abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:10:33 #76
47580 hoM3r
Our trip.
pi_39540077
Misschien een wat late reactie, maar die shirts zijn echt zeldzaam lelijk Ik zou hem bijna gaan kopen omdat dit toch echt wel een collectors item gaat worden
pi_39580138
Feyenoord heeft nog steeds interesse in Barreto volgens:
http://www.voetbalcentraa(...)e-markt-voor-barreto
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:50:14 #78
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39580689
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:05 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Denneboom naar Levante, GGD lijkt me beter (tegenwoordig Jupiler Leaque btw)
Denneboom was NEC's beste speler het afgelopen jaar. Was echt de revelatie hier hoor. Niet voor niks tot Man of the Season verkozen.

Lurling gelukkig naar Den Bosch..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_39582047
Wel leuk dan, Levante met Mustapha en Denneboom voorin.

Benieuwd of NEC de selectie op niveau houdt / krijgt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39586442
quote:
N.E.C. Clubkaart weer gratis en 5 jaar geldig (05/07/2006)
In tegenstelling tot voorgaande seizoenen is de N.E.C. Clubkaart, die recht geeft op de aanschaf van losse wedstrijdkaarten, weer gratis verkrijgbaar. Een N.E.C. Clubkaart is alleen persoonlijk aan te vragen op het McDOS Goffertstadion en kent een geldigheid van 5 jaar.
Het moet niet gekker worden.
Het is natuurlijk heel normaal dat een clubcard gratis is. Je betaalt voor de wedstrijden. Om dan nog apart te betalen voor een CC, is natuurlijk lachwekkend.
Hopelijk is de drempel hiermee lager voor het volk dat zo af en toe eens wil gaan. Komt de bezoekersaantallen alleen maar ten goede.
pi_39597828
Paul Jans mag zich komend seizoen gaan bewijzen in de Eredivisie. De aanvaller zal op huurbasis gaan uitkomen voor NEC, dat tevens een optie tot koop heeft. Ondertussen heeft hij wel zijn contract bij VVV-Venlo verlengd.
Volgens Eerstedivisie.info staat Jans nu tot 2008 onder contract in Venlo. De oude verbintenis liep nog tot 1 juli 2007. Het is onduidelijk waarom er voor deze constructie is gekozen, aangezien de aanvaller (24) na het seizoen immers definitief naar Nijmegen kan overstappen.

De speler kwam in Venlo tot 148 duels en 33 treffers.

Ben benieuwd! Zouden de kritieken richting Looyen over de zoektocht naar een aanvaller nu afnemen? Denk het niet.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:40:33 #82
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39598506
Inderdaad een volslagen verrassing, Jans. En nog gehuurd ook. Had een beetje gerekend op een tropische verrassing in de spits?
pi_39598656
Het is een leuke speler maar geen goalgetter, hij heeft altijd veel kansen nodig om tot scoren te komen. Hij zal wel beginnen in een supersub-rol, dat kan hij goed.
That's all folks!
pi_39600517
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Denneboom was NEC's beste speler het afgelopen jaar. Was echt de revelatie hier hoor. Niet voor niks tot Man of the Season verkozen.
Weet ik, maar Denneboom is de een van de weinige spelers van de eredivisie die ik niet graag zie voetballen, met zijn domme motoriek en 'stoere' tattoo's en cap achter zijn naam met zijn armzwaaiende bewegingen na een goal (baby)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:41:14 #85
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39604186
Achja, als hij bij een andere club had gezeten zal het ook niet een van m'n favoriete voetballers geweest zijn..

Jans vind ik prima. Ik was al bang dat er niets meer bij zou komen voor de spits. Maar hij is prima voor op de bank. Mocht hij tegenvallen, dan koop je hem niet..
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:36:36 #86
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39608329
Het is te hopen dat die Jans goed presteert anders mag ie gelijk oprotten en neem ik 't NEC kwalijk dat ze niet een grotere naam hebben gehaald.
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39608912
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Horsemen77 het volgende:
Het is te hopen dat die Jans goed presteert anders mag ie gelijk oprotten en neem ik 't NEC kwalijk dat ze niet een grotere naam hebben gehaald.
Waarom neem je dat NEC kwalijk? Ik ben ervan overtuigd dat NEC/Looijen handelt naar vermogen.

Ze kunnen geen nationale toppers aanschaffen. Niet alle nieuwe spelers zullen slagen bij NEC, maar dat is logisch. NEC heeft niet de financien om die spelers aan te trekken. Goed scouten en daarmee potentiele basisspelers halen die het niveau van NEC aankunnen is de enige mogelijkheid.

In het verleden heeft NEC Schuurman, Simr en Zonneveld weggeplukt bij Toto-divisieclubs. Daar hebben we zelfs UEFA-cup mee gehaald. Er zijn ook mislukte pogingen te noemen, maar hebben we een keus?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:52:13 #88
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39608936
Een grotere naam? NEC heeft geen geld te makken. En bij het aantrekken van een speler als Kivuvu moeten de investeerders al de knip opentrekken.
Denneboom - Niedzielan is een prima spitsenduo. Kun je wel nog een grote naam erbij halen. Maar dan moet je 1 van de 3 op de bank zetten. En dat kan NEC zich financieel echt niet veroorloven.

Er moeten nog echt goeie middenvelders aangetrokken, want daar maak ik me nu wel zorgen over. Hoewel ik niet denk dat Jones gaat slagen bij ManU, helemaal als je ziet wat die allemaal aan willen trekken..

Voor de vacature van rechtsback schijnt NEC Gyan te willen gaan halen...
pi_39608991
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

Voor de vacature van rechtsback schijnt NEC Gyan te willen gaan halen...
Ik zie liever een backup voor Muslu. Voordat hij ooit tegen RKC zijn basisplaats (onterecht) weggaf, speelde hij echt goed. Ik heb volledig vertrouwen in hem. Gyan mag dan, als hij komt, vechten voor zijn plek, maar ik heb fidusie in Muslu
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:54:33 #90
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39609019
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waarom neem je dat NEC kwalijk? Ik ben ervan overtuigd dat NEC/Looijen handelt naar vermogen.

Ze kunnen geen nationale toppers aanschaffen. Niet alle nieuwe spelers zullen slagen bij NEC, maar dat is logisch. NEC heeft niet de financien om die spelers aan te trekken. Goed scouten en daarmee potentiele basisspelers halen die het niveau van NEC aankunnen is de enige mogelijkheid.

In het verleden heeft NEC Schuurman, Simr en Zonneveld weggeplukt bij Toto-divisieclubs. Daar hebben we zelfs UEFA-cup mee gehaald. Nogmaals: er zijn ook mislukte pogingen te noemen, maar hebben we een keus?
Ik ga daar helaas geen rekening mee houden. Ik hoop zeer dat Jans topscorer van de eredivisie wordt (iets minder mag ook wel ), maar als ie faalt dan ben ik boos.
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39609073
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:54 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

maar als ie faalt dan ben ik boos.
Ik kan je daar geen gelijk in geven. Ik zie geen grond om dan boos te worden...
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:18:12 #92
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_39613340
Ferne Snoyl voor 3 jaar naar NEC. Komt het dus toch nog goed dit jaar?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_39613604
Daar proef ik enig sarcasme
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:38:23 #94
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_39613853
Nee, ik vind dat Snoyl voor een 21jarige toch wel een erg getalenteerde voetballer is, en ook al meer ervaring heeft dan veel van zijn leeftijdsgenoten. Kan een goeie speler kan worden voor NEC.

Edit: en met dat het goed komt, bedoel ik dat er nu "eindelijk" spelers komen en niet, zoals de TT, alleen maar geruchten over spelers die net-niet kwamen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:41:54 #95
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39613957
Ik heb geen idee hoe goed die Snoyl is, hij wordt iig echt gehaald als linkermiddenvelder.

Hij schijnt ook indruk gemaakt te hebben bij Aberdeen het afgelopen jaar, dat 'm eigenlijk wilde behouden.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 18:44:02 #96
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39614001
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 18:18 schreef Elvislives het volgende:
Ferne Snoyl voor 3 jaar naar NEC. Komt het dus toch nog goed dit jaar?
Goede aankoop zou het kunnen zijn.
In het jaar dat ie bij ons speelde in de ere deed ie het zeer verdienstelijk.
Hopelijk voor NEC zal ie minimaal het niveau halen wat ie bij ons haalde
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39614200
Dan kan hij zeker mee inderdaad. Wedstrijden als tegen Feyenoord thuis was hij gewoon super.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 15:24:46 #98
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_39633521
NEC zit achter Gunther Vanaudenaerde aan. Rechtsback van Club Brugge die mot heeft met de trainer. Is 22 jaar en kwam/komt uit voor de nationale jeugdselectie, speelde ook al 5 CL-wedstrijden. Er zijn echter ook enkele Belgische clubs in de markt voor hem.

Deze week komt er ook nog een Joegoslavische middenvelder op proef bij NEC.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 16:33:14 #99
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39635051
Snoyl speelde zeer goed bij FCDB, en kan dat denk ik weer bij NEC
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_39638749
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
NEC zit achter Gunther Vanaudenaerde aan. Rechtsback van Club Brugge die mot heeft met de trainer. Is 22 jaar en kwam/komt uit voor de nationale jeugdselectie, speelde ook al 5 CL-wedstrijden. Er zijn echter ook enkele Belgische clubs in de markt voor hem.

Deze week komt er ook nog een Joegoslavische middenvelder op proef bij NEC.
Vanaudenaerde moet ongeveer een ton kosten las ik. Dat valt nog wel mee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')