quote:Ik heb geen seconde van de wedstrijd gemist. Trouwens, nu lieg ik: ik heb 3 minuten gemist omdat ik moest plassen en toen moest mijn vriendje mijn broek naar beneden trekken omdat ik mijn nagels net gelakt had![]()
T was Iquote:Op maandag 26 juni 2006 15:49 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kom je hier nou weer aan. Rampzalig!![]()
Als dat het toppunt van vrouwelijkheid is, weet ik het ook niet meerquote:
wat een vrouw iig niet moet hebben is andere versieringen dan oorbellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:14 schreef BushRanger het volgende:
Meisje/vrouwen met een gespierd lichaam vind ik heel mooi! Niet tot het uiterste, het moet nog wel vrouwelijk blijven. En een ring door de neus vind ik ook super! Maar dan heb ik het dus puur over uiterlijke zaken.
Nou die in ieder geval wel..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef Mickje het volgende:
[..]
dus tis pas sexy als het halfnakt loopt![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:59 schreef Jumparound het volgende:
ik vind kleine(re) borsten eigelijk wel opwindend
Mooie benen in dunne kousen!quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:59 schreef dawg het volgende:
Waarom lees ik hier voornamelijk eisen, in plaats van wat je sexy vindt aan een vrouw?
is eensch!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:53 schreef WaSTeiL het volgende:
1 ding: uitstraling!
Je bedoelt een cum-in-my-face look ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:08 schreef runfokkerrun het volgende:
(...)
als ze daarbij dan ook nog Ellemieke Vermolen ogen heeft Toppie![]()
Dat zie ik ook heel vaak in een bar jaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef soylent het volgende:
Vrouwen die een vinger in hun vagina stoppen en hem dan aflikken. (heel geil gezicht vind ik dat)
Wat doen die kleren er nou weer toe...die gaan toch uit...en sterker nog, niet alleen niet te arrogant, gewoon niet arrogant. Daar kicken mannen echt op af.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:55 schreef descendent1 het volgende:
Mooie kleren; mooie ogen; mooi figuur; mooie (glim) lach en niet te arrogant. Dat is sexy!![]()
dat vind ik een mooie zinquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:21 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ogen....afstandelijkheid gecombineerd met toegankelijkheid met een snufje sex en de juiste kleding.
Dus jij hebt liever dat je droomvrouw geen kleren aanhebt... 'okay'quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:02 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Wat doen die kleren er nou weer toe...die gaan toch uit...en sterker nog, niet alleen niet te arrogant, gewoon niet arrogant. Daar kicken mannen echt op af.![]()
Precies!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:21 schreef qbvdw het volgende:
ok gezicht/haar is niet onbelangrijk, net als formaat borsten en billen. :-D maar uitsraling is toch waar ik in eerste instantie voor ga. Ik bedoel als J. Lopez aan de bar sacho mooi zit te zijn (kwijl) en op de dansvloer staan een mager blondje ( dus niet mijn tiep) enorm lol te hebben met een big smile ga ik toch naar dat blondje toe....
nee heb het meer over de glinsterende ogen. Als ik iets mooi vind zijn het van die glinsterende blauwe ogen. Daar kan ik echt in verzuipenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:28 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je bedoelt een cum-in-my-face look ?
Helemaal me eens, als ze een leuke uitstraling heeft en het geheel plaatje er goed uitziet maakt het me eigenlijk niet zoveel uit hoe ze uitzien qua figuur, haren, kleding etc.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef Mickje het volgende:
ik vind vrouwen sexy, als ze spontaanheid uitstralen. figuur doet er nie theel veel toe, maar liever niet zo uiterst dik etc. Leuk verzorgd koppie met zo weinig mogelijk make-up. Ook die zichzelf gewoon is. Dus als ik 2 meisjes aan de bar ziet zitten, en zie dat er één van die 2 gewoon meer uitstraling heeft en een beetje naturel is. zou ik die sexier vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |