inderdaad super sexy als de vrouw eens het voortouw neemtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef Punjab het volgende:
Verleid worden op een goeie manier... dus niet; schat ik heb zin in je... Maar een beetje meer initiatief vinden de meeste mannen al sexy. Maak er dus werk van!![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:28 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, iniatief.... je zo maar ineens beginnen te pijpen tijdens het kijken van een film bijvoorbeeld
Zet dat dan in je OP, svp.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoelde eerder... je komt een bar binnen... je kent er niemand... waarom vind je de ene persoon sexy en de andere minder (ik bedoel hier niet wie is er knapper he)
Antrekkingskracht, Uitstraling, 'slet-gehalte' zijn al 3 duidelijke punten waarnaar gekeken wordtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef jewelsophie het volgende:
ik bedoelde eerder... je komt een bar binnen... je kent er niemand... waarom vind je de ene persoon sexy en de andere minder (ik bedoel hier niet wie is er knapper he)
Leuk hoor... maar hoe weet je dat van die tieten?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:56 schreef avotar het volgende:
Iemand die kusspelletjes met je doet.. en stiekum verliefd op je is
oh.. en grote tieten.. niet vergeten.. heel belangrijk.. grote tieten.. !
De meeste mannen hebben ogenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef jewelsophie het volgende:
[..]
Leuk hoor... maar hoe weet je dat van die tieten?![]()
Doe je svp ook nog iets met mijn bovenstaande verzoek?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef jewelsophie het volgende:
Leuk hoor... maar hoe weet je dat van die tieten?![]()
Ja, leuk toch he... ken er nog die dat wel leuk vindenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:00 schreef Xtinction het volgende:
Offtopic: Loooool @ avotarAls vrouwen je koosnaampjes geven, geweldig. Iets als "middeleeuwse strijder" oid
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef Nerdmans het volgende:
Als een vrouw een goede houding heeft en zich goed kan bewegen
Zijn dat dan niet gewoon maatjes?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef descendent1 het volgende:
Oh ja: Weet je wat wij ook heel erg sexy vinden?? (TRR... ROFFELROFFELDEROFFEL)...
Vrouwen die BIER voor ons halen!!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |