Waarbij dient opgemerkt te worden dat het mogelijk is dat de juiste films bij dezelfde dame horen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:44 schreef EricusMaximus het volgende:
Eerst de films dan maar.
Siworae?maar dat is ook de dame uit 3, dus niet zo belangrijk
Oldboy?
Sympathy for mr vengeance?
Sympathy for lady vengeance?
A tale of two sisters?
JSA?
Tae Guk Gi?
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:47 schreef EricusMaximus het volgende:
JSA zal wel dezelfde als sympathy zijn?
2xquote:
Nee. Al zitten er wel andere (recente) films van dezelfde regisseur tussen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:57 schreef EricusMaximus het volgende:
Hwal?
quote:
Dat komt omdat zij er het meest Westers uitziet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
(behalve 7, die zit er tussen omdat ik dat de mooiste vond).
Nog wel juiste film bij verkeerde dame.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:32 schreef Sokolsky het volgende:
Bij nader inzien weet ik 't allemaal toch niet zo zeker. Ik ben niet zo'n held in actrices herkennen, zelfs geen Koreaanse. Laat ik dit er van maken:
1. Hwalook Samaria
2. Chinjeolhan geumjassi
3. My Sassy GirlEveneens in Siworae
4. Oasis
5. Seom
6. Tale of Two SistersOok in ...ing en Sad Movie
7. A Moment to Remember![]()
Dat mooiste was gebaseerd op bewegende filmbeelden, niet op de plaatjes hier.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij er het meest Westers uitziet.
Nee, 6 hadden we al, dat is Su-jeong Lim.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:45 schreef EricusMaximus het volgende:
6. Chinjeolhan geumjassi ?
Dan is het wel juist.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Oja, stond daar 6, ik bedoel natuurlijk 4
Nope.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:54 schreef Sokolsky het volgende:
2 is Oasis?
Ja. Ook Peppermint Candy.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:56 schreef Sokolsky het volgende:
5 is Oasis.
Inderdaad. Ook nog Telmisseomding en Art Museum by the Zoo (ik noem steeds degenen die ik zelf heb gezien als referentiequote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:58 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, ik dacht dat die er anders uit zag.
2 misschien Palwolui Christmas?
Zal ik dan maar niet vragen wat voor handelingen zij verrichte op die bewegende beeldenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat mooiste was gebaseerd op bewegende filmbeelden, niet op de plaatjes hier.
Flauw hoor. 't is een zielig verhaal, over een jonge vrouw die Alzheimer krijgt. Wel een aanrader.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet vragen wat voor handelingen zij verrichte op die bewegende beelden![]()
Ja, maar.......kijk eens naar dat ondeugende knipoogje van SoK!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:09 schreef Sokolsky het volgende:
Flauw hoor. 't is een zielig verhaal, over een jonge vrouw die Alzheimer krijgt. Wel een aanrader.
Hoe leg je dan uit dat je die éne zo leuk vindt? "Dat kleine vrouwtje met lang zwart haar en kleine oogjes..."quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Namen van de actrices ken ik meestal ook niet.
Nee, ik ken alleen Hye-jeong Kang en Ji-hyun Jun. Titels herken ik vrij goed als ik ze vaker zie langskomen. Behalve die van Sassy Girl. Dat is Yeopgeunideemeeregtnietiyeo ofzo.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
Kennen jullie die namen allemaal uit je hoofd?![]()
Het is écht waar wat ze zeggen: 'alle Aziaten lijken op elkaar'. En die namen zijn ook al zo verrekte lastig.
Ik kijk nooit naar PI's.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar.......kijk eens naar dat ondeugende knipoogje van SoK!
Die ene uit "A Moment to Remember"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe leg je dan uit dat je die éne zo leuk vindt? "Dat kleine vrouwtje met lang zwart haar en kleine oogjes..."
Die heb ik gezien!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Shaolin Soccer
Ik heb net meegedaan met de prijsvraag op de FP!quote:The Promise
Nee, dat is een ander crew-forum voor de FP, daar kan ik ook niet in.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
SoK, kan jij zien wie, wat, waar en hoe bij de prijsvragen? Ik heb namelijk iets gewonnen, maar mijn naam staat niet bij de prijswinnaars; ik hoop niet dat iemand anders nu op zijn/haar prijs zit te wachten.
Weet je misschien hoe de verzendkosten daar zijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.dvdfromkorea.com/shop/p_detail.asp?idx=189
Als ik 'm zou bestellen, dan zou ik 6 dollar moeten betalen via airmail.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:38 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Weet je misschien hoe de verzendkosten daar zijn?
Wel dezelfde regisseur.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:40 schreef wyccie het volgende:
Wong Fei Hong?
Hou Hsiao-Hsien.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:37 schreef Sokolsky het volgende:
Hsiao hsie nogwat
Nou, dat moet vast een grote hint zijn voor Sok.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel dezelfde regisseur.
quote:Op zondag 25 juni 2006 11:02 schreef cwk het volgende:
Cradle to the grave
Hero
The One
Kiss of the Dragon
Leathal Weapon 4
Once upon a time in china?
Unleashed
Romeo must die
| Forum Opties | |
|---|---|