inderdaad super sexy als de vrouw eens het voortouw neemtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef Punjab het volgende:
Verleid worden op een goeie manier... dus niet; schat ik heb zin in je... Maar een beetje meer initiatief vinden de meeste mannen al sexy. Maak er dus werk van!![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, iniatief.... je zo maar ineens beginnen te pijpen tijdens het kijken van een film bijvoorbeeld
Zet dat dan in je OP, svp.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoelde eerder... je komt een bar binnen... je kent er niemand... waarom vind je de ene persoon sexy en de andere minder (ik bedoel hier niet wie is er knapper he)
Antrekkingskracht, Uitstraling, 'slet-gehalte' zijn al 3 duidelijke punten waarnaar gekeken wordtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoelde eerder... je komt een bar binnen... je kent er niemand... waarom vind je de ene persoon sexy en de andere minder (ik bedoel hier niet wie is er knapper he)
Leuk hoor... maar hoe weet je dat van die tieten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef avotar het volgende:
Iemand die kusspelletjes met je doet.. en stiekum verliefd op je is
oh.. en grote tieten.. niet vergeten.. heel belangrijk.. grote tieten.. !
De meeste mannen hebben ogenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Leuk hoor... maar hoe weet je dat van die tieten?![]()
Doe je svp ook nog iets met mijn bovenstaande verzoek?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef jewelsophie het volgende:
Ja, leuk toch he... ken er nog die dat wel leuk vindenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:00 schreef Xtinction het volgende:
Offtopic: Loooool @ avotarAls vrouwen je koosnaampjes geven, geweldig. Iets als "middeleeuwse strijder" oid
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef Nerdmans het volgende:
Als een vrouw een goede houding heeft en zich goed kan bewegen
Zijn dat dan niet gewoon maatjes?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef descendent1 het volgende:
Oh ja: Weet je wat wij ook heel erg sexy vinden?? (TRR... ROFFELROFFELDEROFFEL)...
Vrouwen die BIER voor ons halen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn niet sexyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Zijn dat dan niet gewoon maatjes?
en als ze je er nog 10 had gegeven had je het daarna misschien sexier gevonenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zijn niet sexy![]()
Ik herrinner me ineens dat ik ooit eens een keer ergens in een kroeg/ discotheek stond en dat er een meisje op mij afkwam met een glas bier in dr hand. Gaf ze mij dat biertje en zei:
Ik wilde dit biertje geven aan de leukste jongen op de dansvloer.. dat ben jij dus![]()
Echt gebeurd; op zich niet sexy, maar wel een leuke versiertruc! (moest er ineens aan denken)![]()
ik hoopte het..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ogen....afstandelijkheid gecombineerd met toegankelijkheid met een snufje sex en de juiste kleding.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:25 schreef jewelsophie het volgende:
Zoals de titel het al zegt... Mannen, wat vinden jullie sexy? En ga nu niet vulgair doen he...
Ik bedoelde dus ... je komt een bar binnen... Daar zitten twee aantrekkelijke vrouwen die je niet kent... Waarom is de ene sexier dan de andere?
vies ventjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef nbkhustler het volgende:
Ik vind nette meisjes mooi. Met van die mooie gezichtjes en heel onschuldig lijken hehe
Ik kreeg afgelopen weekend de vraag of ik net zoveel inhoud heb als dat ik uitstraling heb. Vond het wel een mooie, alleen moest ik er negatief op antwoordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:31 schreef Veroniek het volgende:
Ja, volgens mij vinden mannen uitstraling ook erg belangrijk
Met van die zaadvragende ogen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef nbkhustler het volgende:
Ik vind nette meisjes mooi. Met van die mooie gezichtjes en heel onschuldig lijken hehe
Hehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen weekend de vraag of ik net zoveel inhoud heb als dat ik uitstraling heb. Vond het wel een mooie, alleen moest ik er negatief op antwoorden.
En natuurlijk dat ze je wel aandacht geeft en niet als een koude kikker op een kruk blijft zitten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef amornl87 het volgende:
uitstraling
Nee hoor, haar uitstraling is sexy... maakt niet uit wat ze ( al dan niet ) aan heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef Mickje het volgende:
[..]
dus tis pas sexy als het halfnakt loopt![]()
uitstraling.....in dit geval, uitgaande dat ze beide even mooi zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:25 schreef jewelsophie het volgende:
Zoals de titel het al zegt... Mannen, wat vinden jullie sexy? En ga nu niet vulgair doen he...
Ik bedoelde dus ... je komt een bar binnen... Daar zitten twee aantrekkelijke vrouwen die je niet kent... Waarom is de ene sexier dan de andere?
Hij was me al voor...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef amornl87 het volgende:
uitstraling
Nope, dat heb ik niet specifiek...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:00 schreef jewelsophie het volgende:
Ik hou bijvoorbeeld voor mannen van een brede nek... korte krulletjes... rechte benen... niet te veel spieren... hebben jullie dan geen zo'n categoriėn voor vrouwen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |