Whehehe, ik had eerst zonnetje, maar vond dat het te lang zou wordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:07 schreef Phluphy. het volgende:
Ja, maar mijn login-gegevens staan ergens in een laptop die nog ingepakt staat.
Ehhh juf, "het" zon? Hebbie een borrel op of zo?
Het is veel leuker iemand op hun fouten te pakken als ze niet toegeven dat ze fout zitten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:10 schreef Johan_Cruijff het volgende:
Sja, kijk. En dan kom ik op het juiste moment binenwalsen. Want als ik ergens het woordje 'aanvallen' lees ben ik er als de haantjes bij. En het zou nu wel wat al te makkelijk zijn om Troel aan te pakken op haar fout, helemaal omdat ze dus 'scherp en bot' in haar ondertitel heeft staan. Maar ik doe dat dus niet, omdat ze dat aan ziet komen. Het is veel beter als je een verrassingsaanval gebruikt, want dat zien hun niet aankomen. Maar da's logisch...
Sja, daar valt ook wat voor te zeggen, natuurlijk. Maar je hebt er natuurlijk ook een paar tussen zitten die zich op hun zere teentjes getrapt voelen. Hun weten door pure razernij niet meer waar noord of zuid ligt en beginnen je dan de huid vol te schelden, nog voordat die verkocht is aan de porseleinwinkel. En sljhh...dan sla je in feite toch de plank volledig mis, terwijl je daarmee twee vliegen in één klap kon raken. Maar da's logisch...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is veel leuker iemand op hun fouten te pakken als ze niet toegeven dat ze fout zitten.
Ik probeer dan altijd te kijken zoals het kleermakertje, die er zelfs 7 in een klap kon raken. Maar dat is natuurlijk niets vergeleken bij Sneeuwwitje, die 7 dwergen tegelijkertijd tevreden kon houden. En als ik dan denk aan hetgeen Assepoester allemaal heeft moeten doen, dan heb ik nog niet zo heel veel te klagen (ondanks dat ik dat best wel regelmatig doe). En dan heb ik nog niet eens met een vogelverschrikker hoeven te zingen nadat ik door een tornado ineens in een compleet onbekende streek terecht kwam.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:21 schreef Johan_Cruijff het volgende:
[..]
Sja, daar valt ook wat voor te zeggen, natuurlijk. Maar je hebt er natuurlijk ook een paar tussen zitten die zich op hun zere teentjes getrapt voelen. Hun weten door pure razernij niet meer waar noord of zuid ligt en beginnen je dan de huid vol te schelden, nog voordat die verkocht is aan de porseleinwinkel. En sljhh...dan sla je in feite toch de plank volledig mis, terwijl je daarmee twee vliegen in één klap kon raken. Maar da's logisch...
Sja, in feite kan ik hier heel kort over zijn, dus dat doe ik dan ook. Want waarom zou ik iets niet doen als ik het kan, hè?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:27 schreef Phluphy. het volgende:
Mijnheer Cruijff, ik vind dat u hier veel slimmer overkomt dan wanneer ik u in een tv-programma hoor spreken. Of komt dat door het wegvallen van uw typerende accent, strooit dit mij zand in de ogen?
En wilt u ook uw reactie uitbreiden en het thema "voordelen en nadelen" erin verwerken? Gewoon om mij te plezieren?
Sja, ik heb ooit beweerd dat de bal een essentieel onderdeel is van het spel, maar men moet niet vergeten dat de bal natuurlijk ook een essentieel onderdeel is van het leven. Want kijk, het zit zo, in de zaadbal worden normaal gezien de zaadcellen aangemaakt die nodig zijn om een baby'tje uit te laten groeien. Dus in feite leven we allemaal dankzij de bal! Maar da's logisch.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik u even complimenteren met uw wijsheden over de bal.
De bal
De bal, zucht...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:31 schreef Phluphy. het volgende:
Dame met rode laarzen !
Ik zei altijd tegen Danyel, als ik hem het boekje met het flikkerende sterretje liet zien, dat hij dat boek van een échte dame had gekregen!
* blije gevoelen en mooie herinneringen krijgt *
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |