Op z'n smoel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:24 schreef Q. het volgende:
Slaan. Hard.
Tof!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:24 schreef Q. het volgende:
Slaan. Hard.
Je was zo goed op weg, waarom schrijf je nou 'enz.' ipv enzovoort puntquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:23 schreef ChrisJX het volgende:
Hem pesten en het volgende doen:
vetgedrukt Hoofdstuk één niet meer vetgedrukt
Ik ga nu het volgende vertellen dubbele punt cursief en dat is heel leuk niet meer cursief punt haakje openen zal ik dat zo doen haakje sluiten enz.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:26 schreef LuNaTiC het volgende:
search & replace.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:21 schreef Lo-gisch het volgende:
En dat is dus nogal problematisch. Een normaal mens zou een leesteken simpelweg afkorten met de daarvoor bestemde afkorting, maar mijn projectgenoot weigert dit te doen. In plaast van '.' te typen, typt hij 'punt'. Aan de ene kant zorgt dat weliswaar voor meer woorden, wat voordelig kan uitpakken, maar aan de andere kant is het ook weer geen gezicht. En dat doet'ie niet alleen met punten hoor, ook vraagtekens, komma's en hoofdletters schrijf hij voluit. En dat is behoorlijk kut, vandaar mijn klacht. Iemand misschien nog tips hoe ik dit kan oplossen?
Arme FPquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:31 schreef Hayek het volgende:
TS is degene die de hele FP loopt vol te spammen met "darwin award"
![]()
Ja dat mag dus niet, heb 't wel al aangegeven bij de tutor, maar die meent dat we dit eerst onderling moeten proberen op te lossen. Maar dat lukt dus niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:27 schreef rrrik het volgende:
Simpelweg je projectgenoot eruit gooien lijkt me, met dat soort mensen valt toch ook niet te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |