quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef Chowi het volgende:
Sja, ik háát mannen..
Eerst maak je een afspraak met ze in Scheveningen, komen ze eerst een half uur te laat, sja sorry, zat vast in de file. Wat een kutsmoes is, die ik al zóvaak heb gehoord.
.
Vergevingsgezind als ik ben zie ik dat dan nog wel door de vingers, goed, goed. Ga je samen in een hotel, allemaal leuk en gezellig, en dat draait dan natúúrlijk weer op seks uit, zoals ik al wel had kunnen voorspellen.
Maar vervolgens, z'n lul is nog niet in zijn broek terug of hij is de deur al uit. Kan ik alles gaan betalen..
, mannen,
.
Talpa.quote:
Gamma!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:11 schreef AffenStrudel het volgende:
Vrouwen die mannen niet waarderen![]()
Die heb je ook, echt waar
Nee, hij hoeft niet alles te betalen, maar ik hoef het ook zeker niet te doen. Het moet gewoon gelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:11 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Btw... om nog serieus op dit onderwerp in te gaan.
Jij maakt de afspraak en jij wilt hem alles laten betalen, zoals het eigenlijk altijd is.
En als ze dat niet doen, waarderen ze gelijk de hele vrouwelijke samenleving niet.
Conclusie: Vrouwen waarderen geen mannen, want de ander moet altijd betalen!
Waarom ben jij offline dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Zat het hotel niet bij de prijs in, dan?
+5 Treffendquote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:12 schreef Xebrozius het volgende:
Tja, als je nou aantrekkelijker was dan had je dat gezeik niet gehad.
Owja... dus als jij meegevraagt wordt naar de bioscoop betaal jij het bioscoopkaartje zelf?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, hij hoeft niet alles te betalen, maar ik hoef het ook zeker niet te doen. Het moet gewoon gelijk zijn..
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef Mikkie het volgende:
Zat het hotel niet bij de prijs in, dan?
Niet uit mezelf, nee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:14 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Owja... dus als jij meegevraagt wordt naar de bioscoop betaal jij het bioscoopkaartje zelf?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |