Hebben wij vedettes dan????quote:Op zondag 30 juli 2006 14:26 schreef DeVinger het volgende:
Het lijkt er dus op dat de vedettes nog een seizoen blijven?
quote:Jones of Eckersley naar NEC? Grot naar TOP?
Er bestaat een grote kans dat David Jones of Adam Eckersley naar Nijmegen komt. Trainer Mario Been heeft te kennen gegeven dat hij toch erg graag een linksbenige middenvelder erbij zou hebben.
Zowel Jones als Eckersley mogen waarschijnlijk wederom verhuurd worden van Man Utd. Aanstaande vrijdag praat NEC met de Engelse club. Jones is natuurlijk hartelijk welkom na zijn fantastische spel van vorig seizoen, van Eckersley weten we niet zoveel, alleen dat hij vorig seizoen verhuurd was aan FC Antwerp en dat hij daar toch in de marge meedraaide.
Verder is er een grote kans dat Guilliano Grot verhuurd gaat worden aan Top Oss.
Bron: ForzaNEC
Vanavond zeker niet geweest? Ik heb nu twee potjes gezien, en mijn vermoeden gaat volgens mij ernstig uitkomen, dat het een heel zwaar en lastig seizoen gaat worden. Ik heb op Babos na nog niemand het huidige niveau van vorig seizoen zien halen, zelfs (held) Wisgerhof lukt het niet meer. Vanavond tegen de Eagles hebben ze zelfs niet een fatsoenlijke kans gecreëerd, tegen Westerlo was dit idemdito. En dan lees ik ook nog op TV Gelderland dat Looyen zegt dat er geen andere versterking komt als Jones niet naar NEC komt!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:27 schreef De_Hypotheker het volgende:
Vanavond weer eens een oefenpotje verloren, 3-2 van Go Ahead. Snoyl (weer uit een penalty, die lijkt ze dit seizoen te gaan nemen) en Holman scoorden voor NEC.
Ach ja, wat zegt het... Ik ga me nog geen zorgen maken.
Eens kijken hoe dat na vijf competitiewedstrijden is.
Eerste 5 wedstrijden zijn tegen PSV, Groningen, AZ, Heerenveen, Ajax.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ach, dit heb je bijna ieder seizoen. Slechte voorbereiding, en iedereen gaat zich zorgen maken.. Waar je je druk om kan maken. Kijken wel na 5 wedstrijden waar we staan (hoewel dat met dit programma wel eens vervelend uit kan vallen).
NEC, no points.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:10 schreef EKterror het volgende:
[..]
Eerste 5 wedstrijden zijn tegen PSV, Groningen, AZ, Heerenveen, Ajax.
In combinatie met de huidige voorbereiding krijg ik een vermoeden dat de punten niet binnen zullen stromen in de eerste 5 wedstrijden.
welk vak?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:14 schreef GSbrder het volgende:
jottum... eindelijk gewonnen... en de eerste wedstrijd waarbij ik er bij was
tot nu toe winnen ze alleen de wedstrijden waar ik bij ben, ik heb een seizoenskaart,
dus NEC-aanhangers, wees niet bevreest, ik kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |