inderdaad super sexy als de vrouw eens het voortouw neemtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef Punjab het volgende:
Verleid worden op een goeie manier... dus niet; schat ik heb zin in je... Maar een beetje meer initiatief vinden de meeste mannen al sexy. Maak er dus werk van!![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, iniatief.... je zo maar ineens beginnen te pijpen tijdens het kijken van een film bijvoorbeeld
Zet dat dan in je OP, svp.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoelde eerder... je komt een bar binnen... je kent er niemand... waarom vind je de ene persoon sexy en de andere minder (ik bedoel hier niet wie is er knapper he)
Antrekkingskracht, Uitstraling, 'slet-gehalte' zijn al 3 duidelijke punten waarnaar gekeken wordtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoelde eerder... je komt een bar binnen... je kent er niemand... waarom vind je de ene persoon sexy en de andere minder (ik bedoel hier niet wie is er knapper he)
Leuk hoor... maar hoe weet je dat van die tieten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef avotar het volgende:
Iemand die kusspelletjes met je doet.. en stiekum verliefd op je is
oh.. en grote tieten.. niet vergeten.. heel belangrijk.. grote tieten.. !
De meeste mannen hebben ogenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Leuk hoor... maar hoe weet je dat van die tieten?![]()
Doe je svp ook nog iets met mijn bovenstaande verzoek?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef jewelsophie het volgende:
Ja, leuk toch he... ken er nog die dat wel leuk vindenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:00 schreef Xtinction het volgende:
Offtopic: Loooool @ avotarAls vrouwen je koosnaampjes geven, geweldig. Iets als "middeleeuwse strijder" oid
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef Nerdmans het volgende:
Als een vrouw een goede houding heeft en zich goed kan bewegen
Zijn dat dan niet gewoon maatjes?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef descendent1 het volgende:
Oh ja: Weet je wat wij ook heel erg sexy vinden?? (TRR... ROFFELROFFELDEROFFEL)...
Vrouwen die BIER voor ons halen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn niet sexyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:10 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Zijn dat dan niet gewoon maatjes?
en als ze je er nog 10 had gegeven had je het daarna misschien sexier gevonenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zijn niet sexy![]()
Ik herrinner me ineens dat ik ooit eens een keer ergens in een kroeg/ discotheek stond en dat er een meisje op mij afkwam met een glas bier in dr hand. Gaf ze mij dat biertje en zei:
Ik wilde dit biertje geven aan de leukste jongen op de dansvloer.. dat ben jij dus![]()
Echt gebeurd; op zich niet sexy, maar wel een leuke versiertruc! (moest er ineens aan denken)![]()
ik hoopte het..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Ogen....afstandelijkheid gecombineerd met toegankelijkheid met een snufje sex en de juiste kleding.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:25 schreef jewelsophie het volgende:
Zoals de titel het al zegt... Mannen, wat vinden jullie sexy? En ga nu niet vulgair doen he...
Ik bedoelde dus ... je komt een bar binnen... Daar zitten twee aantrekkelijke vrouwen die je niet kent... Waarom is de ene sexier dan de andere?
vies ventjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef nbkhustler het volgende:
Ik vind nette meisjes mooi. Met van die mooie gezichtjes en heel onschuldig lijken hehe
Ik kreeg afgelopen weekend de vraag of ik net zoveel inhoud heb als dat ik uitstraling heb. Vond het wel een mooie, alleen moest ik er negatief op antwoordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:31 schreef Veroniek het volgende:
Ja, volgens mij vinden mannen uitstraling ook erg belangrijk
Met van die zaadvragende ogen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:32 schreef nbkhustler het volgende:
Ik vind nette meisjes mooi. Met van die mooie gezichtjes en heel onschuldig lijken hehe
Hehequote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen weekend de vraag of ik net zoveel inhoud heb als dat ik uitstraling heb. Vond het wel een mooie, alleen moest ik er negatief op antwoorden.
En natuurlijk dat ze je wel aandacht geeft en niet als een koude kikker op een kruk blijft zitten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef amornl87 het volgende:
uitstraling
Nee hoor, haar uitstraling is sexy... maakt niet uit wat ze ( al dan niet ) aan heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:49 schreef Mickje het volgende:
[..]
dus tis pas sexy als het halfnakt loopt![]()
uitstraling.....in dit geval, uitgaande dat ze beide even mooi zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:25 schreef jewelsophie het volgende:
Zoals de titel het al zegt... Mannen, wat vinden jullie sexy? En ga nu niet vulgair doen he...
Ik bedoelde dus ... je komt een bar binnen... Daar zitten twee aantrekkelijke vrouwen die je niet kent... Waarom is de ene sexier dan de andere?
Hij was me al voor...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:18 schreef amornl87 het volgende:
uitstraling
Nope, dat heb ik niet specifiek...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:00 schreef jewelsophie het volgende:
Ik hou bijvoorbeeld voor mannen van een brede nek... korte krulletjes... rechte benen... niet te veel spieren... hebben jullie dan geen zo'n categoriën voor vrouwen?
De hoogtepuntenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef soylent het volgende:
Vrouwen die initiatief nemen inderdaad.
Vrouwen met mooie grote lippen (qua gezicht) en grote ogen!
Vrouwen met goeie tietjes (liefst A-B maar alles mag als het maar mooi is) in een strak shirtje, waarbij je liefst ook gewoon de navel ziet.
Vrouwen in half lange rokjes met een maillot (majoo?) eronder.
Vrouwen met een klein beetje onregelmatigheid in het gebit.
Vrouwen die soms belletjes blazen tijdens het praten (ik heb kort gewerkt bij een bedrijf waar zo'n meisje werkte.. het was echt te geil...)
Vrouwen die niet van mijn leeftijd zijn (paar jaar jonger of ouder).
Vrouwen die op een GOEIE manier een peukie roken.
Vrouwen die high zijn van ILLEGALE DRUGS (niet te ver gaan, gewoon alto's bijv.).
Vrouwen die stoere verhalen vertellen.
Vrouwen die een vinger in hun vagina stoppen en hem dan aflikken. (heel geil gezicht vind ik dat)
etc...
Slank, sowieso lang haar, sprekende ogen, een gaaf huidje, bol kontje, open uitstraling, minimaal C-cup en niet langer dan 1.75.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:00 schreef jewelsophie het volgende:
Ik hou bijvoorbeeld voor mannen van een brede nek... korte krulletjes... rechte benen... niet te veel spieren... hebben jullie dan geen zo'n categoriën voor vrouwen?
Of vrouwen die joúw vinger erin duwen en dan aflikken!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef soylent het volgende:
Vrouwen die een vinger in hun vagina stoppen en hem dan aflikken. (heel geil gezicht vind ik dat)
Dat gebeurt mij regelmatig in de kroeg, inderdaad heeel sexyquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:15 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Of vrouwen die joúw vinger erin duwen en dan aflikken!
Ik denk dat ik ze alledrie maar lekker laat voor wat ze zijn ... weinig soeps.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:01 schreef Ciscus het volgende:
En vrouwen, wat denken jullie van onderstaande mannen; welke mag er mee naar huis?
gelijk heb jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:53 schreef soylent het volgende:
Ja zeg.... Gaat een beetje trieste foto's posten. Okee ze zijn allemaal niet geil. En dan nou weer ontopic!!!
En voor een one night stand het tegenovergestelde zo'n beetje! Lekker goedkoop.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:58 schreef Aequalitas het volgende:
Ze moeten klasse uitstralen,dus niet van die goedkope typetjes.Tevens zijn mooie ogen en 'n mooi figuur(slank!) voor mij errug belangrijk![]()
Heb je Riddertje Ewoud nu NOG niet in je bed gekregen!?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef jewelsophie het volgende:
Die twee rechter zijn toch van de Macarena?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze alledrie maar lekker laat voor wat ze zijn ... weinig soeps.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, iniatief.... je zo maar ineens beginnen te pijpen tijdens het kijken van een film bijvoorbeeld
Niet dat ik zelf rook, maar 't is niet wat je noemt een houdbaar statement dit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:43 schreef Omnifacer het volgende:
Roken is de overtreffende trap van domheid en past dus niet bij stijl.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:49 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind van wel.
Ik wil die discussie best met je voeren maar ik vrees dat ik hem dan verlies.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Mijn bevinding is dat scharrels er na een dronken avond nogal geintimideerd door zijn als je een verleidingspoging doet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:58 schreef soylent het volgende:
etc...
Voor mij is roken ook absoluut een afknapper bij vrouwen! Dat terwijl ik zelf regelmatig een sigaretje opsteekquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet dat ik zelf rook, maar 't is niet wat je noemt een houdbaar statement dit.
Zelf rook ik wel, en de meeste van mijn vriendinnen ook. Hoe zielig is dat niet? Mannen mogen wel roken, vrouwen niet...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Voor mij is roken ook absoluut een afknapper bij vrouwen! Dat terwijl ik zelf regelmatig een sigaretje opsteekmaargoed vrouwen en roken...
. (niet dat ik ze dan gelijk niet aardig vind, k heb ook vriendinnen die roken, maar als partner heb ik het liever niet)
Ik zeg ook, het is een afknapper qua uiterlijk voor mij, ik heb niet gelijk mijn vooroordeel klaar dat diegene niet aardig is, integendeel, veel rokers zijn wel gezelligquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:18 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Zelf rook ik wel, en de meeste van mijn vriendinnen ook. Hoe zielig is dat niet? Mannen mogen wel roken, vrouwen niet...![]()
Ik vind zelf dat sommige vrouwen zelf erg sexy kunnen roken... De manier waarop doet er wel veel toe vind ik
Roken boeit me dus totaal niet.Ik rook niet,m'n vriendin is net 'n schoorsteen.Ach,zolang 't maar geen shag isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:06 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Voor mij is roken ook absoluut een afknapper bij vrouwen! Dat terwijl ik zelf regelmatig een sigaretje opsteekmaargoed vrouwen en roken...
. (niet dat ik ze dan gelijk niet aardig vind, k heb ook vriendinnen die roken, maar als partner heb ik het liever niet)
Bingoquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:14 schreef Mickje het volgende:
ik vind vrouwen sexy, als ze spontaanheid uitstralen. figuur doet er nie theel veel toe, maar liever niet zo uiterst dik etc. Leuk verzorgd koppie met zo weinig mogelijk make-up. Ook die zichzelf gewoon is. Dus als ik 2 meisjes aan de bar ziet zitten, en zie dat er één van die 2 gewoon meer uitstraling heeft en een beetje naturel is. zou ik die sexier vinden
Yepquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:05 schreef AgLarrr het volgende:
En om je toch maar even een schot voor open doel te geven: een vrouw die uitsraalt dat ze tevreden is met zichzelf en open staat voor haar omgeving. Geen arrogantie, maar één die weet wat ze is, wat ze kan en daar bewust mee omgaat.
Ja, timing en dosering is kritiek. En ik ben ook niet representatief.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:56 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Mijn bevinding is dat scharrels er na een dronken avond nogal geintimideerd door zijn als je een verleidingspoging doet.
Ik kom een bar binnen en zie 2 aantrekkelijke vrouwen, hoe zien ze eruit? Stijlvol doch wat arrogant maar wel benaderbaar. Niet last hebben van overgewicht en een beetje avontuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:25 schreef jewelsophie het volgende:
Zéér belangrijk.Van mij mag 'n meid ook best van zichzelf weten dat ze mooi is.Zo'n stil en verlegen meid dat is totaal niks voor mijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:29 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Yep, open minded, zelfverzekerd intelligent en onafhankelijk, maar ook zacht, lief en vrouwelijk. En dan nog lief gezichtje, blauwe ogen, lang blond haar en niet te grote borsten...
...
Ik zeg ook niet dat ik rokers niet aardig vind, ik vind roken alleen dom en daarom een afknapper.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:22 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik zeg ook, het is een afknapper qua uiterlijk voor mij, ik heb niet gelijk mijn vooroordeel klaar dat diegene niet aardig is, integendeel, veel rokers zijn wel gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |