Of je rot zelf even op. Dat is zijn MENING, dus daar hou jij je mond over.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Rot op Deventer's historische middeleeuwse binnenstad is een van de mooiste van Nederland volgens de ANWB. Die zullen het wel weten.. net als al die Duitse toeristen die Deventer altijd goed weten te vinden en dat is niet voor die koffieshop-sjit.
Snap jij het idee van een forum wel?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:53 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Of je rot zelf even op. Dat is zijn MENING, dus daar hou jij je mond over.
Het Waagpleinquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:12 schreef Arjan het volgende:
[..]
Mjah, kan je wat voor zeggen. Nijmegen is tijdens een vergissingsbombardement verwoest. Het Waagplein (als dat zo heet) is nog gezellig qua aanzien. Voor de rest is het een mideleeuws stratenplan met na-oorlogse bebouwing. Dat is nog altijd beter dan ge-upgrade dorpen die ineens een binnenstad () hebben.
Nijmegen heeft overigens ook een soort nep-koopgoot. Maarreh, zijn er geen Nijmegenaren of Fok! ? Of ik Fok! te rechts voor deze aartslinkse stad aan de Waal?
Hengelo is écht heel erg lelijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef Icefire1971 het volgende:
Iemand al een overzichtje gemaakt?
Ik nomineer Tilburg. Hengelo en Almelo zijn wat mij betreft een goede tweede en derde maar samen nog niet half zo lelijk als Tilburg. Bovendien: niet alleen de binnenstad van Tilburg is![]()
Ik ben er gisteren nog geweest en het is echt niets.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, ik commentarieer op de afkomst en dan de eentonige nergens opslaande antwoorden van de 2 josti's. De Tilburgse binnenstad is inderdaad niet alles, maar lelijk is die allang niet meer en blijkbaar zijn ze er zelf de afgelopen jaren niet meer geweest ....
Er staat een gigantische kermis midden in..Je kunt het centrum niet eens zien (En gezien de datum en de kermis heb je die ook niet gezien)...quote:Op zondag 23 juli 2006 01:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren nog geweest en het is echt niets.
Nou, vooruit, maar ik kom er vaak genoeg om te weten wat achter die kermis staatquote:Op zondag 23 juli 2006 01:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Er staat een gigantische kermis midden in..Je kunt het centrum niet eens zien (En gezien de datum en de kermis heb je die ook niet gezien).... Beter gezegd: Je kunt waarschijnlijk niet eens het echte centrum van Tilburg aanwijzen....
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:00 schreef Denocorp het volgende:
Degenen die Amsterdam, Arnhem, Nijmegen, Den Haag en Den Bosch hebben genomineerd zijn zeker nog nooit buiten hun eigen stad geweest. Lelijkste centrum van NL... bij lange na niet!
Pancratiusplein heeft nog wel wat, al moeten er nog een aantallen dingen gesloopt worden om dit plein echt mooi te maken.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:27 schreef Serendips het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!Al die steden hebben bijzondere plekjes in de binnenstad.
Ik stem bij dezen op Heerlen; echt niks mooi te bekennen...
Het enige wat je nog aardig zou kunnen noemen is het Glaspaleis met daarnaast de Pancratiuskerk.
[afbeelding]
Beetje kulopmerking. Als je Tilburg zo binnenkomt dan zie je wel dat je in een stad bent gezien de drukte rond het station. Moet je voor de aardigheid eens bij Breda doen. Denk je dat je in een dorp bent. Geen binnenstad te bekennen. Moet je eerst een kwartier voor lopen. En toch heeft Breda een mooier centrum dan Tilburg. Maar een stadse stad zou ik Breda ook niet echt willen noemen.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:30 schreef Grumpey het volgende:
Tilburg is voor de mogelijkheden die het zou hebben inderdaad niet echt heel mooi, zit meer potentie in, maar als je bijvoorbeeld al het centraal uitloopt dan weet je niet eens waar de binnenstad is. Dat is wel uniek voor nederland, en zeker geen pluspunt. Daarnaast is die megatorenflat nou niet echt mooi en onbegrijpelijk waarom hij gebouwd is, en mist het centrum toch wel iets.
De lelijkste daarentegen, daarover mag iedereen zijn mening hebben.
Lelystad bestond tijdens de 2 wereld oorlog niet eensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het lijkt wel alsof Lelystad nog steeds aan het revalideren is van WO II.
De gehele binnenstad is één supergroot betonblok en overal waar gebouwd kan worden, wordt gebouwd. Edoch kan ik al die hoogbouw wel waarderen.
Een illustratie ter verduidelijking:
[afbeelding]
Je bent meer iemand die van een nieuwe binnenstad houdt bvb rotterdam Deventer heeft toch een erg mooi centrumquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:42 schreef Megalomaniac het volgende:
Deventer
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lelystad bestond tijdens de 2 wereld oorlog niet eensTis vanaf het begin al een lelijke stad nou ja dorp dan
Ik weet het (mijn ouders wonen er) maar Tilburg is echt veel erger; ga er maar eens kijken. Ik bedoel ga er vooral niet kijken.quote:
wat heeft iedereen toch tegen Tilburgquote:Op zondag 23 juli 2006 16:23 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Ik weet het (mijn ouders wonen er) maar Tilburg is echt veel erger; ga er maar eens kijken. Ik bedoel ga er vooral niet kijken.
En je was nog wel zó trots op je stad..quote:Op zondag 23 juli 2006 17:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch tegen Tilburg![]()
Het is niet mijn stadquote:Op zondag 23 juli 2006 17:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En je was nog wel zó trots op je stad..
We maken allemaal weleens de verkeerde keuze.
Da's een beetje de Johan Cruijff methode of niet? Die wilde Dennis Bergkamp wel adviseren om tijdens het vliegen de ogen te sluiten en zich te verbeelden dat ie in een auto zat opdat ie geen last van zijn vliegangst zou hebbenquote:Op zondag 23 juli 2006 17:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is niet mijn stadHeerlen is mijn stad
Ik woon alleen in Tilburg en ik kan er aan wennen zeg maar. 'Doe mij maar Tilburg dat is beter dan Amsterdam' loop ik altijd fluiten enzo
Tja, Johan Cruijff dan heb je het ook over een idioot natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het (de McDonalds, de ABNquote:Op zondag 23 juli 2006 18:02 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Da's een beetje de Johan Cruijff methode of niet? Die wilde Dennis Bergkamp wel adviseren om tijdens het vliegen de ogen te sluiten en zich te verbeelden dat ie in een auto zat opdat ie geen last van zijn vliegangst zou hebben.
Haha, een waarheid als een koe (daarom kom ik af en toe in Tilburg)quote:Op zondag 23 juli 2006 18:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tja, Johan Cruijff dan heb je het ook over een idioot natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het (de McDonalds, de ABN, de Hypotheker, de ANWB, die Meubelhandel op de Hart van Brabantlaan) niet pijn doet, maar het wendt. Hoe kun je ooit schoonheid appricieren als er geen lelijkheid is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |