Samen met ons natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:45 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik vraag me af hoe ik deze dag nog door ga komen...
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:48 schreef veldmuis het volgende:
De afkorting LKM is irritant; ik denk steeds aan de LMK!
En bij de LMK denk ik heel de tijd aan LKMquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:48 schreef veldmuis het volgende:
De afkorting LKM is irritant; ik denk steeds aan de LMK!
Ze heeft amper geslapen en is meerdere malen geneukd vandaag.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb het vorige topic niet echt gevolgd...ziek aan het worden ofzo, LKM?
Zware nacht gehad (4 uur in bed (slecht geslapen) 7 uur er weer uit, nu aan t werk)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:53 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb het vorige topic niet echt gevolgd...ziek aan het worden ofzo, LKM?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:53 schreef GI het volgende:
[..]
Ze heeft amper geslapen en is meerdere malen geneukd vandaag.
Ze zit gewoon een beetje vol(Gok ik)
Ochtendziekte. Over 9 maanden is het wel over.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:53 schreef GI het volgende:
[..]
Ze heeft amper geslapen en is meerdere malen geneukd vandaag.
Ze zit gewoon een beetje vol(Gok ik)
Dat hoop ik toch niet...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ochtendziekte. Over 9 maanden is het wel over.
Nee je bent het alquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:09 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nah is echt niet nodig, heb al mn pilletjes goed geslikt
Maar toch moeten jullie ophouden, ik word GEEN mama!!![]()
OTP.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:15 schreef Mainport het volgende:
TVP.
Op Tief Post.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF is OTP?
OpTiefPost duhquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF is OTP?
Of wat minder slikkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Aah jongens k moet echt bijna kotsen geloof ik, haha voortaan optijd naar bed....!!!
T was toch al zeker meer dan een maand geleden, dusja zou kunnen...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef veldmuis het volgende:
Misschien was zijn spul wel over de datum.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:26 schreef veldmuis het volgende:
Dan weet je iig waar je je kotsgevoelens aan te danken hebt.
Ja pas op met je temparementquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:22 schreef amaranta het volgende:Ik was vergeten dat Spanje moest voetballen
maar het is wel 0-1 in het voordeel van Spanje
slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:22 schreef amaranta het volgende:Ik was vergeten dat Spanje moest voetballen
maar het is wel 0-1 in het voordeel van Spanje
Gladjakkers, macho's en pubersterretjes.quote:
heej psst ! Bier [14.gif]quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gladjakkers, macho's en pubersterretjes.
Hmmm..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gladjakkers, macho's en pubersterretjes.
Ik had het over het 11tal.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm..
Oke, er wonen gladjakkers.
Sommige mannen zijn macho's.
En er zitten inderdaad irritante pubersterretjes.
Maar verder is het TOPPIE!!!!!
SOCCERLOLLERN00BZ0RZ!!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:34 schreef zovty het volgende:
Je bedoelt het einzeinztal!!!! :d :d :d![]()
:dd
optiefen kutnewbiequote:
And stay therequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
* liefkleinmeisjuh is thuis in bed
FleischHomeau !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Merel het volgende:
Hebben jullie Arma de hele dag gemist?![]()
[afbeelding]
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Merel het volgende:
[afbeelding]
Armaquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Merel het volgende:
[afbeelding]
Maakt voor jou niet uit je bent toch moe.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:51 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Het is maar stil hier vandaag...
He newbie!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:42 schreef Riann het volgende:
LKM is weer helemaal terug
Arbeiderquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:06 schreef Merel het volgende:
[afbeelding]
wij gaan idd morgen bbq-enquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik roel men. Vandaag 1000 kilo vlees verwerkt. Kunnen jullie morgen weer vreten.
Je doet maar rustig an! Straks sta ik volgende week mezelf weer de zenuwen te werken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:21 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
iedereen bbq'en morgen, vlees zat!!!!!!!!!
Varkens en koedebeesten moeten dood men!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:23 schreef Joene het volgende:
Arma, SLagert !
Nou! Daar heb ik echt het hele jaar op zitten wachten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
gtst laatste afl. spannend..............
Wat denk je nou zelf?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:26 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ik ook
Wat heb ik nou aan jou?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:31 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ikke niet weet
Net als ...naja je snapt me wel he.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Varkens en koedebeesten moeten dood men!
Weet je wat leuk is. Die hakbars van het uitzendburo staan met z'n allen Brugse Beenham in te pakken.quote:
Whehhehe en ondertussen snoepen en zeggen dat Allah toch niet alles zietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is. Die hakbars van het uitzendburo staan met z'n allen Brugse Beenham in te pakken.![]()
Zei ik ook tegen ze. Denk je nou echt dat die schele Allah alles in de gaten heeft. Die webcam van mij ziet meer ouwe.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehhehe en ondertussen snoepen en zeggen dat Allah toch niet alles ziet
En toen snel een happie en een slokkie bier?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zei ik ook tegen ze. Denk je nou echt dat die schele Allah alles in de gaten heeft. Die webcam van mij zit meer ouwe.
Ja wat denk jij nou! Die hakbars hebben het nog meer achter de ellebogen dan die gereformeerden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:37 schreef Joene het volgende:
[..]
En toen snel een happie en een slokkie bier?
eij no thet ! i workt wiz dem et ze greenery.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou! Die hakbars hebben het nog meer achter de ellebogen dan die gereformeerden.![]()
Grease toch?quote:
Toen hadden ze tenminste fort musdangs men!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:47 schreef Armageddon het volgende:
Grease is zeau 1970
Nou! Heb je nog iets boeiends te melden want ik verveel me behoorlijk de tering op het moment.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
t is wat allemaal
Niks nieuws te vertellen geloof ik... mn dag was (op de ochtend na dan) niet zo erg boeiend...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou! Heb je nog iets boeiends te melden want ik verveel me behoorlijk de tering op het moment.
Sjezus christus. JIj bent echt de gezelligste thuis hè?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:55 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Niks nieuws te vertellen geloof ik... mn dag was (op de ochtend na dan) niet zo erg boeiend...
En denk dat ik nu zo echt ga slapen want mn ogen trekken het niet meer
Krijg je na wilde nachten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:58 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Maar ga nu eerst nog even chips eten, heb honger
Ja dan kon je lkm neucken !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:17 schreef Armageddon het volgende:
Slapen op vrijdag om 21:00. Men ik zou dat ik in Zeeland woonde.![]()
Mannen die vrouwen niet waarderen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:34 schreef amaranta het volgende:
Welluk topik arma?
Ga eens dood.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:38 schreef Mainport het volgende:
Zo, heb ik me even een leuke film gekeken.
Regen het is supermooi weer.quote:
Heb jij een hond?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:58 schreef Joene het volgende:
Kijk ik was om 6:30 al wakker, lekker gedoesjt , en ben net terug van 1,5 uur met de hond wandelen.
Woefquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:39 schreef amaranta het volgende:
Dat was ook mijn reactie!
Heb jij een hond?
Mainport is een hond!
Van wie was 'woest' dan ookweer?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:47 schreef amaranta het volgende:
Arma had ooit eens forum dat woef heette
Gek he, met dit weer. Gelukkig heb ik veel voor school te doen en kan ik af en toe lekker ff fokkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:54 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Wat een stilte vandaag hier... is iedereen vanachter zn pc vandaan gekropen ofzo...
Nee men, het is de hond van mn pa en ma maar die zitten op kreta dus heb tijdelijk een hond.quote:
NU EERST EENquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:40 schreef Jarno het volgende:
ZO.
Brand.quote:
Begint ook met een Bquote:
Slagroom?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Kersje iemand? Aarbeien heb ik ook!
Lekker
Te gezond.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Kersje iemand? Aarbeien heb ik ook!
Lekker
Dat zou k ff moeten zoeken... pff hoofdpijn zeg, volgens mij heb ik iets tegen de hoofdpijn nodigquote:
Maar wel lekkerquote:
Schaaltje vanille vla met aardbeien en slagroomquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:45 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Dat zou k ff moeten zoeken... pff hoofdpijn zeg, volgens mij heb ik iets tegen de hoofdpijn nodig![]()
![]()
Idd das bijna hetzelfdequote:
ROFLOLquote:
Maar ik ben niet blond!quote:
Jammer , ik val wel op dom blond en gewillig.quote:
Hè, nou, dan ben ik dus niet je type.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Jammer , ik val wel op dom blond en gewillig.
Eh, nee. Dat heb ik denk ik gemist, dus praat me bij?quote:
whehehequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè, nou, dan ben ik dus niet je type.
LKM is zwanger!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eh, nee. Dat heb ik denk ik gemist, dus praat me bij?
Maar ik dacht gewoon "oud" --> "oldbies", weet je..
Ah! Maar dan hebben júllie vast het reltopique van Arma en mij gemist.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:44 schreef amaranta het volgende:
Neh, we dachten gisteren dat LKM misschien zwanger was..
maar dat was niet.
Ik wel iig!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah! Maar dan hebben júllie vast het reltopique van Arma en mij gemist..
quote:
Bosjes?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:59 schreef Chowi het volgende:
[..]. Alweer? Verzin eens iets origineels.
Zwembad. En dan niet in de kleedhokjes, hè.quote:
Das ook wel kinky inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zwembad. En dan niet in de kleedhokjes, hè.
Aight, daar heb ik mijn skills van geleerd als klein kind. Toekijken bij dat soort mensen.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aight, daar heb ik mijn skills van geleerd als klein kind. Toekijken bij dat soort mensen..
Vond dit wel humor eigenlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
De oranjegekte begint echt zorgwekkende vormen aan te nemen, hm?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
Lieve here God, mag ik alstublieft een tatoeage van een adelaar op mijn linkerbil, voor Kerst?
Neuken of die tatoeage?quote:
Kut.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
nottin mutsj men nottin mutsj! Hoest?
Nee hè, niet hè? Zelfs geen hotelkamers hè?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die tattoo. Neuken betaal ik niet voor.![]()
*kwijlt.quote:
BWIIIEEEEEERRRAAAAAHIUTEFLSGHAEOIYRAAGGGHHH.quote:
Voor hotelkamers wel ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee hè, niet hè? Zelfs geen hotelkamers hè?
Oh ja.quote:
Toen zat ik ook in een hotel. Maar die hebben we samen betaald.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef Joene het volgende:
WTF monno , waar is de tijd gebleven dat je receptionistes neukte , hoezo betalen voor hotel
Kijk dat zijn deals een wijf laten betalen om zich te laten palen !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Toen zat ik ook in een hotel. Maar die hebben we samen betaald.
ij roel men.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Kijk dat zijn deals een wijf laten betalen om zich te laten palen !
i know ! i know!quote:
Goed planquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef Armageddon het volgende:
dem men! Ik neem er nog eentie.
Men ik zit aan de drank man! Bierquote:
Nein ,sind der deutsche al stil?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:54 schreef Armageddon het volgende:
Al een stuk in de hol mensen?
ok ik stap in mn auto, sms de gegevens maer !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:23 schreef Chowi het volgende:
Red me van een gruwelijke dood. Van verveeldheid.
Ik heb je nummer niet eens!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef Joene het volgende:
[..]
ok ik stap in mn auto, sms de gegevens maer !
Ik zie je daar Tally beeb.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:29 schreef Tally het volgende:
Onder de zendmast Joene!
Whehhee hoe ken dat !quote:
quote:
Nou als ik helemaal naar die allemachtige kerstboom moet komen toch wel zo een uur en een kwartier.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoelang moet ik daar in mn blote kont op je wachten?
Je pakt hem gewoon van me af, zulks een vuige streek!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoelang moet ik daar in mn blote kont op je wachten?
whehehe ik wil je wel smsen als ik bij de afslag nieuwegein ben.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:35 schreef Tally het volgende:
Owh dan zet ik de wekker..
En als ik over een uur en 10 minuten weggaat ben ik vroeg genoeg..
Woohoo Bitch fight !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je pakt hem gewoon van me af, zulks een vuige streek!
Je mag meedoen hoor..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je pakt hem gewoon van me af, zulks een vuige streek!
Helemaal mooi!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:37 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe ik wil je wel smsen als ik bij de afslag nieuwegein ben.
That will do.quote:
Geil ik pak tally en chowi dan ok ?quote:
Onder de kerstboom van ijsselsteinquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
That will do.
Waar zei je dat het was?
Onder de zendmast!quote:
Hallo dan loop ik daar met een boner menquote:
koop een appeltaart!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Hallo dan loop ik daar met een boner men:{
Oh, okay. Dat vind ik wel met mijn kei-toffe voor-aan-de-fiets-bevestigbare-tomtom.quote:
Kersentaart schijnt het ook heel goed te doen. Wel eerst een minuutje voorverwarmen.quote:
Whehehe ik hou niet zo van eh appeltaart , maar ik heb laatst gehoord dat een fleshlight ook okay is.quote:
Woot heb jij een tomtom ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, okay. Dat vind ik wel met mijn kei-toffe voor-aan-de-fiets-bevestigbare-tomtom.
Wheheheh welnee, ik wilde je net bellen menquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Joene, het is niet de bedoeling dat je met mijn babes er vandoor gaat hè?![]()
Taai jij op het hoogte punt ook ff af?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Ah, juist wel. Dat kun je zo leuk aflikken, slagroom.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:44 schreef Tally het volgende:
Zolang het geen slagroomtaart is vind ik het best!
Ik wou net zeggen men!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Wheheheh welnee, ik wilde je net bellen men
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Je mag wel ff likken , ik zorg voor de rooom !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, juist wel. Dat kun je zo leuk aflikken, slagroom.
Ik klop liever zelf de room..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, juist wel. Dat kun je zo leuk aflikken, slagroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |