetje afwezig. amsterdam bruist bijv. heel erg maar soms vind ik het een kneuterige stad als ik er rondloop. almere vind ik bijv. qua bebouwing best een mooie en artistieke stad maar mis toch weer de sociale egzelligheid. tilburg idem, tilburg begint aan een nieuwe tijd met een sterk nieuwbouwplan, maar de ouderwetse gezelligheid als in utrecht en amsterdam ontbreekt. eindhoven heeft ook hele mooie nieuwbouwplekjes. delft heeft weer een hele mooie, sfeervolle stadsbebouwing met leuke grachten, en toch mis ik er iets...

ik zou echt niet kunnen zeggen welke stad echt lelijk is, alhoewel goes en almelo-hengelo dit gevoel wel benaderen.
put
your
clothes
on!
  zondag 23 juli 2006 @ 16:23:02 #242
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_40106051
Heerenveen, Drachten en Rotterdam
  zondag 23 juli 2006 @ 16:23:24 #243
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_40106061
quote:
Op zondag 23 juli 2006 01:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hengelo is écht heel erg lelijk.
Ik weet het (mijn ouders wonen er) maar Tilburg is echt veel erger; ga er maar eens kijken. Ik bedoel ga er vooral niet kijken.
Life in the so-called space age.
pi_40107054
quote:
Op zondag 23 juli 2006 16:23 schreef Icefire1971 het volgende:

[..]

Ik weet het (mijn ouders wonen er) maar Tilburg is echt veel erger; ga er maar eens kijken. Ik bedoel ga er vooral niet kijken.
wat heeft iedereen toch tegen Tilburg
pi_40107437
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

wat heeft iedereen toch tegen Tilburg
En je was nog wel zó trots op je stad..
We maken allemaal weleens de verkeerde keuze.
pi_40107548
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

En je was nog wel zó trots op je stad..
We maken allemaal weleens de verkeerde keuze.
Het is niet mijn stad Heerlen is mijn stad Ik woon alleen in Tilburg en ik kan er aan wennen zeg maar. 'Doe mij maar Tilburg dat is beter dan Amsterdam' loop ik altijd fluiten enzo
  zondag 23 juli 2006 @ 18:02:11 #247
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_40108306
quote:
Op zondag 23 juli 2006 17:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Het is niet mijn stad Heerlen is mijn stad Ik woon alleen in Tilburg en ik kan er aan wennen zeg maar. 'Doe mij maar Tilburg dat is beter dan Amsterdam' loop ik altijd fluiten enzo
Da's een beetje de Johan Cruijff methode of niet? Die wilde Dennis Bergkamp wel adviseren om tijdens het vliegen de ogen te sluiten en zich te verbeelden dat ie in een auto zat opdat ie geen last van zijn vliegangst zou hebben .
pi_40108386
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:02 schreef Icefire1971 het volgende:

[..]

Da's een beetje de Johan Cruijff methode of niet? Die wilde Dennis Bergkamp wel adviseren om tijdens het vliegen de ogen te sluiten en zich te verbeelden dat ie in een auto zat opdat ie geen last van zijn vliegangst zou hebben .
Tja, Johan Cruijff dan heb je het ook over een idioot natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het (de McDonalds, de ABN , de Hypotheker, de ANWB, die Meubelhandel op de Hart van Brabantlaan) niet pijn doet, maar het wendt. Hoe kun je ooit schoonheid apprecieren als er geen lelijkheid is?
  zondag 23 juli 2006 @ 18:09:30 #249
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_40108446
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Tja, Johan Cruijff dan heb je het ook over een idioot natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het (de McDonalds, de ABN , de Hypotheker, de ANWB, die Meubelhandel op de Hart van Brabantlaan) niet pijn doet, maar het wendt. Hoe kun je ooit schoonheid appricieren als er geen lelijkheid is?
Haha, een waarheid als een koe (daarom kom ik af en toe in Tilburg)
pi_40108569
ik nomineer zelf arnhem. zo oud en pauperig daar. al zijn de 2 kantoortorens voor het station wel mooi geworden.

maar waarom wordt tilburg zo lelijk gevonden. ok, als je uit het station loopt weet je niet precies waar het centrum zit, maar het centrum zelf vind ik best aardig. daaromheen zit nog wat lelijke oude gebouwtjes
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')