Je mist de mooiste momenten altijd, St.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Tering, ik heb een half uur weg en het is gewon vol.
Wat mis ik?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Jan! Dat wat Chow zei, maar dan met een lekkere Turk, kay?
Te bizar voor woorden ja!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Tering, ik heb een half uur weg en het is gewon vol.
Ik weet het. Ik ben een mislukkeling.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je mist de mooiste momenten altijd, St.
Bier, natuurlijk!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
J., wel naar Frankrijk gaan en een telefoonnummer van een knappe Fransman voor mij scoren, hmkay?
Dat kan ik enkel beamen. Be-amen.quote:
quote:
Een turk?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Jan! Dat wat Chow zei, maar dan met een lekkere Turk, kay?
mannelijke versies daarvan staan niet bekend als enorm harde werkers en de meerst vriendelijke mensen in willekeurige volgorde.quote:
Niet alle.quote:
Vooroordelen zijn okayquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
mannelijke versies daarvan staan niet bekend als enorm harde werkers en de meerst vriendelijke mensen in willekeurige volgorde.
Vriendelijk wel, als je een lekker wijf bent en wil neuken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
mannelijke versies daarvan staan niet bekend als enorm harde werkers en de meerst vriendelijke mensen in willekeurige volgorde.
Die zijn er ook, ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef Litso het volgende:
De vrouwelijke zijn ook lui
Voor hoe langquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vriendelijk wel, als je een lekker wijf bent en wil neuken.
en jij zit op een school waar dat gebeurt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor hoe lang![]()
Ik bedoel het niet enorm discriminerend maar de meeste breezermeisjes worden na een paar keer leuke sex gedumpt waar de hele school bij staat.
Daar zijn ze toch ook voor?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor hoe lang![]()
Ik bedoel het niet enorm discriminerend maar de meeste breezermeisjes worden na een paar keer leuke sex gedumpt waar de hele school bij staat.
Ik leer wel Frans, mijn nummer heb je al.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
J., wel naar Frankrijk gaan en een telefoonnummer van een knappe Fransman voor mij scoren, hmkay?
Zatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en jij zit op een school waar dat gebeurt?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik leer wel Frans, mijn nummer heb je al.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik leer wel Frans, mijn nummer heb je al.
Je bent nog serieus ook!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:20 schreef JDude het volgende:
Enniehoe, ik ga even met wat vraagjes langs de Internationale balie en dan naar huysch.
Tot later, vrinden.
Ja, goed idee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:22 schreef Litso het volgende:
Ik heb zin om stoned te worden en Dude, Where's My Car te kijken.
Ik wil wel met jou zo'n zwijmelfilm kijkenquote:
Maar dan metquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou zo'n zwijmelfilm kijkenenzo
![]()
Vanavond.quote:
Je hebt geen idee waar je het over hebt he?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig zijt gij volbloed nederlander![]()
Als ik eerlijk moet zijn...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt he?.
Hè, jammer.quote:
Misschien moet je mij niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lul dan niet een end in de verte.
Wil jij niet serieus genomen worden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien moet je mij niet zo serieus nemen![]()
Gelieve in slowchats en diverse msn gesprekken en in vooral ONZ alles met een knipoog lezen. Hartelijke groeten van zijne hoogheid R. R.quote:
En dat wat hij schrijft las jij niet met een knipoog?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelieve in slowchats en diverse msn gesprekken en in vooral ONZ alles met een knipoog lezen. Hartelijke groeten van zijne hoogheid R. R.
sorry, ik moest werkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:44 schreef Stofje het volgende:
Ja, lieve mensen, 7 minuten geen reactie in BeF is tegenwoordig "dood" te noemen..
Nah, ik wil een einde maken aan het serieus nemen van mij door een goede boodschap over te brengenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dat wat hij schrijft las jij niet met een knipoog?.
jij snapt hemquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dat wat hij schrijft las jij niet met een knipoog?.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
In BeF kun je het beste op de PI letten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik wil een einde maken aan het serieus nemen van mij door een goede boodschap over te brengen!
Ligt aan de TT.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:46 schreef Litso het volgende:
Dit topic is idd wel wat stiller dan de vorige.
Zeg dat tegen C_Cquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
In BeF kun je het beste op de PI letten. [afbeelding] zegt overigens bijzonder weinig.
Nee, "tuurlijkwel, zo'n blonde zweedse snol mag mij serieus hard nemen"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe had ik dan moeten reageren.
Sterft?![]()
Wie niet?quote:
Ik stuur je door naar Misstiquequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, "tuurlijkwel, zo'n blonde zweedse snol mag mij serieus hard nemen"
Ik ben niet Zweeds.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt he?.
Maar wel vrouwelijk dusquote:
quote:
De zin "tief dan op" komt bij me opquote:
Ik bedank voor de eer.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar wel vrouwelijk dus![]()
Als je nou een pruik opzet en abba afspeelt en dan playbackt komt alles goed.
iedereen zou moeten bedanken voor de eer. Abba is KUTmuziekquote:
sterker, ik zou het nieteens een eer noemen!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
iedereen zou moeten bedanken voor de eer. Abba is KUTmuziek
Meer een doodsverwensing..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sterker, ik zou het nieteens een eer noemen!
dat heeft geen nut, je moet een blauwe neukenquote:
*vinger in de lucht steekt*quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat heeft geen nut, je moet een blauwe neuken
Wacht maar tot Dago online is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meer een doodsverwensing..
Heb al een ban voor mezelf aangevraagd.
*wachtquote:
zie, ze gaat voor een blauwequote:
Ruige knuffelseks.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:07 schreef Litso het volgende:
Knuffeltopic.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:24 schreef mcDavid het volgende:
Groepsknuffel
Hallo Stofje. Dat is geheel wederzijds.quote:
#666 komt wel erg dichtbij. Maar wie zou als digitaal offer willen dienen om Beëlzebub gunstig te stemmen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef Stofje het volgende:
Wat is #650 een kuteditie van BeF.
649.. Dat was een topdeel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef Stofje het volgende:
Wat is #650 een kuteditie van BeF.
Een van m'n kloontjes vast wel..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
#666 komt wel erg dichtbij. Maar wie zou als digitaal offer willen dienen om Beëlzebub gunstig te stemmen?
Klonen is hartstikke stout joh!quote:
Hoe werkt een PI?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:33 schreef Stofje het volgende:
Ik vind ONZ FB het leukste topic dat er is. Daar worden echt de meest idiote, imbeciele vragen gesteld die je je maar kunt bedenken.
Als ik mensen help, voel ik me altijd zooooo bevrijd en zoooo prettig.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:55 schreef Neenetje het volgende:
Merci lieverds..
Nu kan ik weer volhouden dat dit een discussie is over Amnesty..
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ik mensen help, voel ik me altijd zooooo bevrijd en zoooo prettig.
Wíl je dat ik, als ik aan jou denk, een beeld van een groep boomknuffelaars die door een grasgroen veld huppelen met troetelkonijntjes en dartelende, vrolijkgekleurde vlindertjes voor me zie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ik mensen help, voel ik me altijd zooooo bevrijd en zoooo prettig.
Had ik al verteld dat ik donateur ben?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:55 schreef Neenetje het volgende:
Merci lieverds..
Nu kan ik weer volhouden dat dit een discussie is over Amnesty..
Ik krijg em morgenavond op bezoek.. Dus ik offer me wel even echt op!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
#666 komt wel erg dichtbij. Maar wie zou als digitaal offer willen dienen om Beëlzebub gunstig te stemmen?
quote:
De Nederlandse sectie van Amnesty houdt van je, mijn kind..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik donateur ben?
Hoe voelt dat nu, dat je J's salaris betaalt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik donateur ben?
lulkoek!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
De Nederlandse sectie van Amnesty houdt van je, mijn kind..
Daar doe ik het voor. Ofzo.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
De Nederlandse sectie van Amnesty houdt van je, mijn kind..
Ierse leden van Amnesty betalen mijn salaris lieverd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu, dat je J's salaris betaalt?
details, details...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ierse leden van Amnesty betalen mijn salaris lieverd.
Seks met zeehonden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:27 schreef Litso het volgende:
Knuphelseckxs.
Die heb ik een uur of 2 geleden veranderd?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:40 schreef Misstique het volgende:
Wat is er met de TT gebeurd?
Het valt me nu pas op.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Die heb ik een uur of 2 geleden veranderd?
Dat heb ik nu ook in mijn kop zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef Litso het volgende:
"Titties and beer, titties and beer!"
Een lekkere vent om het samen mee te doen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef Neenetje het volgende:
Metallica luisteren en fok!ken op je werk.. wat wil een mens nog meer..
*Kijkt opzij..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een lekkere vent om het samen mee te doen?
och,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef Neenetje het volgende:
Metallica luisteren en fok!ken op je werk.. wat wil een mens nog meer..
Ik zie geen probleem?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hi Paul, can I take your picture to show it to my friends on the internet?
Neh..
"I'm takin pictures to show my parents who I'm working with!"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hi Paul, can I take your picture to show it to my friends on the internet?
Neh..
Wat? Die foto? Of dat probleem?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
DIe krijgen julie misschien nog wel eens.
Groen is tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Beslissen jullie ondertussen even of ik een groene of bruine broek aanmoet? Dank jullie.
"geen"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Beslissen jullie ondertussen even of ik een groene of bruine broek aanmoet? Dank jullie.
rood, vrouwen gaan altijd voor het antwoord dat je niet kunt wetenquote:
óf ze gaan de rest van de dag zaniken dat ze voor aap lopen, en dat dat jóúw schuld is, omdat ze van jou per sé díé broek aan moesten!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
rood, vrouwen gaan altijd voor het antwoord dat je niet kunt weten
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
óf ze gaan de rest van de dag zaniken dat ze voor aap lopen, en dat dat jóúw schuld is, omdat ze van jou per sé díé broek aan moesten!
En dat is?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:26 schreef rompompom het volgende:
Droge Kaagweek te Warmond is aanstaande
vooral dat bier gedeelte is interessantquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén grote tent met veel goedkoop bier. En mij.
Oui, c'est la raison majeur pour allez la! Au revoir, mes amis!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
vooral dat bier gedeelte is interessant
santequote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oui, c'est la raison majeur pour allez la! Au revoir, mes amis!
hoebahoebahop pop?quote:
hallo!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:00 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
'navond.
Reunie. Nooit gehad.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oud-klasgenoten uitlachen. Adieu.
Reüniesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oud-klasgenoten uitlachen. Adieu.
lijkt me best grappig, andere paupers uitlachen die van een schamel loon rondkomenquote:
Mwoah, we hebben elkaar pas een jaar niet gezien, moet meevallen. Daarnaast zitten er goede vrienden van me bij, altijd leuk.quote:
Hehe.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
lijkt me best grappig, andere paupers uitlachen die van een schamel loon rondkomen
Nou, ga maar gauw uitlachen dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, we hebben elkaar pas een jaar niet gezien, moet meevallen. Daarnaast zitten er goede vrienden van me bij, altijd leuk.
Misschien. Afhankelijk van kater.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:43 schreef mcDavid het volgende:
gaan er eigenlijk nog mensen naar parkpop, zondag?
immerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:07 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
En Pheno, nog steeds Cute and Cuddly? Of in ieder geval je avatar dan.
http://parkpop.nl/?nodeID=28quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien. Afhankelijk van kater.
Wat komt er, eigenlijk?
Titeauquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Trouwens: ik heb vakantie! Asterisk hoofdletter-o asterisk.
Dank! The Kooks zijn wel tof. Verder niet zo veel namen waarvoor ik op en neer naar Den Haag zou reizen, geloof ik.quote:
Dat is de eerste keer dat ik in een ONZ-topic een onbekend woord tegenkom! Chapeau.quote:
Weet je de verbastering?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:22 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat ik in een ONZ-topic een onbekend woord tegenkom! Chapeau.
quote:
dagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik sta op het punt der vertrekking. Het tijdperk der verlating der BeFfers is aangebroken. Dag.
doeiquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik sta op het punt der vertrekking. Het tijdperk der verlating der BeFfers is aangebroken. Dag.
Mooi gezegd.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Doe je wel je jas aan, jochie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:50 schreef Litso het volgende:
MOMMY? CAN I GO OUT AND KILL TONIGHT!
Veel te omslachtige zin, maar opgerot staat netjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Geworden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef mcDavid het volgende:
is dit nu een verkapt verveling-meld-topic geworden?
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef mcDavid het volgende:
Leuke bijrijdsters ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:35 schreef Pheno het volgende:
Geile topgear wagens
mja, kuttvquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef mcDavid het volgende:
quote:
hallo pijperd!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:03 schreef Sebasser het volgende:
Goeiemorgen Beffers!
neequote:
topgearquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
So what ?
Just change the fucking TV !
tell my mum dad and my big brovazquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
So what ?
Just change the fucking TV !
Nu die RTL-weerman zijn bril en snor kwijt is, lijkt 'ie van een afstand een beetje op Clarksonquote:
Ga zelf slapenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:09 schreef Sebasser het volgende:
Slaapt litso trouwens ?
nu je het zegtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu die RTL-weerman zijn bril en snor kwijt is, lijkt 'ie van een afstand een beetje op Clarkson.
Kelly Clarkson ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu die RTL-weerman zijn bril en snor kwijt is, lijkt 'ie van een afstand een beetje op Clarkson.
Nee, niet die zingende mutsquote:
nou ja, zingen....quote:
Ze heeft wel een lekker buikjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
nou ja, zingen....
heeft dat hersendode takkewijf niets anders over te zingen dan haar mislukte liefdes?
Pauzeplaatje!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:15 schreef mcDavid het volgende:
wederom tijd voor een tiet:
[afbeelding]
2 zelfs.
en geen heupquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:15 schreef mcDavid het volgende:
wederom tijd voor een tiet:
[afbeelding]
2 zelfs.
Puike bollen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:19 schreef JDude het volgende:
Leuke site, mcD. Zelfs yvonne staat er tussen.
NSFW.
Dudequote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:19 schreef JDude het volgende:
NSFW.
!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:19 schreef JDude het volgende:
NSFW.
quote:
Op je beamer?quote:
Leuk als je visite hebtquote:
Jullie kunnen ook niet anders, hè?quote:
tuurlijjk.quote:
talpaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:35 schreef Chowi het volgende:
Waarom onderbreekt dat hoeren-Talpa hun films de hele tijd door dat hoeren-Villa BvD?
Vergetenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat voor visite krijgen jullie dan?
Edit: waar is je PI man
En veronica met hun WK hotshotsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:35 schreef Chowi het volgende:
Waarom onderbreekt dat hoeren-Talpa hun films de hele tijd door dat hoeren-Villa BvD?
Verdonk is nog best neukbaar hoor, gewoon heel goed met je ogen knijpen en dan lijkt ze een lekker wijf.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb dat liever dan dit
[afbeelding]
Of dit
[afbeelding]
Ogen dichtknijpen = het land uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdonk is nog best neukbaar hoor, gewoon heel goed met je ogen knijpen en dan lijkt ze een lekker wijf.
Ja, het is echt verdomde irritant! Heb je die film voor 3/4 gezien, stoppen ze er ineens mee.quote:
frustrerendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, het is echt verdomde irritant! Heb je die film voor 3/4 gezien, stoppen ze er ineens mee..
Ja SBS is ook teringirritant.quote:
Doe je dit nou expres? Zij.quote:
Zeeeeeeer frustyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja SBS is ook teringirritant.. Die fl00den met reclames, mên.
Dude, chill. Neem een koud biertje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
NIET WQAAaR GHOPOPR JFU!!
HIJDF EED HET !!!
WWEEEEEH![]()
![]()
MWNAAAMAAAAMAA MAAMAAAA![]()
Georgina Verbaan.quote:
ja maar jullie begonnen met het topic dood laten gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
NIET WQAAaR GHOPOPR JFU!!
HIJDF EED HET !!!
WWEEEEEH![]()
![]()
MWNAAAMAAAAMAA MAAMAAAA![]()
Oh, ja, moet je pakken.quote:
Ja, daar zullen ze niet van terug hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef JDude het volgende:
Chowi. We downloaden wel een toffe film. Een keer.
En dan kijken we die. Zonder reclame. Há.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef JDude het volgende:
Nee, Georgina. Chowi mag niet dood.quote:
Hihi.quote:
ik ken een gast he, en die heeft een eigen orchideeënkweekerij in duitsland!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
.
Adaptation? Want het was best een mooie film. Wel verwarrend, though, maar best tof.
Iets met orchideeën.
Verwarrend is okay. Soms.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:.
Adaptation? Want het was best een mooie film. Wel verwarrend, though, maar best tof.
Iets met orchideeën.
Ja, denk het, hè! Dan als we die film kijken zitten ze helemaal zo stil in een hoekje te jammeren. Mooi is dat hè.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, daar zullen ze niet van terug hebben.
Dat was toch die film met iets over adventure's enzo ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:46 schreef Pheno het volgende:
Lost in Translation, toch 1 van mijn favoriete films
Héle mooie film, inderdaad. U heeft smaak.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:46 schreef Pheno het volgende:
Lost in Translation, toch 1 van mijn favoriete films
Mary Bryant?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:44 schreef JDude het volgende:
We zouden het eens moeten vragen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, denk het, hè! Dan als we die film kijken zitten ze helemaal zo stil in een hoekje te jammeren. Mooi is dat hè..
Zonde. Als hij wiet kweekt verdient 'ie veel meer geld.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ken een gast he, en die heeft een eigen orchideeënkweekerij in duitsland!
Ik heb hem nog niet gezien dacht ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Héle mooie film, inderdaad. U heeft smaak.
Niet als je de echte RAS orchideeën kweekt!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zonde. Als hij wiet kweekt verdient 'ie veel meer geld.
Ja joh, laten we met z'n allen een filmavond houden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien dacht ik.
Laten wij hem samen kijken
Of ga voor de orgie-deeën.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
Zonde. Als hij wiet kweekt verdient 'ie veel meer geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |