abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39214198
Ik vind een stijlvolle ontdeugende uitstraling altijd mooi bij vrouwen.
  zondag 25 juni 2006 @ 19:37:13 #102
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_39217104
Rijtje in willekeurige volgorde:

• Intelligentie
  • Onschuldig-maar-toch-ook-weer-niet.
  • Qua uiterlijk iets 'aparts', daarmee bedoel ik: iemand die er 100% perfect uitziet is niet mooi, maar eng. Er moet iets zijn wat iemand uniek maakt.
  • Vrolijk
  • Echt gemeend vriendelijk zijn tegen mensen, je hebt van die vrouwen die heel erg aardig tegen iemand doen als die persoon er bij is, maar dan achter zijn/haar rug om laten merken dat ze die persoon helemaal niet mogen. Instant afknapper.
  • It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
    And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
      maandag 26 juni 2006 @ 15:47:32 #103
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_39252398
    Vrouwen die dit posten:
    quote:
    Ik heb geen seconde van de wedstrijd gemist. Trouwens, nu lieg ik: ik heb 3 minuten gemist omdat ik moest plassen en toen moest mijn vriendje mijn broek naar beneden trekken omdat ik mijn nagels net gelakt had
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_39252455
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 15:47 schreef soylent het volgende:
    Vrouwen die dit posten:
    [..]

Hoe kom je hier nou weer aan. Rampzalig!
    pi_39253105
    I know, ben zooooo sexy!
    pi_39253122
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Fokkedop het volgende:

[..]

Hoe kom je hier nou weer aan. Rampzalig!
    T was I
    pi_39254325
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 16:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

T was I
    Als dat het toppunt van vrouwelijkheid is, weet ik het ook niet meer
    En te vrouwelijk is niet mooi
    Wel heel mooi verwoord, though
      maandag 26 juni 2006 @ 20:11:00 #108
    149498 Maethor_Veleg
    klunstenaar in hart en nieren
    pi_39262030
    En vrouwen met 'mannelijkere' trekjes dan? Die bijvoorbeeld smalle heupen hebben enzo??
    Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
      maandag 26 juni 2006 @ 20:12:16 #109
    151582 A_L_N_F
    Blanche-Meki :')
    pi_39262079
    ik vind dharma uit dharma&Greg een moordwijf!

die heeft echt alles

voor zo'n meisje zou ik echt als een blok vallen
    ik ben lief :)
      maandag 26 juni 2006 @ 20:14:43 #110
    37305 BushRanger
    in Wellington
    pi_39262177
    Meisje/vrouwen met een gespierd lichaam vind ik heel mooi! Niet tot het uiterste, het moet nog wel vrouwelijk blijven. En een ring door de neus vind ik ook super! Maar dan heb ik het dus puur over uiterlijke zaken.
      maandag 26 juni 2006 @ 20:18:09 #111
    151582 A_L_N_F
    Blanche-Meki :')
    pi_39262318
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 20:14 schreef BushRanger het volgende:
    Meisje/vrouwen met een gespierd lichaam vind ik heel mooi! Niet tot het uiterste, het moet nog wel vrouwelijk blijven. En een ring door de neus vind ik ook super! Maar dan heb ik het dus puur over uiterlijke zaken.
    wat een vrouw iig niet moet hebben is andere versieringen dan oorbellen.
    piercings en tattoo's vind ik wel een afknapper.
    ik ben lief :)
    pi_39265372
    Van die mooie grote ogen,beetje brede heupen (lekker vrouwelijk dus), cupmaat die bij de rest van het lichaam klopt,volle lippen,spontaan in mensen aanpreken,uitdagen.
    pi_39269332
    Een vrouw waarvan ik in 1x een blik in de ogen werp gelijk weet dat ze breder/verder kijkt dan er neus.

Verder ehm tjah normaal/leuk postuur, gezicht moet iets hebben (zie bovenste regel=automatisch), leuk om te praten en begrip/interesse tonen.

Denk niet dat dit veeleisend is..
    pi_39272177
    - Lang (rond de 1.75/1.80).
    - Lang haar (kleur maakt vrij weinig uit voor mij, rood is alleen een minpunt).
    - Beetje loose stijltje, geen strak trutje, maar k-swiss/converse schoentjes, zulk soort gedoe.
    - Géén ralle polo's, sjaaltjes of andere kakzooi.
    - Mooi gebit hebben
    - Vrouwelijke uitstraling, maar ook met kerels lekker kunnen ouwehoeren
    - Stevig in haar schoenen staan (geen onzeker vrouwtje)
    - Niet jalours zijn
    - Naast een lover ook een maatje zijn, misschien wel het belangrijkste in een relatie
    - Brains hebben, en naast standaard geneuzel ook diep kunnen denken en wegzakken in bepaalde onderwerpen. (filosoferen kan je het ook noemen)
    - Zichzelf zijn, niet achter andere aanlopen.

Misschien veeleisend, kan er zelf ook niet veel aan doen.
    Niet dat ik Mister Perfect ben, maar beetje kieskeurig kan geen kwaad toch ?

[ Bericht 5% gewijzigd door kaos- op 27-06-2006 00:59:17 ]
    <a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
    pi_39273005
    Ik ben dan wel geen man, maar ik vind vrouwen ook leuk, dus ik reageer gewoon lekker toch =P

Ik vind bij vrouwen het allerbovenste stukje bovenbeen het mooist. Waar dus bij sommige vrouwen van die kwabbetjes zitten, als dat dan mooi glad en strak is, dat is <3 (hoeft niet dun, als het maar geen opvallende uitstulping is).

Iemand in een ander topic had het over sportieve meisjes met een paar kilootjes te veel, en da's idd ook leuk. Dan is hun lichaam wel stevig, maar toch ook zacht en rond.
    Sanity is (not) statistical
    pi_39276386
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef Mickje het volgende:

[..]

dus tis pas sexy als het halfnakt loopt
    Nou die in ieder geval wel..

Zelfverzekerd maar niet arrogant =
    pi_39301877
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef Jumparound het volgende:
    ik vind kleine(re) borsten eigelijk wel opwindend

maar grote ook wel

En vrouwen die gitaar spelen
    En rokken (niet alleen korte rokjes, maar ook langere rokken)
    pi_39302285
    Lang blond of donker haar
    Slank/Normaal postuur
    1.70/1.75
    Blauwe ogen
    Lieve uitstraling
    Zelfstandig zijn
    Naast partner ook gezellig kunnen praten met haar.
    beetje brains is natuurlijk een pré
    ♥ K, N, R en F ♥
    pi_39311328
    Waarom lees ik hier voornamelijk eisen, in plaats van wat je sexy vindt aan een vrouw?
    pi_39312864
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 08:59 schreef dawg het volgende:
    Waarom lees ik hier voornamelijk eisen, in plaats van wat je sexy vindt aan een vrouw?
    Mooie benen in dunne kousen!

[ Bericht 8% gewijzigd door Divel op 28-06-2006 10:25:11 ]
      woensdag 28 juni 2006 @ 10:53:03 #121
    32846 WaSTeiL
    geele sneeuw....
    pi_39313771
    1 ding: uitstraling!
    Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
    Drugs are only for losers and sex maniacs!
      woensdag 28 juni 2006 @ 10:57:12 #122
    84808 Hari-Bo
    Onbegrijpelijk?
    pi_39313891
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 10:53 schreef WaSTeiL het volgende:
    1 ding: uitstraling!
    is eensch!
    Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
    Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
    pi_39314220
    ik bekijk een vrouw altijd volgens het 3xb principe...

Billen
    Borsten
    Bekkie

als ze daarbij dan ook nog Ellemieke Vermolen ogen heeft Toppie
    meet me myself and my wife ghegheghe
      woensdag 28 juni 2006 @ 13:28:50 #124
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_39318945
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 11:08 schreef runfokkerrun het volgende:
    (...)
    als ze daarbij dan ook nog Ellemieke Vermolen ogen heeft Toppie
    Je bedoelt een cum-in-my-face look ?
    It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
    And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
      woensdag 28 juni 2006 @ 15:17:52 #125
    146730 R81
    Ech wel...
    pi_39322807
    Een dame met klasse. Een dame die weet wat ze wil..
    Mooie kleding, mooie uitstraling.
    Qua uiterlijk val ik op lang donker haar, lichtblauwe ogen, slank, mooie rondingen.
    En ik vind het sexy als een dame een beetje koppig en ondeugend is
    The most beautiful view is the one I share with you.
    Mijn trots!
    pi_39328629
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef soylent het volgende:
    Vrouwen die een vinger in hun vagina stoppen en hem dan aflikken. (heel geil gezicht vind ik dat)
    Dat zie ik ook heel vaak in een bar ja
      woensdag 28 juni 2006 @ 18:37:01 #127
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_39329033

Oh ging het over een bar...

Nou.. in een bar zijn vrouwen zelden sexy tenzij ik echt dronken word, maar dat zal godverdomme wel weer aan mij liggen.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_39345941
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 15:55 schreef descendent1 het volgende:
    Mooie kleren; mooie ogen; mooi figuur; mooie (glim) lach en niet te arrogant. Dat is sexy!
    Wat doen die kleren er nou weer toe...die gaan toch uit...en sterker nog, niet alleen niet te arrogant, gewoon niet arrogant. Daar kicken mannen echt op af.
    I know this sounds insane. But this is an insane world.
      donderdag 29 juni 2006 @ 09:55:01 #129
    141994 Dickies
    Since 1922
    pi_39346856
    Ik val gewoon op het geheel. Maar ben extra gevoelig voor bv. het kapsel. Dat moet mooi verzorgd zijn, en zeker niet kort zijn. En ik val vooral op 'meisjesachtige' meiden. Ze moet er gewoon lief uitzien en vrij netjes zijn. Rokjes vind ik ook erg leuk Ik ga zelf meestal door voor skater/alto, maar gek genoeg val ik haast nooit op zulke meiden. Wijde broeken en shirts draag ik zelf wel.
    Carry on my wayward son
    There'll be peace when you are done
    Lay your weary head to rest
    Don't you cry no more.
      donderdag 29 juni 2006 @ 11:44:46 #130
    142927 Sanne_
    zachtgekookt eitje
    pi_39349839
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ogen....afstandelijkheid gecombineerd met toegankelijkheid met een snufje sex en de juiste kleding.
    dat vind ik een mooie zin
    You take my hand,
    I'll take your hand
    Together we may get away
    pi_39351809
    Waarom moet je eigenlijk altijd per se super fotomodel bijna dun slank zijn om sexy te worden benoemd??? Als je nou gewoon een leuk uniek koppie heb, mooie en vrolijk uitstraling. aparte oogjes, halflang haar (misschien iets langer), verzorgd, goed je bekkie bij je hebben maar niet arrogant en lekker plezier kunnen maken??? Lichaam mooi in verhouding en goede voorgevel. Als je naast al die goede punten nou toevallig niet dik en zeker niet mollig ook maar gewoon net ff 2 mm naast slank zit. (laat ik zeggen 1.70m met 67 kg. ofzo). Ben je dan nou daarom per definitie niet sexy??? Ik bedoel, als ik die berichtjes hier zo zie :-s. ik vind dat een man ook niet per se super fotomodel hoeft te zijn om sexy te zijn hoor. tGaat om het geheel. Niet dik natuurlijk maar, beetje vel aan het bot mag wel.
    Always look on the bright side of life :-)
    pi_39351882
    Ach ja, sunshine, de meeste mannen hebben geen benul van maten of zo. Ze roepen maar wat, maar in de praktijk stellen ze hun 'eisen' al snel bij.
    Sanity is (not) statistical
    pi_39352265
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 09:02 schreef DiabloSam het volgende:

[..]

Wat doen die kleren er nou weer toe...die gaan toch uit...en sterker nog, niet alleen niet te arrogant, gewoon niet arrogant. Daar kicken mannen echt op af.
    Dus jij hebt liever dat je droomvrouw geen kleren aanhebt... 'okay'

En ik herhaal: Uitstraling en zelfvertrouwen, maar een goed lichaam is ook best fijn
    pi_39352331
    Dat denk ik ook wel Maeghan
    pi_39352671
    ok gezicht/haar is niet onbelangrijk, net als formaat borsten en billen. :-D maar uitsraling is toch waar ik in eerste instantie voor ga. Ik bedoel als J. Lopez aan de bar sacho mooi zit te zijn (kwijl) en op de dansvloer staan een mager blondje ( dus niet mijn tiep) enorm lol te hebben met een big smile ga ik toch naar dat blondje toe....
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Liefde is liever met mij dan zonder mij ongelukkig zijn....
    pi_39352830
    ........

?
      donderdag 29 juni 2006 @ 13:33:20 #137
    116091 Heatseeker
    ATTAMOTTAMOTTA
    pi_39353025
    Grote tieten, kort rokje, goed figuur ala <insert willekeurige celeb>
    Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
    pi_39353181
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 13:21 schreef qbvdw het volgende:
    ok gezicht/haar is niet onbelangrijk, net als formaat borsten en billen. :-D maar uitsraling is toch waar ik in eerste instantie voor ga. Ik bedoel als J. Lopez aan de bar sacho mooi zit te zijn (kwijl) en op de dansvloer staan een mager blondje ( dus niet mijn tiep) enorm lol te hebben met een big smile ga ik toch naar dat blondje toe....
    Precies!!!
      donderdag 29 juni 2006 @ 13:47:08 #139
    146230 Liewec
    70's movies rule
    pi_39353475
    Uiterlijk moet je niet tegenstaan, volgens mij is dat het enige criterium. Als je bij de eerste ontmoeting al denkt: 'Mwah beetje lelijke harses' dan is 't jammer.

Ik heb al vaker gehad dat een meid me nou niet bijzonder was opgevallen voordat ik d'r echt leerde kennen en na een tijdje dacht: 'Het is een hartstikke lekker ding, hoe kan het nou dat ik dat eerder niet heb gezien??'
    People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
    pi_39353622
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 13:28 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Je bedoelt een cum-in-my-face look ?
    nee heb het meer over de glinsterende ogen. Als ik iets mooi vind zijn het van die glinsterende blauwe ogen. Daar kan ik echt in verzuipen
    meet me myself and my wife ghegheghe
      donderdag 29 juni 2006 @ 15:43:40 #141
    124948 Averon
    One of the good guys
    pi_39357268
    Vrouwen die durven spelen. Die initiatief kunnen nemen, maar ook zich willen laten veroveren.
    Woman who dare and try to off-stage me.
    Vrouwen met een tikje onschuld.
    Vrouwen die romantiek kunnen waarderen, maar ook begrijpen dat romantiek soms maar een week of zelfs slechts een nacht duurt.
    Vrouwen die durven debatteren, liefst met een engels accent.
    Vrouwen waarmee je kan vechten, mentaal maar ook fysiek.

Ben schijnbaar niet helemaal van deze tijd.
    All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
    Code, justify, code - Pitr Dubovich
      donderdag 29 juni 2006 @ 15:47:42 #142
    50237 dribbel79
    My username for over a decade
    pi_39357403
    ze weet wat ze wil, drinkt geen breezers zoals haar leeftijdgenoten ofzo, maar iets wat ze ook echt lust.
    ze heeft geen hoogblond haar, omdat iedereen dat heeft, maar of haar eigen kleur of donker
    ze heeft geen hoepels in d'r oren, maar oorbellen die ze zelf leuk vindt
    ze doet 'r eigen ding op haar eigen manier, doet zichzelf niet veel mooier voor dan ze is...
    ja, iemand met een eigen wil...

da's dus helemaal niks
    "Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
      donderdag 29 juni 2006 @ 16:12:32 #143
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_39358274
    vrouwen met intelligentie
    beetje ondeugend kijken (oogopslag )
    lang haar
    niet te dik, niet te dun
    niet arrogant

Verhip, omschrijf ik me daar toch ineens mijn vriendin
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
      donderdag 29 juni 2006 @ 23:21:26 #144
    152106 whacky
    Zo denk ik erover!
    pi_39374176
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef Mickje het volgende:
    ik vind vrouwen sexy, als ze spontaanheid uitstralen. figuur doet er nie theel veel toe, maar liever niet zo uiterst dik etc. Leuk verzorgd koppie met zo weinig mogelijk make-up. Ook die zichzelf gewoon is. Dus als ik 2 meisjes aan de bar ziet zitten, en zie dat er één van die 2 gewoon meer uitstraling heeft en een beetje naturel is. zou ik die sexier vinden
    Helemaal me eens, als ze een leuke uitstraling heeft en het geheel plaatje er goed uitziet maakt het me eigenlijk niet zoveel uit hoe ze uitzien qua figuur, haren, kleding etc.
    Penis Galacticus oftewel Gelul in de ruimte.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')