Denneboom was NEC's beste speler het afgelopen jaar. Was echt de revelatie hier hoor. Niet voor niks tot Man of the Season verkozen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:05 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Denneboom naar Levante, GGD lijkt me beter (tegenwoordig Jupiler Leaque btw)
Het moet niet gekker worden.quote:N.E.C. Clubkaart weer gratis en 5 jaar geldig (05/07/2006)
In tegenstelling tot voorgaande seizoenen is de N.E.C. Clubkaart, die recht geeft op de aanschaf van losse wedstrijdkaarten, weer gratis verkrijgbaar. Een N.E.C. Clubkaart is alleen persoonlijk aan te vragen op het McDOS Goffertstadion en kent een geldigheid van 5 jaar.
Weet ik, maar Denneboom is de een van de weinige spelers van de eredivisie die ik niet graag zie voetballen, met zijn domme motoriek en 'stoere' tattoo's en cap achter zijn naam met zijn armzwaaiende bewegingen na een goal (baby)quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Denneboom was NEC's beste speler het afgelopen jaar. Was echt de revelatie hier hoor. Niet voor niks tot Man of the Season verkozen.
Waarom neem je dat NEC kwalijk? Ik ben ervan overtuigd dat NEC/Looijen handelt naar vermogen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Horsemen77 het volgende:
Het is te hopen dat die Jans goed presteert anders mag ie gelijk oprotten en neem ik 't NEC kwalijk dat ze niet een grotere naam hebben gehaald.
Ik zie liever een backup voor Muslu. Voordat hij ooit tegen RKC zijn basisplaats (onterecht) weggaf, speelde hij echt goed. Ik heb volledig vertrouwen in hem. Gyan mag dan, als hij komt, vechten voor zijn plek, maar ik heb fidusie in Musluquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voor de vacature van rechtsback schijnt NEC Gyan te willen gaan halen...![]()
Ik ga daar helaas geen rekening mee houden. Ik hoop zeer dat Jans topscorer van de eredivisie wordt (iets minder mag ook welquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waarom neem je dat NEC kwalijk? Ik ben ervan overtuigd dat NEC/Looijen handelt naar vermogen.
Ze kunnen geen nationale toppers aanschaffen. Niet alle nieuwe spelers zullen slagen bij NEC, maar dat is logisch. NEC heeft niet de financien om die spelers aan te trekken. Goed scouten en daarmee potentiele basisspelers halen die het niveau van NEC aankunnen is de enige mogelijkheid.
In het verleden heeft NEC Schuurman, Simr en Zonneveld weggeplukt bij Toto-divisieclubs. Daar hebben we zelfs UEFA-cup mee gehaald. Nogmaals: er zijn ook mislukte pogingen te noemen, maar hebben we een keus?
Ik kan je daar geen gelijk in geven. Ik zie geen grond om dan boos te worden...quote:
Goede aankoop zou het kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:18 schreef Elvislives het volgende:
Ferne Snoyl voor 3 jaar naar NEC. Komt het dus toch nog goed dit jaar?
Vanaudenaerde moet ongeveer een ton kosten las ik. Dat valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC zit achter Gunther Vanaudenaerde aan. Rechtsback van Club Brugge die mot heeft met de trainer. Is 22 jaar en kwam/komt uit voor de nationale jeugdselectie, speelde ook al 5 CL-wedstrijden. Er zijn echter ook enkele Belgische clubs in de markt voor hem.
Deze week komt er ook nog een Joegoslavische middenvelder op proef bij NEC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |