quote:Op maandag 3 juli 2006 19:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Amsterdam - Oost
Vanaf 1 juli officieel in de beste stad van Nederland.
Morgen ga ik verhuizen![]()
Lekker, met dit weer![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:52 schreef raptorix het volgende:
[..]Er zijn ook heel veel mooie menerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met strakke shirtjes aan
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
Ik moet het allemaal nog ontdekken, maar ik heb er zoveel zin in!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:19 schreef Gellius het volgende:
[..]Oost
.
Welkom in de wereld van het Oosterpark, het Witsenhuis, de Dappermarkt, het Flevopark, de Ringvaart, en deWeesperzijde
met de
IJsbreker
.
Oost is, zeker 's zomers, helemaal geweldig. Welkom in Oostquote:Op maandag 3 juli 2006 20:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik moet het allemaal nog ontdekken, maar ik heb er zoveel zin in!![]()
Mijn studie is trouwens nabij de Dappermarkt![]()
Echt geweldig!
Dank u!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oost is, zeker 's zomers, helemaal geweldig. Welkom in Oost
Ik ben er één keer doorheen geweest en vond het inderdaad vrij eng. Toch weet ik niet precies het verschil tussen alle onderdelen etc.quote:
Klopt, ik woon aan het randje van Zeeburg.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef Gellius het volgende:
Onder "Oost" () vallen zowel Zeeburg als Oost-Watergraafsmeer. Overigens is de Indische Buurt in opmars hoor. Ik heb zelfs al naar een woning gekeken daar.
quote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef Gellius het volgende:
Onder "Oost" () vallen zowel Zeeburg als Oost-Watergraafsmeer. Overigens is de Indische Buurt in opmars hoor. Ik heb zelfs al naar een woning gekeken daar.
quote:De Indische Buurt is een wijk in het oosten van de gemeente Amsterdam
Dus het zijn wel andere wijken, voor het Muiderpoort station is het Oost/Watergraafsmeer.quote:De buurt wordt aan de westkant begrensd door de spoorlijn Amsterdam – Hilversum (met het Muiderpoortstation), aan de oostkant door het Flevopark, aan de noordkant door de Zeeburgerdijk en aan de zuidkant door de Ringvaart van de Watergraafsmeer.
quote:Watergraafsmeer is een voormalig stadsdeel van de gemeente Amsterdam, in 1998 met stadsdeel Oost samengegaan in stadsdeel Oost/Watergraafsmeer. Voor 1 januari 1921 was het een zelfstandige gemeente met zo'n tienduizend inwoner
Hm, gisterenavond is hier op kantoor (Westpoort) kennelijk ook de stroom uitgevallen. Gaat weer lekker.....quote:Op maandag 3 juli 2006 19:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Was er vandaag gewoon een stroomstoring
gewoon een uur dicht gebleven met de winkel en mijn arme mama kon geen tv kijken
Stel je niet zo aan zeg, volgens mij ben je er nog nooit geweest. Ik woon net achter de Zeeburgerdijk in een prachtig gerenoveerd appartement. Ik heb alle voorzieningen bij de hand. Ik heb hier geen sporen van criminaliteit kunnen bespeuren. Naast mijn straat komt een multifunctioneel centrum met bioscoop, hostel, podium en grand-cafe. Er wonen in mijn buurt overwegend 'blanke' mensen met name starters, tweeverdieners etc. Ik vind het een heel fijne buurt om in te wonen.quote:
Nee, maar als die Rio begint over dat Oost afgezien van de Indische buurt zo geweldig is, dan moet ik dat als bewoner van de Indische buurt natuurlijk even nuancerenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:35 schreef Gellius het volgende:
Was het Oosterpark ooit 's nachts fris dan? Nescio even daargelaten?
Die Rio? Ik ben onschuldig! Ga jij anders even iemand ander lastig vallen met je leugens. Zo zie je maar dat er inderdaad allemaal leugenachtig tuig woont in de Indische Buurtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, maar als die Rio begint over dat Oost afgezien van de Indische buurt zo geweldig is, dan moet ik dat als bewoner van de Indische buurt natuurlijk even nuanceren
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:57 schreef Rio het volgende:
[..]
Die Rio? Ik ben onschuldig! Ga jij anders even iemand ander lastig vallen met je leugens. Zo zie je maar dat er inderdaad allemaal leugenachtig tuig woont in de Indische Buurt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |