Je mist de mooiste momenten altijd, St.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Tering, ik heb een half uur weg en het is gewon vol.
Wat mis ik?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Jan! Dat wat Chow zei, maar dan met een lekkere Turk, kay?
Te bizar voor woorden ja!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef Stofje het volgende:
Tering, ik heb een half uur weg en het is gewon vol.
Ik weet het. Ik ben een mislukkeling.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je mist de mooiste momenten altijd, St.
Bier, natuurlijk!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
J., wel naar Frankrijk gaan en een telefoonnummer van een knappe Fransman voor mij scoren, hmkay?
Dat kan ik enkel beamen. Be-amen.quote:
quote:
Een turk?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Jan! Dat wat Chow zei, maar dan met een lekkere Turk, kay?
mannelijke versies daarvan staan niet bekend als enorm harde werkers en de meerst vriendelijke mensen in willekeurige volgorde.quote:
Niet alle.quote:
Vooroordelen zijn okayquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
mannelijke versies daarvan staan niet bekend als enorm harde werkers en de meerst vriendelijke mensen in willekeurige volgorde.
Vriendelijk wel, als je een lekker wijf bent en wil neuken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
mannelijke versies daarvan staan niet bekend als enorm harde werkers en de meerst vriendelijke mensen in willekeurige volgorde.
Die zijn er ook, ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef Litso het volgende:
De vrouwelijke zijn ook lui
Voor hoe langquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vriendelijk wel, als je een lekker wijf bent en wil neuken.
en jij zit op een school waar dat gebeurt?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor hoe lang![]()
Ik bedoel het niet enorm discriminerend maar de meeste breezermeisjes worden na een paar keer leuke sex gedumpt waar de hele school bij staat.
Daar zijn ze toch ook voor?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor hoe lang![]()
Ik bedoel het niet enorm discriminerend maar de meeste breezermeisjes worden na een paar keer leuke sex gedumpt waar de hele school bij staat.
Ik leer wel Frans, mijn nummer heb je al.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
J., wel naar Frankrijk gaan en een telefoonnummer van een knappe Fransman voor mij scoren, hmkay?
Zatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en jij zit op een school waar dat gebeurt?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik leer wel Frans, mijn nummer heb je al.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik leer wel Frans, mijn nummer heb je al.
Je bent nog serieus ook!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:20 schreef JDude het volgende:
Enniehoe, ik ga even met wat vraagjes langs de Internationale balie en dan naar huysch.
Tot later, vrinden.
Ja, goed idee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:22 schreef Litso het volgende:
Ik heb zin om stoned te worden en Dude, Where's My Car te kijken.
Ik wil wel met jou zo'n zwijmelfilm kijkenquote:
Maar dan metquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil wel met jou zo'n zwijmelfilm kijkenenzo
![]()
Vanavond.quote:
Je hebt geen idee waar je het over hebt he?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig zijt gij volbloed nederlander![]()
Als ik eerlijk moet zijn...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt he?.
Hè, jammer.quote:
Misschien moet je mij niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lul dan niet een end in de verte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |