Iedereen gaat inslaan en dan naar vondelpark of museumpleinquote:Op zondag 2 juli 2006 12:19 schreef Againzender het volgende:
Tering, wat is het druk bij de Appie op het Museumplein op een zondagochtend![]()

ik kwam net terug van vakantie, dus moest eten hebben....quote:Op zondag 2 juli 2006 12:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iedereen gaat inslaan en dan naar vondelpark of museumplein
Ik ook, maar denk dat ik even omfiets naar AH op de dam

Festiviteiten op De Dam zijn toch ook nooit leuk?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een druke zeg op de AmsterdamDag
Een paar honderd mensen

kwa-hoe?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:26 schreef anne_Chris het volgende:
We zijn even naar kwakoe geweest.

tiesto voor de tsunami was andersaardig okquote:Op zondag 2 juli 2006 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Festiviteiten op De Dam zijn toch ook nooit leuk?

jaah, kwakjekoe is weer begonnenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:28 schreef raptorix het volgende:
Volgende week maar eens naar kwakoe denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.

quote:Op maandag 3 juli 2006 00:42 schreef laffer het volgende:
[..]
jaah, kwakjekoe is weer begonnen![]()
binnenkort ook maar weer eens iets te eten halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block

Ik hoorde net wel iets, maar toevallig omdat het stil was, als de radio aan had gestaan had ik het niet gehoord.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:08 schreef Againzender het volgende:
Had ik nu niet een sirene moeten horen

ja, hij gaat hier nu ook. Leuk, met de ramen open en dat ding naast het kantoorquote:Op maandag 3 juli 2006 12:10 schreef Sanne het volgende:
Ow, daar gaat ie weer. Geloof dat dit de slow-woop is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |