Laat ze het niet horen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:03 schreef jerver73 het volgende:
de vera?
Yayquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:05 schreef ranja het volgende:
Oosterpoort?
.................en zo in het echt :--)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Yay
ranja +1
En zó ziet de ingang van Vera eruit...
[afbeelding]
Hoe bedoel je, 'in het echt'? Is van links echter dan van rechtsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:10 schreef jerver73 het volgende:
[..]
.................en zo in het echt :--)
[afbeelding]
Laten zij van Simplon 't niet horen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:08 schreef ranja het volgende:
tja, als Vera warm is... ik ken maar 1 andere zaal in Groningen
Ik bedoel dat die bij jou zo netjes opgepoetst is terwijl ie bij mij onder de graffiti zit :--)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:22 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'in het echt'? Is van links echter dan van rechts
Bekend, maar geen muntje dat valt...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:20 schreef ranja het volgende:
Hondje. Op welk album staat die?
[afbeelding]
Nou je 't zegtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:24 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die bij jou zo netjes opgepoetst is terwijl ie bij mij onder de graffiti zit :--)
Nee, niet Nederlands.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:27 schreef GLO het volgende:
Niet Robert Long - Vroeger Of Later hè?
Al sinds mensenheugenis.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Naam ken ik van vrienden, maar wist niet dat daar ook bands optreden
Nee, dat dacht ik al. Maar moest 't ff zeker weten. Volgens mij is het een album van een echt ranja-bandje, correct me if I'm wrongquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Nou je 't zegt
De vraag is nu: wat is voor en wat is na?
Als ik ja zeg kan ik je op een dwaalspoor brengen, als ik nee zeg is het niet waarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:32 schreef GLO het volgende:
Nee, dat dacht ik al. Maar moest 't ff zeker weten. Volgens mij is het een album van een echt ranja-bandje, correct me if I'm wrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |