Ik wil hier niet eens over nadenken...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel dus de piemel, die krijg je er dan toch niet meer uit? Omdat het dan pijn doet? Dus dan zit de verkrachter ook nog eens aan je vast...
Helaas beschermt dit niet tegen verkrachting binnen het huwelijk...quote:Op zondag 25 juni 2006 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook prima tegen een verkrachting
[afbeelding]
Gewoon een Burka aan niet zonder begeleiding de straat op.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef ivetje het volgende:
Leuk, altijd met zo'n ding in je kut lopen...zal je vriend blij mee zijn als je hem een keer vergeet uit te doen
Lekker huwelijk heb je als je je echtgenoot niet vertrouwdquote:Op zondag 25 juni 2006 14:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Helaas beschermt dit niet tegen verkrachting binnen het huwelijk...
Als je uitgehuwelijkt word heb je niet echt veel keuze he.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:16 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
Lekker huwelijk heb je als je je echtgenoot niet vertrouwd![]()
Klopt, maar in die culturen moet je echt dat soort instrumenten gebruiken,: doet misschien even pijn voor zo'n man, maar daarna leef je niet meer lang. (eer aangetast)quote:Op zondag 25 juni 2006 17:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je uitgehuwelijkt word heb je niet echt veel keuze he.
Will it cause permanent damage to the rapist?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel dus de piemel, die krijg je er dan toch niet meer uit? Omdat het dan pijn doet? Dus dan zit de verkrachter ook nog eens aan je vast...
Dat is al een paar keren opgemerkt ja... Dit standje "achterlangs" zal dan ook de nieuwste standaard worden bij verkrachters als RAPEX populair wordtquote:Op maandag 26 juni 2006 04:33 schreef StefanP het volgende:
Gewoon anaal nemen. Lekker strak, een veel hoger vernederingsgehalte en geen risico van dit soort fratsen.
In streken met dat soort klederdracht kén je je echtgenoot niet eens als hij je tijdens je huwelijksnacht voor de eerste keer verkracht in het bijzijn van zijn familie in hun plaggenhut. Tevens zie je hem nooit naakt, want mannen in die streken zijn bang dat dit impotentie teweegbrengt, dus leuk wordt sex/verkrachting ook nooit voor je. Maar goed, dat hoeft ook niet want daar ben je immers vrouw voor.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:16 schreef ondersoeker het volgende:
[..]
Lekker huwelijk heb je als je je echtgenoot niet vertrouwd![]()
precies. voorlopig is het produkt op de markt en zullen er altijd kopers zijn. ben benieuwd naar de ervaringenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:33 schreef Musketeer het volgende:
Dit deed me denken aan de soliconentestikels die voor gecastreerde honden te koop zijn. Er zal vast wel een markt voor zijn.
Als je de gemiddelde kans per tijdseenheid op verkrachtingen rekent x de markt penetratie (heh heh) van het product x de kans dat een eigenaresse het ding in heeft gaat het volgens mij nog een tijd duren voordat er genoeg praktijkervaringen met het product zijn verzameld voor een betrouwbare beoordeling van de effectiviteit.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:14 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
precies. voorlopig is het produkt op de markt en zullen er altijd kopers zijn. ben benieuwd naar de ervaringen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |