heb je weer kleintjes?!??!?quote:
Baby's van mijn eendenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je weer kleintjes?!??!?
en gefeliciteerd he, ouwe rukker.....
ik heb 'n kado voor je.... doe je ogen 's dicht....
Mja, heb ik niet zelf verzonnenquote:
Ga je van me verliezenquote:
Wie danquote:
nee, maar doe ze maar weer open..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
Ga je dansen?
Ja, maar het is gewoon een slap aftreksel van pinguïnmeppen.quote:
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar doe ze maar weer open..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
ik hoop dat je 't leuk vind [anders weet ik wel iemand aan wie je 't kan doorverkopen]
Het gaat mij om de Xboxquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon een slap aftreksel van pinguïnmeppen.
Waarom pas jij niet stiekem die fout aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!![]()
![]()
ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!!
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!![]()
![]()
ROFLWOUTERS!!!
![]()
!!!
hihi good thinkingquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Dat cadeau is niet van jou....maar van MB!!!
Omdat het babette is, natuurlijk. Die mag 'vind' schrijven in plaats van 'vindt'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom pas jij niet stiekem die fout aan?
I know, I know.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi good thinking
maar het toeval wil dat mijn initialen óók MB zijn, dus daar kom ik mooi mee weg
Geen idee. In ieder geval baby's van Kwek.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebben ze 't met elkaar gedaan???????![]()
![]()
Babette is je achternaam?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi good thinking
maar het toeval wil dat mijn initialen óók MB zijn, dus daar kom ik mooi mee weg
Dankquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, maar doe ze maar weer open..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]
ik hoop dat je 't leuk vind [anders weet ik wel iemand aan wie je 't kan doorverkopen]
de T doet 't al 'n tijdje niet zo goed [of hij pakt 'm niet, of hij pakt 'm dubbel]quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Omdat het babette is, natuurlijk. Die mag 'vind' schrijven in plaats van 'vindt'.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het babette is, natuurlijk. Die mag 'vind' schrijven in plaats van 'vindt'.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:15 schreef babette21 het volgende:
maar ik weet niet hoe je 'n toetsenbord van 'n laptop moet schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |